PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontwikkelaarsdagboek: 30.04.2013

BB_Skelril
30-04-13, 21:00
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_nl/Pictures/2012-11_dev-diary/11_20_2012_Dev-Diary.png (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16697)

Plaats hier je reacties over ons laatste ontwikkelaars dagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

senkons
01-05-13, 07:14
wat doen die nieuwe gebouwen?

gerdy
01-05-13, 07:26
ziet er leuk uit, vooral gildemissies iets meer variatie. en nieuwe gebouwen !!

Ruwaard
01-05-13, 09:13
Interessant om nu een datum te krijgen van de te verwachten mogelijkheden. Nieuwe gebouwen ook leuk.

Maar als gilde officer zou ik graag weten wanneer we kunnen zien wie de gilde missies hebben gedaan en wanneer iemand voor het laatst online was. Dat zou voor mijn gilde een veel hogere prioriteit hebben dan nieuwe gebouwen.

Kan worden aangeven of dit ooit wordt geïmplementeerd en of dat nog in 2013 zal plaatsvinden?
Of mogen we deze mogelijkheden pas in de (verre) toekomst verwachten?

rijk12345
01-05-13, 09:16
hey dit ziet er echt leuk en cool uit
kan niet wachten tot dit allemaal gebeurd :):cool:

Bucket
01-05-13, 11:05
Een papierfabriek en een schrijver... hmm ik kan me niets anders voorstellen als ingrediënten voor een buff, aangezien we (blijkbaar) geen klooster-achtig gebouw krijgen zullen we geen monniken gaan trainen (monnik via de barak lijkt me onwaarschijnlijk) dus zijn buffjes de meest logische optie:
- Buff voor dorpsschool???
- Buff voor barak??
- Buff voor avonturen/schatten zoeken???

Poegel
01-05-13, 12:02
Als je kijkt naar de screenshot van het nieuwe avontuur zie je wel een klooster staan. Ik weet niet of deze ook nog van belang gaat worden.

Ik verwacht het volgende. Een gebouw maakt van hout papier, de andere maakt van papier perkament. Vervolgens kun je via de kerk monniken trainen. De monniken kunnen onderzoek gaan doen naar ''research mogelijkheden'' (zoals bij de normale settlersgames). Verder kunnen de monniken geven aan de verdediging van je units.

wee_man
01-05-13, 12:49
Ik denk dat die gebouwen zijn voor de nieuwe "skillpunten" om bepaalde produkties te verbeteren.

En leuk, een nieuw evenement in aankomst! :)

Verder nog een vraagje, staan de nieuwe lvls ook al in de planning?

Bucket
01-05-13, 13:03
Als je kijkt naar de screenshot van het nieuwe avontuur zie je wel een klooster staan. Ik weet niet of deze ook nog van belang gaat worden.

Ik verwacht het volgende. Een gebouw maakt van hout papier, de andere maakt van papier perkament. Vervolgens kun je via de kerk monniken trainen. De monniken kunnen onderzoek gaan doen naar ''research mogelijkheden'' (zoals bij de normale settlersgames). Verder kunnen de monniken geven aan de verdediging van je units.

Indien jij gelijk hebt verwacht ik dat de invoer hardhout zal zijn. Ze zullen dit vast en zeker ook voor lagere level spelers beschikbaar willen stellen. Hardhout-stammen zijn op dit moment zo ruim voorhanden en hebben amper waarde in de handel dat een beetje prijsstijging geen kwaad kan.

SnelleNiels
01-05-13, 14:47
Super vet dat er weer een missieketen komt, alleen wel helaas de 2 weken dat ik er niet ben =(. hopelijk loopt het vertraging op van minstens 1 week zodat ik het nog kan proberen te voltooien.

gekewe
01-05-13, 18:18
ziet er spannend uit, fijn dat jullie zo hard werken om het ons naar de zin te maken.
p.s. vergeet de missie tacticus niet om te resetten, bvd

Roodstaart
01-05-13, 18:37
Ziet er aardig uit; maar wanneer worden de echt belangrijke items aangepakt:

Level-cap omhoog
PvP

Er zijn inmiddels genoeg levels 50 die niet meer verder kunnen; afgezien van het feit dat het al tijden wordt aangekondigd begin ik het gevoel te krijgen dat dit als *lokkertjes* worden gebruikt om toch maar vooral door te blijven spelen!

