PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontwikkelaarsdagboek: 10.06.2013

BB_Skelril
10-06-13, 21:15
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_nl/Pictures/2012-11_dev-diary/11_20_2012_Dev-Diary.png (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16841)

Plaats hier je reacties over ons laatste ontwikkelaars dagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

LightFasher
10-06-13, 22:02
Dat lijkt mij een zeer leuke update. En bij sprookjes horen de gebouwen natuurlijk in de wolken te staan hé, dan hoef niemand zich zorgen te maken over ruimtegebrek :D.

Ik heb bij een aantal zinnen ook het idee dat ik een google translate artikel lees.

Ranzou
10-06-13, 23:13
Het ziet er fantastisch uit

Travel85
10-06-13, 23:59
De gebouwen en avonturen zijn meer dan welkom, al wordt het weer een hoop geschuif:(
Er werdt in een vorig ontwikkelaarsdagboek gesproken over een functie om te zien wie zijn gildemissie heeft gedaan, hier vind ik niks meer over:confused: hopelijk niet op de lange baan of vergeten! We wachten het maar weer af.

Hyrion
11-06-13, 07:34
ziet er goed uit, maar wordt er nog iets aan het ruimtegebrek gedaan? ik ga die nieuwe gebouwen niet allemaal op mijn eiland kwijt kunnen.

kraplap
11-06-13, 07:44
kan niet wachten tot dit online komt...

Leutje
11-06-13, 09:03
Ziet er leuk uit, weer nieuwe uitdagingen.

Maar helaas geen woord over PvP. Dat gaat dus ook dit jaar hem niet worden :(

Xardia
11-06-13, 10:05
Ziet er erg mooi uit.Betekent wel dat eiland flink gaat veranderen wat een leuke uitdaging word!(dit 100x liever snel hier dan pvp wat hier niet thuishoord vind ik)

succes hopelijk komt het er snel:)

Hendrikus59
11-06-13, 11:38
Geweldig nieuws, komst van de nieuwe gebouwen.
En de sprookjes Avonturen.
Ben Benieuwd.

BlackMedusa
11-06-13, 11:40
mooi ziet er goed uit en zal ook voor de hogere lvl's een uitdaging worden en ja hopen dat we wel wat meer land erbij krijgen, eilandje is al zo vol en met al die nieuwe gebouwen die er nu bij komen , krab ik me wel achter een oor , waar dat allemaal moet komen te staan , hopelijk gaat dit op niet al te lange termijn er komen.

ruderion
11-06-13, 18:09
Met al die extra nieuwe gebouwen en bouwvergunningen wordt het tijd voor 3 nieuwe sectoren.

Frisqy
12-06-13, 02:05
Misschien is het een idee om je eiland uit te breiden en dan delen te kunnen kopen met EP. Kan je doen of je nou wel of geen level 50 bent. Als je ze eenmaal gekocht hebt gooi er dan ook zoon grote macht aan kampen op dat het een goede uitdaging word om die sectoren te veroveren.

rebel123
12-06-13, 08:25
Hier hebben wat aan top, enig idee wanneer het komt?

wittenagel
12-06-13, 08:42
Super mooi,

Netjes gedaan hoor ziet er heel goed uit :-)

Habar
12-06-13, 22:22
Wel jammer dat de levelcap verhoging zelfs niet ter sprake komt :(

BlackMedusa
14-06-13, 16:20
prntscr.com/19x97g het gaat om de tekst die bij het plaatje staat goede vertaling de mensen zien hun productie halveren ipv de tijd, slordig.

greet
14-06-13, 16:34
prntscr.com/19x97g goede vertaling de mensen zien hun productie halveren ipv de tijd, slordig. hihih leuk mijn postvak-in kunnen jullie mee gluren :P

Poegel
14-06-13, 19:13
En Boa gaat iemand masseren zie ik? :)

