PDA

Bekijk Volledige Versie : Boekbinder

Appeltaart
21-06-13, 15:36
Hallo Mensen,

Heeft iemand een idee hoe het kan dat iemand twee boekbinders heeft volgens mij kan dat niet en is het glichen.

http://prntscr.com/1b51vf

Volgens mij is de enige manier toch dat het een bug of glich is? Zo jah wanneer krijgen wij ook allemaal extra manuscripten :)

Groetjes Appeltaart :)

L0rdSkywalker
21-06-13, 16:31
Dit is natuurlijk ongehoord,een acceptabele actie is,iedereen 2 boekbinders of spelers in een gilde 1500 gildemuntjes geven :) te beginnen met ode ^^

Appeltaart
21-06-13, 16:36
Zo dacht ik ook al Lord :)

kili
21-06-13, 17:13
1500 gildemuntjes per week bedoeld die eigenlijk en dan ook aan gildeloze ^^
Silo per week ben ik ook tevreden mee *-)

KingBoa_NL
22-06-13, 01:16
Dit slaat idd nergens op als diegene er echt 2 heeft O.o

RijkeTatta
22-06-13, 03:14
Dit moet haast wel gefotoshopd zijn kan me niet voorstellen dat dit mogelijk is. Waar heb je deze foto precies vandaan en om wie gaat het Appeltaart?

Appeltaart
22-06-13, 09:42
Is print screen van Dirty_Marcel hij heeft zelf in WC gezegd dat die er twee heeft vermoed dat het een bug is maar vind de bug zo'n voordeel op de rest hebben dat BB dat moet terug draaien of ons ook wat geven.

Appeltaart
22-06-13, 09:43
Ow en nee is geen fotoshop daar doe ik niet aan heb de screen zelf genomen en gepost.

Roodstaart
22-06-13, 11:15
Is print screen van Dirty_Marcel hij heeft zelf in WC gezegd dat die er twee heeft vermoed dat het een bug is maar vind de bug zo'n voordeel op de rest hebben dat BB dat moet terug draaien of ons ook wat geven.

Enige juiste oplossing zou terugdraaien zijn!

kili
22-06-13, 13:19
eens :) Op z'n minst fixen en of goederen uit 1 boekbinder terugnemen en grondstoffen vergoeden als dat mogelijk is of andere tegemoetkomen in opgelopen achterstand tov spelers met 2 boekbinderijen.

anoniem107
22-06-13, 20:15
gewoon hun 2de boekbinder afpakken en alle boeken die ze hebben en de upgrades die ze hadden gedaan op geos

Zubatsu
22-06-13, 23:42
zoals met heel veel dingen ,,,, niet goed getest en niet gefixed ,,, bah

kili
23-06-13, 19:12
Skelril, ik ga er vanuit dat je hier inmiddels 'hogerop' een vraag/melding over hebt neergelegd. Is er een oplossing nabij?

purple-prince
23-06-13, 22:48
Wees dan wel volledig en zeg erbij dat 1 boekbinder niet werkt, dat voorkomt de kinderachtige reacties hier.

GEXTE
24-06-13, 03:03

erg zielig, moet je hier echt namen gaan benoemen... het is natuurlijk een bug, dat snapt iedereen, maar om hier dan iemand zwart te gaan zitten maken is wel erg laag...
buiten dat werkt die 2e boekbinder niet, dus ja, het is een bug, maar nee, hij heeft er geen voordeel van...

voor dat je iemand zwart maakt hier op de forums zorg dan wel dat je alle feiten weet/kent...
en anders noem gewoon geen namen!!!

ik zou graag zien dat BB jou een ban geeft voor het publiekelijk berechten van andere spelers!!! +1

Qwerty
24-06-13, 09:45
Wat een overtrokken reactie....

purple-prince
25-06-13, 12:35
Idd overtrokken reacties hier, er is er maar 1 de dupe en dat is dirty_marcel hij mist een bouwvergunning en bouwmateriaal waar hij niets voor terug krijgt voor die bouwvergunning had er nu al 2 weken een goudmijn oid kunnen staan te draaien.

Appeltaart
26-06-13, 14:43
erg zielig, moet je hier echt namen gaan benoemen... het is natuurlijk een bug, dat snapt iedereen, maar om hier dan iemand zwart te gaan zitten maken is wel erg laag...
buiten dat werkt die 2e boekbinder niet, dus ja, het is een bug, maar nee, hij heeft er geen voordeel van...

voor dat je iemand zwart maakt hier op de forums zorg dan wel dat je alle feiten weet/kent...
en anders noem gewoon geen namen!!!

ik zou graag zien dat BB jou een ban geeft voor het publiekelijk berechten van andere spelers!!! +1

Ik heb hem hier in vermeld aangezien hij zelf in WC chat er over zat op te scheppen en hij zei dat het wel werkte dus is niet zwart maken! ik heb de vraag neergelegd of het mogelijk is om hem bijvoorbeeld te kopen ofzo aangezien hij ook veel edelsteenmijnen heeft dacht ik dat die daarmee te koop was. Ik heb helemaal niemand berecht en als die zelf op het forum er over loopt op te scheppen hoezo mag ik dat dan niet in een topic zetten.

kili
26-06-13, 16:23
Idd overtrokken reacties hier, er is er maar 1 de dupe en dat is dirty_marcel hij mist een bouwvergunning en bouwmateriaal waar hij niets voor terug krijgt voor die bouwvergunning had er nu al 2 weken een goudmijn oid kunnen staan te draaien.

huh? wat? :P Geef mij maar een 2 boekbinder hoor ipv een goudmijn ;)

purple-prince
26-06-13, 19:20
huh? wat? :P Geef mij maar een 2 boekbinder hoor ipv een goudmijn ;) pfff wilde gaan reageren maar doe het toch maar niet aangezien je toch niet kan lezen of last hebt van je korte termijn geheugen.

Appeltaart
30-06-13, 21:31
Negen dagen later heeft die er nog steeds twee en is die ze nu ook aan het lvl-en na hoger level. Vind dat BB nu wel met een antwoord moet komen hoe het mogelijk is wat voordeel is best groot!

Zijn er nog meer mensen die iemand kennen met twee boekbinders?

kili
30-06-13, 22:34
Wel een beetje raar dat een boekbinder die niet werkt wel geleveld wordt idd, thans, level 2 en 3 stellen eigenlijk niet veel voor.

loveleyAngel
01-07-13, 08:20
ik snap niet wat je aan het zeiken bent appeltaart hij heeft idd 2 boekbinders toen hij de eerste aan het levelen/uppen was deed ie het ineens niet meer wat hem dus 5k aan muntjes heeft gekost nu heeft hij een 2e die hij aan het levelen is die wel werkt dus hij heeft alleen maar verlies doordat hij veel heeft betaald voor een level 4 boekbinder die niet eens werkt. dit weet jij best appeltaart. Hij heeft hier dus geen enkel voordeel aan alleen maar nadeel.

Appeltaart
01-07-13, 18:45
Het probleem is dat die zelf toegeeft dat die werkt. Dus tja dan moet die dat niet rond lopen roepen he.