Kleppelekker
01-05-13, 18:42
Inderdaad! belangrijkste vind ik nu de optie om door te spelen qua lvl-cap en de mogelijk tot pvp. als 50-er is er momenteel vrij weinig te doen en wordt het een beetje saai :)

kili
01-05-13, 18:58
Jullie vergeten nu dat hier onderdelen bijzitten die eigenlijk al in de vorige update gepland waren maar door problemen niet mee zijn gekomen. Desalniettemin zou het wel leuk zijn als we over de cap en pvp ook weer een kleine update zouden krijgen mbt de stand van zaken daarvan :)

Komancer
01-05-13, 19:06
leuk dat er weer wat nieuws bij komt, alleen helaas in mijn ogen nog erg mager.
met name de belangrijke onderdelen als lvl cap omhoog en pvp, daar ben ik benieuwd naar.
hier wordt helemaal niet over gesproken.

MAIDEN_MAGDALENA
01-05-13, 19:53
Goed te horen dat er een aantal nieuwe ontwikkelingen worden door gevoerd! :-)
Een nieuwe uitdaging is nooit weg.

Er zijn andere misschien veel kleinere dingen die ik niet genoemd zie... Misschien te klein om in deze blog te noemen, maar wat mij HELEMAAL FANTASTISCH lijkt is als de BUG die al geruime tijd een doorn in het oog van velen is eindelijk eruit gehaald wordt. Welke bug?
Het continue terug komen van de missie: Dood aan de leiders... Versla het eerste bandieten leiders kamp.

Kan ik nog eenmaal smeken??? Haal deze vervelende herhaal bug eruit en dan maak je mij heeeeeeeel gelukkig! :-)

Ik ben benieuwd naar de nieuwe ketenmissie! Whoooohooooo! :-p

Magda

Gonzo
01-05-13, 20:46
cool maar zou toch ook wel willen weten wanneer je kan zien of de gilde missie wel of niet gedaan wordt
en pvp zit er ook wel op te wachten.

Gr gozno

BB_Skelril
01-05-13, 21:20
Ik heb een email verstuurd naar onze ontwikkelaars om te kijken of ik iets los kan peuteren over de level-cap raise.

Verder is de feedback die voorheen is gegeven over het zien wie de gilde-missies heeft voltooid door gegeven, onze ontwikkelaars zijn er dus van op de hoogte, zodra hier meer informatie over is laten we dit aan jullie weten.

TheDutchman
01-05-13, 22:16
Altijd leuk weer nieuwe dingen.

Wat ik wel in de gilde shop of via een event zou willen kunnen bemachtigen is een unlimited kopermijn.
Met de huidige 6 mijnen is het vrijwel onmogelijk om genoeg Kopererts te winnen op de hogere niveaus.

Ben nu al bezig om ze zoveel mogelijk naar lvl 3 te brengen en gebuffed te houden, maar kan helaas niet 24 uur per dag spelen :)

Auwe_Gries
01-05-13, 23:10
Het blijft interessant met al die vernieuwingen, maar welk doel hebben de nieuwe gebouwen?

Hendrikus59
02-05-13, 05:31
Zit er veel belovend uit, ben benieuwd wat de Gilde missies betreft.
En dat er verbeteringen aan de crisis misie zijn aangebracht, waren best wel moeilijk uitvoerbaar.
ook de nieuwe gebouwen erbij, zijn een verassing.

Robin_
02-05-13, 10:23
Zit er veel belovend uit, ben benieuwd wat de Gilde missies betreft.
En dat er verbeteringen aan de crisis misie zijn aangebracht, waren best wel moeilijk uitvoerbaar.
ook de nieuwe gebouwen erbij, zijn een verassing.

ik vond het mooie aan de crisis missies dat er juist een flinke uitdaging in zat (in tegenstelling tot de meeste dag/gilde missies)
alleen de randomfactor met graniet winnen in avontuur X was wellicht te groot.