BlackMedusa
15-06-13, 14:49
Wat ik ook nog wilde weten of er in de toekomst ook avonturen voor meer dan 3 personen zouden komen lijkt mij geweldig om grote avonturen met meer dan 3 personen te kunnen doen

Roodstaart
15-06-13, 22:03
Wat ik ook nog wilde weten of er in de toekomst ook avonturen voor meer dan 3 personen zouden komen lijkt mij geweldig om grote avonturen met meer dan 3 personen te kunnen doen

Lijkt me inderdaad wel leuk.... een soort van *verborgen experimenten maar dan voor 5 personen :)

Zubatsu
15-06-13, 23:28
En Boa gaat iemand masseren zie ik? :)
LOL inderdaad,

Verder hoop ik ook op 5 speler avo's en het zou ook erg fijn zijn als dat prachtige kasteel niet zo lastig te krijgen was :D

Verder hoop ik ook op meer land met extra kopermijnen :)
3 nieuwe sectoren zou erg fijn zijn ( of 1 grote ter grote van 3 XD )

mokerslag
18-06-13, 06:27
bijna ieder bezoek dat ik wil binnen gaan ,komt het spel volledig vast te zitten.
scherm verdonkerd iets met melding laden kaart.......
kan hieraan wat verholpen worden of ligt het aan mijn pc.
bedankt alvast
grt...mokerslag

Bongodederde
18-06-13, 21:36
Het ziet er zeer mooi uit ,voor wanneer zijn de sprookjes....

Dragonsange
20-06-13, 17:05
Ziet er echt heel mooi uit!
Ga zo door!!

krukulos
22-06-13, 10:32
Ik vind het jammer dat we af gaan dwalen, ik heb niks met dit soort zaken, zoek juist de uitdaging in gevechten zonder handleiding, speler tegen speler, gilde tegen gilde.
Zoals het nu gaat wordt er weer zo'n flauw vaag gedoe en daar bedank ik voor.

DJRendy
23-06-13, 16:25
Beste BB,

inmiddels heb ik alles getest, ook een avontuur, sorry maar ik begrijp nog steeds niet waar jullie mee bezig zijn.
Zoals jullie omschrijven: spelers van een hoger niveau. Dan ga je ervan uit dat er iets van een uitdaging inzit voor de hogere lvls.
Nou ten eerste zal je lvl 48 moeten zijn (Kanonnen), om deze avonturen te kunnen spelen. Een lvl 48 speler zit niet te wachten op deze extremen in verliezen en dan heb ik het nog niet eens over de reward zodra je een avontuur af heb.76.000 xp en LET OP: 100 bonen en nog zon avontuur!!!! voor de rest NIETS.
Een lvl 48 speler kan met deze verliezen beter andere avonturen doen, als hij ook nog een lvl up wil gaan.

Nu ben ik lvl 50, en dan vraag ik mij dus echt af, wat moet ik in godsnaam met die XP punten, want jullie blijven halsstarrig in het aanbieden van uitdaging van lvl 50 spelers, en ik ben echt niet de enigste.

BB ook nu slaan jullie de plank volledig mis, reward van 100 bonen, kosten van bv een transport generaal 25.000 bonen, wat een lachertje!!!!!

PVP, ophogen van LVL cap, en/of een vervanging van XP voor andere zaken (grondstoffen, edelstenen, munten) jullie zeggen het maar, maar op deze manier wordt het er niet leuker op.

groetjes

Rendy

Hyrion
23-06-13, 17:22
Beste BB,

inmiddels heb ik alles getest......

.........groetjes

Rendy

helemaal mee eens, ik snap niet wie dit bedenkt?
lijkt wel alsof diegene nog nooit settlers heeft gespeeld...

dit slaat echt totaal nergens op, als lvl 50 zit ik te wachten op iets uitdagends (zoals pvp...) en niet op iets belachelijk onzinnigs zonder normale (laat staan goede) beloningen, zodat ik 3 jaar mag sparen voor gebouwen die niets opleveren en te veel plaats innemen.

ik heb nog liever niet deze update, dan kunnen jullie je tijd in iets zinnigs steken.

jullie doe vast je best en komen met leuke ideeën, maar als dit zo word gereleased slaan jullie de plank volledig mis.

mvg.

