Bekijk Volledige Versie : Maak een koningskroon - de uitslag
BB_Skelril
06-05-13, 10:07
Plaats hier je reacties over het onderwerp: Maak een koningskroon - de uitslag (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16718)
Houd de reacties netjes, bugs/suggesties horen in het daarvoor aangegeven forum thuis.
Ben uiteraard blij met m'n top 3, maar vind t attent dat alle deelnemers iig iets hebben gekregen voor de gedane moeite :)
Vond persoonlijk de bierflesjeskroon ook heel origineel, simpel maar paste precies. Nouja...bijna precies...had in deze natuurlijk 'König' moeten zijn :P :)
Appeltaart
06-05-13, 17:47
Gefeliciteerd Kili :) ik ben blij met mijn top 15 plek...wanneer worden ze bijgeschreven?
proficiat Kili en Gerali.
Er zitten inderdaad zeer leuke en originelen inzendingen bij.
ikzelf dacht dat ik in de top 15 kwam maar in de top 3 zeker niet verwacht.
Het is van BB inderdaad zeer sympatiek dat de mensen die niet in de top 15 zitten toch nog iets krijgen voor de gedane moeite.
Mvg
Cilith van Carpe Diem
Appeltaart
06-05-13, 21:04
Snik niets gewonnen :(
dat had ik ook niet verwacht jij had nogal mooi schilderij gemaakt :(...Vermoed dat ze geloot hebben ;P
Voor t eerst in 10 jaar weer eens een kwast vast :( Volgende keer toch maar knutselen met papier enzo
gefeliciteerd winnaars! top 3 meer dan terecht!
Helaas viel mijn bierkroon niet in de prijzen, maar het was dan ook meer een grapje.
Keep up the good work settlers!
Marx.
Appeltaart
07-05-13, 18:05
gefeliciteerd winnaars! top 3 meer dan terecht!
Helaas viel mijn bierkroon niet in de prijzen, maar het was dan ook meer een grapje.
Keep up the good work settlers!
Marx.
Je bierkroon wint wat mij betreft de orginaliteits prijs!!
ha top toch 100 stuks
top 3 terecht gefeliciteerd
wanneer krijgen weer weer zoiets heb de smaak te pakken lol