Verder ben ik het met eerder gesprokenen eens: bugfixes moeten ze niet vergeten :)

Robin_
02-05-13, 13:53
ohja, de duitsers weten altijd meer :-)

Der nächste Eintrag im Entwicklertagebuch erscheint voraussichtlich bis Freitag, 10.05.13.

Viele Grüße
BB_Pandur

Robin_
02-05-13, 13:53
en voor de 50plussers onder ons

Thema: Was kommt für Spieler, die Level 50 erreicht haben

Jüngste Info meinerseits dazu:

Da kann ich an dieser Stelle aber nicht weiterhelfen. Ich kann euch nur die Informationen geben, die von den Entwicklern freigegeben werden. Diese Freigabe wird erteilt uns uns mit Infos und Bildern usw. gegeben, wenn ein Feature mehr oder weniger vollständig entwickelt wurde und ein Datum, wan es zur Veröffentlichung kommt, einigermaßen sicher absehbar ist. Ich will dahingehend auch was z.B. Lvl50+ und PVP angeht, nicht mehr von Ende diesen Jahres sprechen, sondern sage (erneut) ganz ehrlich: Es wird wahrscheinlich doch mal eher 2014. Vorher kommen aber einige interessante, auch für Level50 Spieler sehr gute Features und Dinge ins Spiel. Die werden in den nächsten Wochen (eher mal 3-4 als 1-2) im Entwicklertagebuch angekündigt. Außerdem wird derzeit auch am Thema XP Verfall, XP Tausch und vielen weiteren, für Lvl50-Spieler wichtigen Dingen, gearbeitet, unter Einbeziehung aller Faktoren (auch des Faktors: XP wurden schon aus dem Nachrichtenfenster gelöscht, ATs bringen XPs die ich nicht mehr brauche, usw.). Wenn da etwas spruchrreif ist, seid ihr die ersten, die es nach mir erfahren.

Grüße
Pandur
Bitte bleibt sachlich und freundlich und unterlasst Postings, die nur den Zweck haben, Frust loszuwerden oder zum Boykott aufrufen.

Danke und Gruß
Pandur

Zvicinou
02-05-13, 15:42
tja robin, me duits is niet zo best.

Geerius
02-05-13, 17:14
Belangrijkste punten:
Pandur kan niet meer zeggen dat wat hij(/zij?) doorkrijgt van de ontwikkelaars
PvP en 50+ eerder in 2014 dan nog dit jaar.
Er wordt een ontwikkelaarsdagboek aangekondigd (waar we nu dus op reageren...).
Er komen ook voor de 50-spelers interesante dingen aan. (geen voorbeelden genoemd)

Robin_
02-05-13, 17:37
Belangrijkste punten:
Pandur kan niet meer zeggen dat wat hij(/zij?) doorkrijgt van de ontwikkelaars
PvP en 50+ eerder in 2014 dan nog dit jaar.
Er wordt een ontwikkelaarsdagboek aangekondigd (waar we nu dus op reageren...).
Er komen ook voor de 50-spelers interesante dingen aan. (geen voorbeelden genoemd)

Het volgende ontwikkeldagboek is aangekondigd voor volgende week vrijdag (maar goed voor het zelfde geld zit daar alleen wat crisismissies info in)

en voor 50+ geeft hij aan dat XP (van avonturen = AT) niet meer interessant is (duh). HIj heeft het over XP Verfahll (waarschijnlijk afname in loop van tijd) en Tauch = wissel of ruil. Dus of XP verhandelen of wellicht inruilen voor grondstoffen (diamanten?) maar dat zijn geen concrete dingen.

Nog wat ruimte voor speculatie dus :)

Roodstaart
02-05-13, 19:51
Als het dus goed lees zijn zowel PvP als de level-cap weer uitgesteld....

Begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat de *high-levels* (lees merendeel *payers*) dus totaal niet serieus genomen worden door BB; we zijn wel goed om te doneren... Er wordt ons een mooie worst voorgehouden; PvP & level-cap omhoog; en dit wordt uiteindelijk keer op keer uitgesteld....

Het enige voordeel is nu dus dat we er geen *cent* meer in hoeven te steken aangezien we niets meer kunnen... Dank u BB!!

Ik krijg stil-aan het gevoel dat BB de payers van het eerste uur liever ziet verdwijnen en verder gaat met een nieuwe lichting payers.... die nog geen level 50 zijn....!

Kleppelekker
02-05-13, 19:54
Er zit helaas geen "niet goed geld terug" garantie op, anders had ik weer ff weekendje op stap gekund ervan :)
Het wordt met de week bedroevender zo, oftewel we zijn uitgespeeld.

TEMPLARRED
02-05-13, 20:00
Ze mogen eindelijk eens aandacht besteden aan de level-50 spelers. Op deze manier gaan er anders veel afhaken. Nu is het doodsaai!

ZoreanderNL
02-05-13, 20:14
Dus nog steeds geen lvl cap verhoging...op de UK server zitten ze daar al meer dan een jaar op te wachten. Ik snap niet waarom dat zoveel werk zou moeten zijn. Tellertje verhogen en max van ep afhalen...lijkt mij toch geen 'rocket science' .:mad:

Roodstaart
02-05-13, 20:15
Dus nog steeds geen lvl cap verhoging...op de UK server zitten ze daar al meer dan een jaar op te wachten. Ik snap niet waarom dat zoveel werk zou moeten zijn. Tellertje verhogen en max van ep afhalen...lijkt mij toch geen 'rocket science' .:mad:

Eens; zitten we nog steeds met dezelfde avonturen... maar hebben in ieder geval nog iets van een uitdaging :)

lennardhelder
02-05-13, 20:36
wat doen die 2 nieuwe gebouwen die later in dit jaar uitkomen?:confused:

grtz lennardhelder

BB_Skelril
02-05-13, 21:31
Zoals jullie in BB_Pandur's post hebben kunnen lezen krijgen wij helaas ook niet altijd alle informatie en zijn we afhankelijk van wat de ontwikkelaars ons vertellen! Maar wees gerust, zoals jullie ook in de post hebben kunnen lezen komen er een aantal leuke nieuwe dingen aan voor iedereen, dus ook voor de niveau 50 spelers! Een aantal van deze nieuwe dingen zijn al besproken in onze laatste Blue Byte Backstage video:

Wetenschapsysteem
Nieuwe, moeilijkere avonturen

Verder zijn we de PvP functie niet vergeten, maar willen we er enkel voor zorgen dat de PvP functie volledig werkt en functioneert. Omdat het zo'n grote en belangrijke functie is gaat hier dus veel tijd in zitten om het te ontwikkelen, testen, bugs te fixen etc.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aB5mcKGhEf8#!

Roodstaart
03-05-13, 07:29
BB_Skelril.... het klinkt misschien afgezaagd... maar wat hebben level 50`s aan nieuwe avonturen als de level-cap niet omhoog gaat....
Het kan toch niet zo moeilijk zijn (zoals ook door andere reeds in posts aangegeven) om de teller verder door te laten lopen... Nieuwe avonturen; prima/ leuk; maar het moet wel nut hebben om deze te spelen!

BB_Skelril
03-05-13, 09:04
Roodstaart,

Ik snap de frustratie, ik ben zelf ook een gamer en ik zie ook graag alleen maar verbeteringen, helaas zijn sommige dingen niet altijd even makkelijk en kosten nieuwe functies zoals PvP en een niveau-cap verhoging nou eenmaal veel tijd om te creëren. Dit omdat er meer bij komt kijken dan de meeste denken.