Roodstaart
23-06-13, 19:19
Beste BB,

inmiddels heb ik alles getest.......

.......groetjes

Rendy

Ook ik sluit me hier bij aan.... Zonder XP erbij krijgen heeft een Avontuur spelen op level 50 totaal geen zin.
Ik laat tegenwoordig alle avo`s door low-level gilde leden spelen waarbij de level 50`s de lootspots krijgen.... aangezien BB het maar niet voor elkaar lijkt te krijgen om de level-cap te verhogen voor de HIGH-LEVELS....

Wordt tijd dat BB eens duidelijkheid gaat geven of men dit überhaupt gaat doen en zo ja... wanneer men dit dan eigenlijk eens in gedachte had.... (waarschijnlijk 2015 als ik naar het tempo krijg).

Gr. Rood

BlackMedusa
23-06-13, 19:28
Ook ik sluit me hier bij aan.... Zonder XP erbij krijgen heeft een Avontuur spelen op level 50 totaal geen zin.
Ik laat tegenwoordig alle avo`s door low-level gilde leden spelen waarbij de level 50`s de lootspots krijgen.... aangezien BB het maar niet voor elkaar lijkt te krijgen om de level-cap te verhogen voor de HIGH-LEVELS....

Wordt tijd dat BB eens duidelijkheid gaat geven of men dit überhaupt gaat doen en zo ja... wanneer men dit dan eigenlijk eens in gedachte had.... (waarschijnlijk 2015 als ik naar het tempo krijg).

Gr. Rood

Ik ben het helemaal eens met de voorgaande, ik was er na aan toe om te stoppen het is dat de gilde mij steeds overhaalt om te blijven, en als het BB om geld te doen is raise die lvl cap of kom met wat fatsoenlijks, dan ben ik zelfs nog bereid om er weer geld in te pompen, serieus, vraag me af hoe ze daar bij BB denken, kunnen ze nu echt niks goeds verzinnen of in ieder geval eens EEN keer naar de achterban luisteren? als je de lvl cap niet kunt ophogen geef ons dan grotere avonturen die je voor mijn part met 10 mensen kunt spelen, dan spelen zelfs de verliezen geen rol zolang we maar plezier hebben, op deze manier gaat dit spel echt uit als een kaars.

TEMPLARRED
23-06-13, 19:39
Volledig akkoord met wat hier wordt gezegd. Die nieuwe update is niets meer dan een slag in het water. We hebben er in feite niets aan.

Verhoog de level cap, anders gaan er heel wat level-50 spelers stoppen. Ik zie nu al dat er heel wat spelers die alle EP al hebben beginnen af te haken.

GEXTE
23-06-13, 19:48
de nieuwe uitdaging voor lvl 50 spelers ligt bij het wetenschapsysteem...
zie op je volgebouwde eilandje maar eens ruimte vrij te maken voor die 7 nieuwe wetenschapsgebouwen ;)
maar als je dat toch gelukt is kun je wel mooi je geologen upgraden zodat ze 15% grotere marmer groeves vinden, joepieeee!

al met al niet slecht, 7 bouwvergunningen opofferen om je geologen te upgraden! veel plezier met extra grote marmer groeves die kun je goed gebruiken op lvl 50 :)

Roodstaart
23-06-13, 19:52
Het gevoel begint mij te bekruipen dat men de high-levels liever kwijt dan rijk is....

Met alle updates is er nog geen enkele keer rekening gehouden met de level 50`s.... (en dan te bedenken dat er servers zijn waar veel meer level 50`s zijn dan hier)

- laatste update: Wetenschap systeem....
Pluspunt: leuk idee... voor alle levels; aardig uitgewerkt afgezien van enkele bugs
Minpunten: high levels die hun eiland klaar hadden konden weer opnieuw ruimte gaan maken....

