PDA

Bekijk Volledige Versie : Gildegebonden Tarweveldjes/Putten bij elkaar herbouwen.

RijkeTatta
15-05-13, 22:08
Dag allen,

Ik hoor vaak van mensen dat het leuk/fijn zou zijn om tarweveldjes en waterputten bij vrienden/gildeleden te kunnen bijbouwen om elkaar op deze manier extra te helpen. Nou dacht ik dat als dit mogelijk zou zijn het misschien een leuk idee is om dit in de vorm van een gilde item te doen. Bijvoorbeeld: Gildetarwelvelden en gildewaterputten. Deze zouden bijvoorbeeld in de gildemarkt of uit het bouwmenu gekocht kunnen worden door speler 1 die deze vervolgens op zijn eiland neer kan zetten. Als het tarweveld of de waterput vervolgens uitgeput is zou een gilde lid die het eiland bezoekt bijvoorbeeld een sterretje of een rood uitroepteken boven de ingestorte afzetting verschijnen waar deze persoon op kan drukken om het veld/ de put weer te herbouwen. (wellicht tegen een kleine marmer/hardhout betaling of iets in die trend)

Er zijn heel veel verschillende manieren waarop dit zou kunnen, ik denk dat het belangrijk zou zijn het herbouwen alleen mogelijk te maken op ingestorte velden/putten omdat het niet handig is dat iemand anders plekken kan kiezen om dingen te bouwen op jouw eiland.
Het is maar een ideetje ben benieuwd hoe jullie erover denken :)

Groetjes.

Appeltaart
16-05-13, 14:37
Ik vind dit een goed idee want het zorgt ervoor dat een gilde wat meer voordelen heeft.

Als reward voor het helpen van je gilde medemens zou je bijvoorbeeld ook weer gildemunten voor weer moeten kunnen krijgen. Gildemunten zou moeten staan voor verdienste in een gilde samen avonturen doen / elkaar boosten / of zoals jij voorstelt putten of tarwevelden aanvullen.

Alhoewel dit op hoger lvl nutteloos is want daar heeft bijna iedereen watermolens en silo's dus speelt het niet zo erg meer.

RijkeTatta
16-05-13, 15:36
Sommigen mensen ja maar ken genoeg mensen van lvl 50 die gewoon tarweveldjes bouwen.

Wilster
20-05-13, 21:38
ik vind het ook wel een leuk idee.

Frisqy
27-05-13, 19:05
Het zouden een van de dingen kunnen zijn waar ze sowieso gildes flink mee kunnen uitbreiden. Denk er eens aan om gilde upgrades te kunnen kopen. Je begint onderaan met een bank met weinig opslag. Aan het einde groot opslag je kan je gildemensen helpen met putten graanvelden etc... en uiteindelijk ook nog eens de mijnen zoeken en plaatsen. Dit allemaal natuurlijk op zoon goede bedachte manier dat men wel moet investeren met zijn allen in de gilde. Heb er zo een groot aantal ideeen voor.

Vrienden zijn voor mij gewoon... vrienden dit soort opties horen in een gilde... Mijn mening :)

RijkeTatta
29-05-13, 10:04
Klinkt goed Frisqy, om op die manier de functie v/h gilde en het samenwerkingsverband in het gilde te verhogen zou ik graag zien. Ik vind sowieso dat er in de gildes nog heel veel potentie zit qua ontwikkelingen.

Derkie
31-05-13, 19:06
Een creatief en goed idee. Hoop dat BB dit ook inziet en technisch voor elkaar krijgt.

Appeltaart
01-06-13, 09:38
Ach Derkie das niet het moeilijkste het moeilijkste is dat Skelril het ziet er op reageert :)