Bekijk Volledige Versie : 20 jaar Settlers
In eerste instantie gefeliciteerd met dit jubileum. 20 jaar is niet niks, dus jullie zijn nu volwassen.
Hoe moeten wij deze verjaardag vieren?
Zet een team van medewerkers op het onderhouden van het spel, zodat de bugs uit het spel worden gehaald. Er zijn meerdere bugs die al meer dan 9 maanden erin zitten, maar worden niet verholpen. Het enige wat gedaan wordt is nieuwe dingen ontwerpen, maar voor het oude is geen aandacht en al helemaal niet voor de bugs.
Verplicht elke medewerker om Settlers te spelen als gewone speler, zonder de voordelen van een medewerker zijn. Door het zelf te spelen begrijpen ze misschien wel de problemen waar wij als gewone spelers tegenaan lopen.
Na 20 jaar ben je toch ook wel eens volwassen, dus verschuil je niet elke keer achter "beta-versie" en neem je verantwoordelijkheid.
Dit zou al een heel groot cadeau zijn die jullie je spelers kunt geven.
Verder wil ik voorstellen om een bepaalde tijd, 1 of 2 weken, wat slingers of zo te hangen op ons eiland. Gewoon een feestelijk eiland :)
Jullie kunnen toch niet het grote cadeau geven om de bugs op te lossen, dus dan denk ik aan een watermolen of een soortgelijk gebouw. Willen jullie het echt leuk maken, dan moet je, misschien voor een kleine tegenprestatie, een monnikenklooster of soortgelijk gebouw aanbieden. Dus iets waar je echt iets aan hebt. Een dorpsschool is bijvoorbeeld zo´n flut gebouw, waarmee je iemand blij maakt met een dode mus.
20 jaar, dus dat is 20k, dan kun je iedereen heel blij maken met een eeuwige kopermijn ;);););)
Feli BB met 20 jaar settlers, een mooi moment om de volgende 50 levels te introduceren want een hoofdmissie doen op level 50 is zo zinloos, beloning 10K ep, op level 50 is ep nutteloos dus ik stel voor levels up of voor de level 50-ers aangepaste missies en loten
RijkeTatta
22-06-13, 03:16
Ik zou zeggen gefeliciteerd!
Gratz voor de anniversary van deze succesvolle series, de enigste settlers die ik nooit heb gedaan was de eerste, wel gezien toen
maar trok me niet echt aan, settlers 2 veranderde dat direct vanaf dat moment was het uitkijken naar de volgende.
deze verjaardag vieren? zou het eigenlijk niet zo goed weten moet ik zeggen, ook voor het feit dat elke dag al een feest is als weer inlogd
ik vermaak me er nog prima mee, mede door de gilde waar ik in zit, hoewel het wel prettig zou zijn als we hoger dan die level 50 kunnen
dat maakt het toch weer interessant voor ons
Appeltaart
22-06-13, 09:45
Gz Settlers ik heb ze allemaal grijs grijs grijs gespeeld leukste vond ik settlers 3 waarbij je een land veroverder en het poeff ging en 100de settlers de resources gingen ophalen heb hem zelfs nu op mijn ipad met moderne graphics :)
SirJackOld
22-06-13, 16:10
Gefeliciteerd met dit resultaat. 20 jaar is een mooie leeftijd. Tevens luidt dit het begin naar/van volwassenheid in. Er is al hierboven gezegd om het eiland mooi te versieren. Een cadeaum zou iets zijn van een x-aantal manuscripten, of nog iets van beenderlijm.
Verder vind ik het een mooi spel, dus zou ik zeggen: Ga zo door (liefst nog wat sneller haha) met het ontwikkelen\verbeteren van dit gave spel.
Lord_Spookstah
22-06-13, 16:51
Een mooi standbeeld van een Settler, in marmer, koper of goud.
http://i1285.photobucket.com/albums/a596/Lord_Spookstah/standbeeld_zpse71187a1.png
Leuk cadeau zou natuurlijk een Assassins Creed 3 als download te krijgen :) :) :)
anoniem107
22-06-13, 20:12
nou gaat lekker hier .....
feli settlers
Van harte Gefeliciteerd.
Een idee zou kunnen zijn dat de koning bv lagere levels, een general en wat adelijke huizen + diamantjes of munten te geven en een mooi avontuur.
gemiddelde levels een veteran, drijvende huisjes of klooster, diamantjes of munten en een gem. avontuur. De hogere levels...tja zover ben ik nog niet, dus weet niet wat hun handig zouden vinden...misschien wel een verborgen vallei als uitbreiding op hun eiland iets wat na een bep level te ontdekken is. Een vallei vol erts plekken (want dat begint lastiger bij te houden te worden hoorde ik sommige zeggen)
Dat standbeeld een paar berichten hierboven is ook geweldig!
Van harte gefeliciteerd !!! En bij een verjaardag hoort TAART, 20 gebakjes om lekker op te peuzelen gedurende 24 uur per stuk op welk gebouw/mijn dan ook en dan met een 4-voudige opbrengst. Das pas feest. Mjammmiiieeee.
En dan is ons cadeau aan jullie, dat we blijven spelen.
En dat standbeeld: geweldig !
Gefeliciteerd! Mmmm....misschien een aparte missie waar een mysterie uit het verleden van Settlers kan worden gespeeld. Of wellicht dat Atlantis tijdelijk boven water komt en dat daar dan diverse missies zijn te spelen......