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om die level cap te verhogen.... Ik wil best bergen met troepen verliezen op avonturen.... maar dan wil ik op zijn minst de xp... een leuke beloning zou ook leuk zijn... maar geen XP is killing!

Het continu aan het lijntje gehouden worden heeft er bij verscheidene al dusdanig in gehakt dat ze gestopt zijn!

KOM OP BB (wees een vent) EN GEEF OPENHEID VAN ZAKEN MET BETREKKING TOT DE LEVEL CAP........

Kleppelekker
23-06-13, 19:59
Ik ben blijkbaar dus niet de enigste die er na al die maanden op lvl50 over denkt om er desnoods mee te stoppen. enigste doel is beetje pakhuizen voorraad aanleggen en low levels beetje helpen. Een spel heeft een echte uitdaging nodig om er vol tegen aan te gaan, geen kleine zoethoudertjes zoals nu. wat heb ik aan wat grotere mijnen als mn pakhuizen vol zitten. lvl cap of pvp dat is wat er nodig is zodat er onbeperkt actie kan zijn komende tijd. Enigste actie die ik nu kan doen is BB uitlachen om crap waar ze mee komen :)

BlackMedusa
23-06-13, 20:03
Dat gevoel begin ik ook te krijgen Roodstaart.
Wetenschapssysteem, met 7 gebouwen een boekbinder waar je dagen mee bezig bent om een boek te maken, de plaats die we niet eens hebben een geo die meer koper en andere zooi vindt? hebben we niks aan mijn pakhuizen zijn al overvol, nieuwe avonturen met nieuwe gebouwen die minimaal 3,4 en sommige zelfs meer plaats in nemen? maken jullie ons eiland dan ook groter? xp waar we niks aan hebben geef dan graniet denk dat we daar meer mee gebaat zijn en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan, beter is inderdaad eens openheid van zaken te geven, want als ik zo naar BB luister hebben ze het over "endgame" als dan lvl 50 het einde is geef dat dan ook toe of licht in ieder geval een stukje van de sluier op wanneer jullie van plan zijn die lvl cap te verhogen

TEMPLARRED
23-06-13, 20:07
als er geen verhoging komt, dan heeft het spel geen zin meer voor mij en dan stop ik.

DJRendy
23-06-13, 23:14
Gezien de reacties BB, is duidelijk dat de lvl 50 spelers in de kou worden gezet door jullie, geld is binnen, ze zijn lvl 50 en daarmee basta.
Hopelijk is dit niet het geval, en gaan jullie eindelijk echt werk maken van diegene die het spel hebben ondersteund, met lief en leed.

Indien de lvl cap niet verhoogd kan/mag/gaat worden neem ik aan dat jullie (BB) snel met een alternatief komen om onze zuur verdiende xp punten te kunnen inruilen voor iets anders.

Denk daarbij aan munten, edelstenen, graniet of een keuze optie uit diversen grondstoffen.
Dit uiteraard tegen fatsoenlijke hoeveelheden, en niet dat ik 25K xp punten inruil en daar voor 100 graniet ontvang, want dat heeft ook geen zin.
Maar gezien de huidige beloningen en prijzen zal het wel in die richting gaan als we BB hun gang laten gaan.

Dus kom met iets fatsoenlijks en geef ons waar voor ons geld, want zoals jullie (BB) kunnen lezen zijn de lvl 50 spelers het zat.

