PDA

Bekijk Volledige Versie : groeiende generaal

carrera
27-06-13, 19:14
is het een idee om een gewone generaal door ervaringen met avonturen te laten groeien naar een geharde generaal, en daarna naar een veteraan.
dit kan bv door het aantal avonturen dat een generaal heeft gedaan (bv 1000) te vervangen voor een geharde, en een geharde na (bv 10000) aanvallen te laten groeien naar een veteraan.

mvg
Carrera

Appeltaart
27-06-13, 19:17
ben tegen dit voorstel want het zorgt ervoor dat diegene die edelstenen gekocht hebben de waarde van hun generaals minder wordt. Vermoed dat BB dit ook niet gaan doen want nu verdienen ze best wat aan de mensen die een beetje edelstenen kopen om twee veteranen binnen te halen.

Wel zou je een soort upgrade systeem voor alle generaals kunnen doen dat ze bijvoorbeeld langs een kamp kunnen sluipen ofzo maar das al vaak voorgesteld.

Poegel
27-06-13, 19:22
Met het nieuwe wetenschapsysteem zal ik ook nog beschikbaar komen neem ik aan? Extra vaardigheden enzo.

Appeltaart
27-06-13, 19:24
Met het nieuwe wetenschapsysteem zal ik ook nog beschikbaar komen neem ik aan? Extra vaardigheden enzo.

Jep klopt maar niet dat generaals groeien na andere generaals maar klopt dat er ook zo'n wetenschapstree komt :)

Poegel
27-06-13, 19:28
Jep klopt maar niet dat generaals groeien na andere generaals maar klopt dat er ook zo'n wetenschapstree komt :)

Na 30 jaar spelen wordt hij gehard. En dan 20 jaar extra = pensioen en dan is hij veteraan :)