PDA

Bekijk Volledige Versie : Sjamaan missie: Rotsen verwijderd, maar hoofdmissie geeft aan dat er 1 rots weg is!

weereman
28-06-13, 17:43
Ik heb de bug dat bij het verwijderen van de rotsen deze wel verdwenen zijn, maar in het menu wordt aangegeven dat er maar 1 rots verwijderd is. Dit gemeld via een ticket, maar een standaard antwoord ontvangen.

Bug blijkt niet alleen bij mij te zijn, maar bij meerdere gebruikers gemeld op de help chat.

Kan support hier op korte termijn iets aan doen en ons spelers genoegdoening geven in de vorm van glittersteentjes voor gederfde speeltijd?

anoniem107
28-06-13, 17:47
zelde probleem ticket sturen help ook niet. elke keer die stomme standaard berichten krijg ik. ze lezen volgens mij niet eens wat er staat
als je een bug hebt kun je beter hier op forum posten. suport kunnen ze beter gewoon afschaffen en forum is genoeg

hier nog een link met andere topic http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16952-kan-sjamaan-avontuur-niet-voltooien

ik en weereman hebben zelde bericht terug gekregen dus ze lezen het echt niet ik zeg weg met die suport.
en wat nieuwe mensen erop die wel lezen wat er mis is en er wat aan doen en niet elke keer 1 week w8en

PasMaNNi
07-07-13, 01:02
same here, klik op alle rotsen etc.. maar nergens verdwijnt er een. Moet je met een generaal op aanvallen klikken of gewoon met je cursor?