DJRendy (TLOG Gilde)

GEXTE
24-06-13, 02:46
ff voor de duidelijkheid, het gaat hier niet zo zeer om de lvl cap, maar wel om het feit dat je geen EP meer krijgt als je lvl 50 bent...
als je nog gewoon EP zou krijgen dan zou het feit van die lvl cap niet zo'n big issue zijn... als die dan uiteindelijk wordt verhoogt (in 2018) dan hebben die mensen tenminste de EP al...
maar ik denk dat het heel lastig is om te programmeren dat je EP gewoon op blijft tellen...
buiten dat is BB nou gewoon te druk, want de 20e verjaardag komt er aan en dan komen ze met de fantastische actie dat je een verjaardags muts mag maken voor fantastische prijzen :)

ik ben overigens pas lvl 48, dus heb hier geen last van, maar deel graag mee in het sarcasme ;)

Ruwaard
24-06-13, 09:48
Zoals bij vrijwel elke game, gaan de spelers veel sneller dan de ontwikkelaars ooit hadden kunnen (be)denken, zoals aanlopen tegen de levelcap.

Ik ben het wel eens met de tegenwerpingen dat je niet 'zomaar' de level cap kunt verhogen, zonder verdere toegevoegde waarde, want dan gaat iedereen weer zeuren dat die zich verveelt bij telkens dezelfde avonturen doen.

Wat wel kan, en wat al door meerdere mensen is voorgesteld, om de beloning aan te passen. Geen EP meer? dan iets van een vergelijkbare waarde in resources.

Het is echter maar de vraag of de ontwikkelaars zelf mogen bepalen wat er mag worden aangepast of dat van bovenaf wordt opgelegd, zoals eerst de al uitgestippelde nieuwe dingen te ontwikkelen, zoals wetenschapssystemen of sprookjes (waar nu al niemand meer in gelooft) en dan pas de rest.
Het lijkt erop dat eerst de game compleet gemaakt moet worden (voor het uitbrengen nieuwe gamebox?) en dat er dan pas mag worden gewerkt aan het oplossen van bugs (sommige zitten er al bijna een jaar in), verzoeken van de community (aanpassen gilde administratie v.w.b. de gildemissies) en andere knellende problemen.

Alles afdoen onder het mom dat we een "gratis" game spelen en niks mogen vragen, is maar ten dele waar. Zouden er echt hogere levels zijn die nooit iets gekocht hebben bij de handelaar (zoals bouwaktes, adellijke huizen, veteraan, verkenners, geologen) ?? En mochten die er wel zijn, zullen ze vast profiteren van het feit dat die spullen door anderen worden gekocht en op de handel worden gezet.

Koning-Rijk
24-06-13, 15:20
Voor al die mensen die nu door het plaatsen van de nieuwe functies ruimtegebrek krijgen ik weet niet hoe je het spel speelt maar als je het spel goed speelt en alles goed upgrade dan eh kan ik niet zeggen dat er ruimtegebrek is.

Roodstaart
24-06-13, 19:04
Voor al die mensen die nu door het plaatsen van de nieuwe functies ruimtegebrek krijgen ik weet niet hoe je het spel speelt maar als je het spel goed speelt en alles goed upgrade dan eh kan ik niet zeggen dat er ruimtegebrek is.

Weet niet hoe jij het spel speelt... maar in januari-2013 was mijn eiland al vol.... sinds eind april is alles level 5... dus ja ik moest ruimte maken door gebouwen te slopen en verder te improviseren; en met mij vele andere die hun eiland volledig vol hebben gebouwd!

Kleppelekker
24-06-13, 19:27
Sommige die aangeven dat XP weg moet en er bv graniet voor moet komen hebben we ook niks aan..... XP en lvl-cap daar kunnen we mee verder. Wat heb ik nu aan munten en graniet als mn eiland al volledig vol en lvl5 is en ik graniet en munten in overschot heb..... Kortom ik blijf me dan vervelen. Ik ga liever een bepaald aantal mensen/gilde aanvallen met pvp of op naar lvl99 :)