Een goed voorbeeld is de niveau-cap verhoging, deze zijn niet zo simpel als het lijkt, want ik neem aan dat we hierbij allemaal ook graag nieuwe content zien. Zo zullen er o.a. nieuwe missies moeten worden bedacht waardoor je niveau's omhoog kunt gaan, en moeten er ook nieuwe avonturen worden gemaakt. Al met al gaat daar veel tijd in zitten, dit is niet alleen zo voor Blue Byte maar dit telt voor alle game makers. Wat veel mensen meestal ook niet weten is dat er héél veel tijd gaat zitten in het schrijven van nieuwe missies, gezien er een heel verhaal voor moet worden geschreven, ook dit kost veel tijd.

Verder is één van de nadelen dat we momenteel maar een klein groepje ontwikkelaars hebben (zoals je misschien wel hebt gezien aan de hoeveelheid posities die er bij ons open zijn). Dit heeft ook invloed op waar de focus wordt gelegd qua ontwikkelingen

Roodstaart
03-05-13, 09:19
*Point taken* Skelril; het is ook niet persoonlijk tegen jouw;

Maar het frustreert dat er continu kwartalen/ jaren worden genoemd (en daarmee hoop en een verwachting wordt gecreëerd). In mijn ogen kan men dit dan beter niet noemen aangezien (zoals je hier ook meerdere reacties ziet) dit een ave-rechts effect hebt.

Jouw punt dat er bij een level cap verhoging ook nieuwe content bij zou moeten komen deel ik slechts gedeeltelijk... nieuwe content is niet direct nodig (is leuk; maar beschouw dat meer als een *nice-to-have* dan als een must om de level-cap naar boven bij te schroeven*
Geen additionele content geeft level 50`s namelijk nog steeds de mogelijkheid op te levelen/ avonturen te spelen voor xp (nu worden avonturen vaak weggegeven aan low-levels in ruil voor de lootspot; aangezien zij nog iets aan de xp hebben); en dat is meer uitdaging dan dat de meeste level 50`s nu hebben.

En dat games/ programma`s tijd kosten daar moet ik je *helaas* helemaal gelijk in geven; echter als iets tijd kost is het beter om daar daar geen data`s aan te hangen aangezien dat een verwachting creëert!

Kleppelekker
03-05-13, 09:32
Hey Skelrill, Het is logisch dat nieuwe opties tijd kosten ivm testen/bugs etc en je die pas online gooit als er zekerheid is dat alles werkt. Bugs leveren vaak nog meer frustratie op. Maar zoals Roodstaart aangeeft, is de lvl cap het belangrijkst. Die nieuwe functies etc kunnen later ook, dan kunnen we tot die tijd in ieder geval verder met proberen te lvlen en hebben we een doel. Dat het dan met bestaande avonturen moet, daar heb ik geen probleem mee. We willen gewoon verder en een doel hebben :) Eiland is nu compleet vol en alles op lvl5 enigste wat we kunnen doen is wat handelen en andere helpen, oftewel boring! :D

BB_Skelril
03-05-13, 09:42
Maar het frustreert dat er continu kwartalen/ jaren worden genoemd (en daarmee hoop en een verwachting wordt gecreëerd). In mijn ogen kan men dit dan beter niet noemen aangezien (zoals je hier ook meerdere reacties ziet) dit een ave-rechts effect hebt.
Hier ben ik het compleet mee eens, en ik ben ook hard bezig om er voor te zorgen dat onze communicatie naar jullie wordt verbeterd, alleen gaat dit soms niet zo soepel en kost het veel tijd om dat soort dingen te veranderen.

