PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan je een Geoloog op voorhand naar een afzetting laten zoeken.

WarboBram
05-05-13, 18:11
Heb een kolenmijn met nog 30 kolen aanwezig ,die loopt dus binnen een uur leeg .
Kan je dus een geoloog voor dat de mijn leeg is al naar een afzetting laten zoeken
want hij doet er toch 4u over om hem te vinden.
Of moet hij echt leeg zijn voor je een Geoloog op pad stuurt.

Grtz

Appeltaart
05-05-13, 18:54
Nee dat kan niet je Geoloog zal dan niets vinden en je zal hem dan opnieuw moeten laten zoeken.

kili
05-05-13, 20:07
Met 30 over en rond bedtijd sloop ik zo'n mijn meestal wel. Heeft de geoloog mooi de nacht de tijd weer een nieuwe te vinden.

bzztoh
06-05-13, 11:51
Toevallig heb ik gisteren mijn geoloog op pad gestuurd om naar ijzer te zoeken terwijl de mijn nog voor ongeveer een kwartier productie had. Toen de mijn ingestort was, werd de afzetting gewoon weer gevonden door de geoloog.
Dus het kan naar mijn ervaring wel als je mijn bijna leeg is.

WarboBram
06-05-13, 16:01
Heb het gisteren ook zelf getest met mijn kolen en hij vond toch een kolen afzetting ,maar denk niet dat dit een zekerheid is,zal nog meerdere pogingen doen en
de bevindingen hier posten

Appeltaart
06-05-13, 17:48
Ik heb het in iedergeval al meerdere keren gehad.

wee_man
06-05-13, 22:27
Je kan mijnen al eerder laten zoeken voordat ze uitgeput zijn zolang de tijd dat de nieuwe mijn gevonden ligt, niet te dicht bij de uitputting is.
Maar een kolenmijn op 100 of lager slopen lijkt mij voordeliger dan laten uitputten, krijg je in ieder geval hhp marmer en wat gereedschap terug.

WarboBram
25-05-13, 13:18
Meermaals uitgeprobeerd een het lukt .als ik een kolenmijn zie met minder dan 100 in stock laat ik een geoloog zoeken en een half uur voordat hij hem zou moeten vinden verwijder ik de koolmijn .en die wordt dan onmiddelijk terug gevonden .is soms wel handig .

Appeltaart
26-05-13, 07:28
Heb het vandaag gehad met een ijzermijn waarbij het niet lukte dus het lukt niet altijd.