Myster_ys
24-06-13, 20:46
ik wil niet negatief zijn hoor over het spel
maar ik kan wel zeggen dat het hele wetenschapssysteem niks toevoegd
het enigste waar ik van profiteer nu is snellere kopermijnen maar dat is alles
en IPV de bugs die in het spel zitten eruit te halen denken jullie dat je ons kan binden met dit
haal eerst die irri bugs er eens uit van heel de tijd missie voltooid "versla het eerste bandieten kampje"wat bij mij de hele dag aan staat
en de missies die ik niet kan voltooien die ik een half jaar geleden al gemeld heb zoals "versla alle bandieten kampen op je eiland". Ik ben lvl 50 en denk je nu echt dat mijn eiland niet vrij is?
ik zou zeggen stop maar eens ff met de vooruitgang en zorg dat die bugs eruit zijn want die veroorzaken een heleboel lag ook zelfs op mijn eiland
en eerst zorgs eens voor nieuwe lvls zodat we verder kunnen met het spel ipv onzinnege nieuwe dingen die niks toevoegen'
Ook vind ik het geen stijl te beloven de edelsten te composeren die we hebben gehad met lvlen en een lvl 41 net zo veel edelstenen geven als een lvl 50 met anderen woorden die krijgen nu dubbel

groetjes Toine

edski
24-06-13, 20:56
zaken als:
level cap
Hadden ontwikkelaars niet kunnen (be)denken
Niet gehoord worden
Aan het lijntje gehouden worden
Stoppen

Kort om allemaal zaken van ontevredenheid en een die terecht is vind ik
Ik heb al veel online games gespeeld en ik kan met zekerheid zeggen dat dit spel door BB zelf om zeep word gebracht als ze niet snel wat doen.

Als er niet snel zaken gaan veranderen dan zal door de slechte mond op mond reclame zal dit spel geen lang leven hebben.

Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven ook op de test server forum.

Dat BB eens meer moet afkijken bij andere online games die al jaren langer online zijn zoals GREPOLIS, IKARIAM EN TRIBAL WARS om maar een paar te noemen.

Die zijn al veel beter door ontwikkeld en komen in de basis overeen met Settlers Online alleen zijn daar diverse zaken beter geregeld.

Een paar voorbeelden hier van zijn.

Eenvoudige PvP systeem.
betere berichten systeem.
Geen level cap van je stad of eiland.
Betere handel systeem.
Betere besturing van een Gilde / alliantie
Een eigen gilde /alliantie forum zodat je makkelijker kan communiceren daar binnen.

Maar kijk zelf eens rond in die games die ik hier voor noemde dan zal je zien dat ook voor BB geld beter goed afgekeken dan slecht bedacht.

Het is schandalig te noemen dat er wereldwijd zoveel leden zijn die geld in dit spel gestoken hebben en inmiddels level 50 zijn en dat daar op DIT moment geen **** voor word gedaan.

verder hoop ik dat BB gehoor geeft aan hun leden en snel wat zaken aanpassen

engeltje03
24-06-13, 21:54
hoge levels zijn voor bb niet meer belangrijk die hebben al geld in het spel gestoken.
Ze leven van de nieuwe leden die nog geld steken in het spel
daarom doen ze niks meer om het spel aantrekkelijk te maken voor hoge levels en zal er naar mijn mening voor de hoge levels voorlopig ook niks gebeuren.
Zeker geen pvp en extra levels

DJRendy
25-06-13, 12:36
IPV XP Punten een andere sortig reward is natuurlijk altijd beter als niets, NU KRIJG JE NIETS, neem de zij missie van de grootste avonturier, ja leuk hoor die 500 edelstenen, graniet en wat munten, maar daar heb je dan wel ongeveer 25 avonturen voor moeten doen dus pak hem beet minimaal 250.000 xp punten die in rook zijn op gegaan. dat is het geen wat me stoort, en spelers die alles lvl 5 hebben en hun eiland tot de nok vol hebben, zijn op 2 handen te tellen, met name de nieuwe lvl 50 spelers, die er op dit moment misschien wel wekelijks bijkomen, gaan op deze manier ook afhaken.