Koko-and-YumYum
23-06-13, 09:48
Van harte gefeliciteerd.
Ik ken settlers al sinds 2000, en heb het altijd een leuk spel gevonden.
Een avonturenketen voor de duur van 20 dagen - voor ieder jaar een dag.
Het idee van meer levels (boven de 50) zoals hierboven geopperd, of een groter thuiseiland lijken me ook een hele fijne toevoeging.
Op de criticasters hierboven, wees blij dat je al zo lang een geweldig spel als dit gratis mag en kunt spelen. Ik denk dat het ontwikkelteam hard zijn best doet om de bugs op te lossen en het spel steeds te verbeteren. Als het je niet bevalt kun je altijd nog een ander leuk spel opzoeken en daar gaan spelen :).
Veel succes en plezier voor de volgende decennia ! aan de ontwikkelaars en de spelers.
Van harte gefeliciteerd!
Ik kan dan ook met trots zeggen dat ik vanaf de eerste versie van settlers van jullie spellen heb genoten! alweer 20 jaar, kan het bijna niet geloven!
Wat willen jullie voor je verjaardag? Iets leuks voor aan de muur? Of het altijd saaie envelopje met muntjes? Misschien een mooie boost op het onwikkellingsteam? ;)
We maken er in ieder geval een mooie dag van! En een stukje taart gaat er altijd in natuurlijk!
Op naar de volgende 20 jaar!
Mvg Marx.
Juphammers
23-06-13, 19:42
Leuk al 20 JAAR,wat mij leuk zou lijken om een verjaardags avontuur te doen te doen op een feestelijk eiland.
Dat je na elk vernietigd kamp een extra cadeautje krijg.Mocht je het avontuur geheel behalen dat je extra als eindresultaat een standbeeld met daarop de text 20 jarig bestaan!!!
Wat het spel betreft,ontzettend leuk,verslavend en zéér goed bedacht!!!
Ga zo door..
fanatieke settler groeten,Juphammers
Beste Settlers,
Dit jaar bestaat het "The Settlers" merk 20 jaar. Uiteraard kunnen we deze belangrijke verjaardag niet vieren zonder dat er wat speciaals gebeurt in "The Settlers Online"!
Wat denk je dat er gaat gebeuren?
dit is natuurlijk zo klaar als een klontje...
er komt een prijsvraag waarbij gevraagd wordt om een leuke settlers verjaardags muts te maken en daar een foto van te maken...
er komt een prijsvraag waarbij gevraagd wordt om een leuke settlers verjaardags muts te maken en daar een foto van te maken...
lol, ja want online gamers zitten graag thuis te knippen en plakken :-)
lol, ja want online gamers zitten graag thuis te knippen en plakken :-)
En in plaats van gamebeurzen gaan we allemaal naar knutselbijeenkomsten. :)
Koning-Rijk
24-06-13, 12:48
Net zoals eerder genoemd krijgen we de kans om in bezit te komen van een "Gouden Settler" Beeldje waarop staat 20 jaar Settlers. Dit beeldje is te verdienen in een bepaald tijdskader te verdienen zijn zodat je verplicht bent op dit moment online te zijn. Dit gebeurd door "at random" de missies te laten komen in het missieboek van alle spelers zodat het serverscript bepaald wanneer je de missies krijgt hierdoor blijven de missies exclusief en kan men niet doorspelen aan elkaar dat de missie loopt om het "Goden Settler" Beeldje te verdienen, maar je zal er extra moeite voor moeten doen. Zodra je de missies hebt voltooid en het "Gouden settler" beeldje verdient hebt zal dit vermeld worden door een ingame bericht dat je hem vrijgespeeld hebt. De extra aan dit "Gouden Settlers Beeldje is dat dit beeldje elke dag één Edelsteen per dag zal gaan opleveren daarom moeten het dus "at random" missies worden hierdoor zullen alleen de "Die hard dagelijkse spelers de grootste kans maken op dit zeer exclusieve item. (Dit is niet zo moeilijk want flash zelf kent deze functie in het actionscript)
Gefeliciteerd met jullie 20 jarige bestaan.
Ja 20 jaar geleden alweer dat ik het eerste spel speelde waar blijft de tijd zeg.
Alle PC games dik tevreden gespeeld ik hoop dat ik dit over een paar jaar ook kan zeggen over de online versie.
Spoilers:
During the birthday event, 20 special voucher codes will be "hidden".
Check out all of our channels and find the codes: Website, Facebook, Forum or Twitter.
You can redeem each code once on your account, but you will need to be swift!
Indeed, each code will expire approx. 36 hours after it was communicated.
Owjee Facebook en Twitter :) Wordt weer problemen straks.
Ik zal de codes van Facebook wel geven
ik haat facebook, en heb ook geen twitter.
ik zal hier wel het nieuws volgen of met onze gilde
Appeltaart
26-06-13, 14:46
Owjee Facebook en Twitter :) Wordt weer problemen straks.
Ik zal de codes van Facebook wel geven
ik doe die van Twitter wel :P
Roodstaart
26-06-13, 17:07
En ik maar hopen dat ze vanwege het 20 jarig bestaan van Settlers dat ze de level cap zouden verhogen......
Jammer... gemiste kans :)
Voor de mensen die willen weten wat er komen gaat:
http://forum.thesettlersonline.com/threads/24475-Dev-Diary-Settler-Anniversary!
bijna goed een papier-mache ballon :?