Jouw punt dat er bij een level cap verhoging ook nieuwe content bij zou moeten komen deel ik slechts gedeeltelijk... nieuwe content is niet direct nodig (is leuk; maar beschouw dat meer als een *nice-to-have* dan als een must om de level-cap naar boven bij te schroeven*
Geen additionele content geeft level 50`s namelijk nog steeds de mogelijkheid op te levelen/ avonturen te spelen voor xp (nu worden avonturen vaak weggegeven aan low-levels in ruil voor de lootspot; aangezien zij nog iets aan de xp hebben); en dat is meer uitdaging dan dat de meeste level 50`s nu hebben.
Ik denk persoonlijk dat een niveau-cap verhoging gepaard moet gaan met een grote content update, gezien constant de zelfde avonturen doen na een tijdje zal gaan vervelen. Verder weet ik haast zeker dat met de nieuwe content die er momenteel aan komt (zoals het wetenschapsysteem, maar ook andere content wat nog niet is aangekondigd ;-)) jullie genoeg te doen zullen hebben op niveau 50, en hier ook genoeg plezier aan zullen beleven.

Voor niveau 50 zie ik momenteel een aantal problemen, één daar van is de hoeveelheid missies / avonturen die er zijn voor de niveau 50's. Daar komt ook nog eens bij kijken dat de missies / avonturen die er zijn veelal EP geven als beloning, iets waar men als niveau 50 niets meer aan heeft. Ik heb daarom ook aan ons ontwikkelings team doorgegeven dat niveau 50's ipv. EP een ander soort beloning moet ontvangen, zoals resources.

Als dit soort dingen zouden worden veranderd zou het al een stuk aantrekkelijker zijn om op niveau 50 te spelen, zeker als het gepaard zal gaan met nieuwe content.

Kleppelekker
03-05-13, 10:09
Hey skelrill, Met bovenstaand ben ik het wel eens, maar dat kan mogelijk wel 2014 worden met die avonturen en resources. Ik en de meeste van de 50-ers hebben geen probleem om dan maar tot die tijd zelfde avonturen te spelen. hebben we in ieder geval tot die tijd wat te doen ;)

Nog 3-5 maanden niks doen zal veel mensen doen afhaken om serieus verder te spelen en met het risico je ze verliest aan andere games....

hein
03-05-13, 10:10
ik stem op de edelstenen put dat die ook zo met gild munten te koop komt

hein
03-05-13, 10:12
ik stem op een edelestenen put dat die ook de koop komt met gild munten

BB_Skelril
03-05-13, 10:14
Kleppelekker,

Voor een aantal van de nieuwe functies zal je, zoals eerder al aangegeven, niet lang meer hoeven te wachten! ;-) Zoals ik eerder al heb aangegeven, alle nieuwe content wat er binnenkort aan komt zal er voor zorgen dat iedereen genoeg plezier kan beleven.

Kleppelekker
03-05-13, 10:19
Kleppelekker,

Voor een aantal van de nieuwe functies zal je, zoals eerder al aangegeven, niet lang meer hoeven te wachten! ;-) Zoals ik eerder al heb aangegeven, alle nieuwe content wat er binnenkort aan komt zal er voor zorgen dat iedereen genoeg plezier kan beleven.

ok, ik ga ervan uit dat het dan ook zo is.... wel voor lange termijn hoop ik dan :) vaak is het 2weken dan even er tegenaan en weer klaar. Ik wacht wel af en laat me verrassen, anders weet ik je wel weer te vinden haha :D

TEMPLARRED
03-05-13, 10:24
Ik ben al een tijdje level 50 en speel bijna geen avonturen meer omdat ik niets aan de EP heb. De avonturen die ik vind, spaar ik of geef ik aan een lager level. Het paasevent was al niet echt een uitdaging, maar nu is het echt saai geworden.
Goed idee van Kleppe om bijv extra loot te krijgen in plaats van EP voor de level 50 spelers. Dan kan ik nog even wachten op een verhoging van het level.

Temp

Kleppelekker
03-05-13, 10:33
Ik ben al een tijdje level 50 en speel bijna geen avonturen meer omdat ik niets aan de EP heb. De avonturen die ik vind, spaar ik of geef ik aan een lager level. Het paasevent was al niet echt een uitdaging, maar nu is het echt saai geworden.
Goed idee van Kleppe om bijv extra loot te krijgen in plaats van EP voor de level 50 spelers. Dan kan ik nog even wachten op een verhoging van het level.