BB staat stil in hun ontwikkeling van Settlers, en het zal hun schijnbaar een worst zijn, wat wij ervan vinden, want tot op heden geen enkele reactie en dat vind ik kwalijk, en onbeschoft van BB

Kleppelekker
26-06-13, 18:20
Bovenstaand item loopt nu al een redelijk poosje..... daar waar BB meestal op korte termijn wel reageert op belangrijke items is het nu verdacht lang stil..... Kom op met die reactie zou ik zeggen en beetje druk op ontwikkelaars/verantwoordelijke kan geen kwaad. Ga steeds vaker denken dat de opmerkingen kloppen dat je als lvl50 met genoeg geld erin gestopt te hebben ze je links laten liggen en hopen nieuwe spelers dan het geld erin pompen. Zo de winst te maken en overige maar te laten weglopen omdat die het al hebben binnengebracht. Communicatie is duidelijk niet het sterkste punt daar bij BB

BB_Skelril
26-06-13, 18:49
Kleppelekker,

Er zijn de afgelopen weeken meerdere aankondigingen geweest, waaronder informatie voor de hogere spelers ;-).

BB_Skelril

GroteGup
07-07-13, 11:18
:p

sybren2013
04-08-13, 20:14
leuk dat er nieuwe avonturen bij kommen en hoop in de toekomst meer

gr gild smrg fregels

wee_man
06-08-13, 16:00
Weer een update op de http://www.tsotesting.com/en/homepage voor de liefhebbers ;)

Maintenance August 6th
Greetings settlers,

we will have a maintenance today starting at approx. 16:00h (CEST).

FEATURES
• 3 new mini adventures
• 4 new shop items

CHANGES
• Maximum number of gempits raised to 10

FIXES
• Various bugfixes

vikingen 2
http://imageshack.us/a/img707/875/lp85.jpg

3 nieuwe avonturen
http://imageshack.us/a/img69/1687/fkdf.jpg

pirate life lvl 36+ 1 speler
sleepy reef lvl 26+ 1 speler
the sleeping vulcano lvl 26+ 1 speler

5k gouderts vuller en 7.5k ijzererst vuller
http://imageshack.us/a/img841/7858/5kyq.jpg

edelstenen schenken aan een vriend (kost je wel 20 edelstenen)
http://img542.imageshack.us/img542/4251/dmye.jpg

wittenagel
06-08-13, 19:44
Bedankt wee_man ziet er allemaal weer veelbelovend uit

GEXTE
06-08-13, 20:25
ja, inderdaad, bedankt voor de update wee_man...
misschien dat het echter wel iets duidelijker was geweest bij een meer recent ontwikkelaarsdagboek, maar ik vind het zo ook prima hoor, bedankt ;)

Robin_
06-08-13, 21:04
weer mini-avonturen, ook sprookjes mega avonturen op komst... nu nog wat medium avonturen graag :)

DagobertDuck
10-10-13, 11:23
geef al je generaals troepen mee
bij aankomst wijs je geen troepen meer toe
dan kan je vervolgens je aanvallen doen door troepen aan de juiste generaal toe te wijzen
als je klaar bent met je avontuur vergeet dan vooral niet je overgebleven troepen weer toe te wijzen anders ben je ze kwijt sluit daarna pas het avontuur af

GEXTE
10-10-13, 16:57
geef al je generaals troepen mee
bij aankomst wijs je geen troepen meer toe
dan kan je vervolgens je aanvallen doen door troepen aan de juiste generaal toe te wijzen
als je klaar bent met je avontuur vergeet dan vooral niet je overgebleven troepen weer toe te wijzen anders ben je ze kwijt sluit daarna pas het avontuur af

niet echt een relevante plek om dat hier te posten buiten dat het niet klopt... (en anders moet je ff een ticket naar support sturen als dat bij jou wel het geval is!)
maar waarom je dit bijna een half jaar later op 10 oktober in een thread van 10 juni post is mij ook een raadsel...

copycat
12-10-13, 00:36
Geval van: hoe houd ik een topic levend:p