Bekijk Volledige Versie : extra vergunningen
zijn er 10 extra vergunningen te verkrijgen in een willekeurig kamp in sector 9?
Als je sector 9 veroverd, krijg je 10+. Vaak heb je rond die tijd ook +10 vergunningen voor een bepaald lvl wat je hebt behaald.
sommigge beweren dat ze dat wel gehad hebben en dan sluit ik level 32 bonus over...daarom wil ik graag weten of meer mensen deze ervaring hebben anders is het een bust, gr
level 32 en leider s9, zoals poegel al aangeeft wordt level 32 vaak gehaald tijdens s9. Andere hebben waarschijnlijk die level niet in de gaten en denken zo dat het een willekeurig kamp is.
ik ga zorgen dat ik level 32 eerder bereik dan het verslaan van sector 9......ma sommiggen zeggen dit zelfs twee keer gehad te hebben in een willekeurig kamp ze wisten alleen neit welke sector dat nog meer had. bedankt voor je antwoord gr
Roodstaart
31-05-13, 14:50
Moet Poegel in deze gelijk geven! totaal aantal verkrijgbare (niet koopbare) is namelijk standaard gemaxed; als iemand dit zou hebben geweten dan was dit al lang en breed bekend; ook op de andere servers die al jaren draaien; denk dat betreffende personen inderdaad de +10 die ze bij level 32 krijgen ermee verwarren!
vind de vergunningslimiet van 335 zo wie zo belachelijk
Teveel? Ik heb 185 en bij mij loopt alles goed.
Ik snap niet dat je 335 belachelijk vindt, het is RUIM voldoende voor een goed lopende economie. Maar als je echt meer vergunningen nodig hebt dan raad ik je aan wat adellijke huizen af te breken en deze te vervangen voor huizen uit het ster-menu, deze kosten geen vergunningen in tegenstelling tot de gewone.
er is in sector 9 echt niks meer dan anders idd:)..............een goed lopende economie is wel leuk op 185...ma ik vind het limiet wat gesteld wordt ook belachelijk...hoe meer je kunt bouwen hoe meer je economie kan produceren en hoe meer verschil het gaat maken aan de hand van hoe goed je je economie opgebouwd hebt.......ik hoop eigelijk nog op een uitbreiding van het eiland zelf. dat zou toch goed mogelijk moeten zijn 3 sectoren of second eiland erbij zou niet verkeerd zijn.ty all voor het comentaaar op deze mail...wordt binnenkort verwijderd.