Temp

ligt er wel aan welke loot Temp, pakhuizen zitten vol op graniet na momenteel, maar straks is alles op 5 en dan ook daarmee klaar..... dus spaar je weer voor niks :)

wee_man
03-05-13, 10:43
Een maandelijks ontwikkelaars dagboek met wat we kunnen verwachten in de aankomende maand zoals de huidige lijkt mij wel een mooie manier om meer betrokken te zijn met wat er wel of niet aankomt op korte termijn.
Verder wacht ik met smart op nieuwe uitdagende grote avonturen :)
Vervang de ep daarbij door extra grondstoffen en een kleine kans op speciale gebouwen/deco en er is weer een nieuwe uitdaging bij voor de spelers die op max of bijna maximaal niveau zitten :)

Bucket
04-05-13, 11:58
Wat misschien wel leuk zou zijn voor level 50: De mogelijkheid om een tweede eiland(je) te krijgen, dit eiland heeft de grootte van maximaal 2 sectoren zoals op het hoofd eiland maar om dit eilandje te verkrijgen moet je echt wel wat werk verrichten; je moet kampen verslaan waarbij je per kamp minimaal 5 aanvalsgolven moet sturen. Op deze manier zijn de vijftigers nog wel even bezig en de beloning is zeer de moeite waard, twee extra sectoren wie wil dat nou niet???
Om het nog leuker te maken: Op dit eilandje vindt je een paar nieuwe grondstoffen voor speciale gebouwen/buffjes/eenheden of andere dingen.

melchior
04-05-13, 12:56
Dit is top ..
dat er rekening word gehouden met de spelers hun gedachten vind ik supper
de bug fix in het handels huis is meer dan welkom :) was beetje irritant/vermoeiend

nieuwe buildings zien er leuk uit

omtrend dat stemmen heb ik niet echt melding gezien op homepage met link om te kunnen stemmen ..
msschn toekomst gewijs ff mail met link rondsturen niet??µ

grts mel

BB_Skelril
04-05-13, 22:25
Melchior,

Het stemmen heeft nog niet plaats gevonden, je zult dus nog gewoon kunnen stemmen zodra we dit online zetten!

Zubatsu
04-05-13, 23:02
hallo, bij deze wil ik mijn mening laten horen:

graag duistere broederschap in gilde markt.
proviand verbetering
verbeterd trainingsplan
bouwvergunningen voor de kleinere
verder zou een leuk nieuw standbeeld leuk zijn, ( een draak of zo :cool: )

Groetjes zubatsu

johne
05-05-13, 17:40
hallo net 2 weken aan het spelen, hiervoor een aantal jaren torpia gespeeld.
Ik moet zeggen dat het tot nu toe erg leuk spelen is, moet veel uitzoeken , maar met hulp vanuit de gilde waar ik mij heb aangesloten is het goed te doen.

ga vooral door met het verder ontwikkelen van dit spel, zodat het een uitdaging blijft om te blijven spelen.

GRTZ
John

reddar
10-05-13, 17:49
ff vraagje tussendoor wrm moet je 1k paarden betalen voor 25 calv ventjes? is ni egt realistisch en vindt ook sommige gebouwen ook vrij duur als je daar dan voor een upgrade 100 goud en 100 marmer moet geven terwijl et maar een hardhout hakker is bijv en goud is de belangrijkste en moeilijkst verkrijgbare item in et spel.just my 2 cents ^^

Poegel
10-05-13, 19:54
ff vraagje tussendoor wrm moet je 1k paarden betalen voor 25 calv ventjes? is ni egt realistisch en vindt ook sommige gebouwen ook vrij duur als je daar dan voor een upgrade 100 goud en 100 marmer moet geven terwijl et maar een hardhout hakker is bijv en goud is de belangrijkste en moeilijkst verkrijgbare item in et spel.just my 2 cents ^^

Dat noemen wij een strategiespel :)

rijk12345
24-05-13, 08:47
heel veel kijk maar op ontwikkelingslaar dagboek

gekewe
26-05-13, 16:13
spelontwikkelaars te weinig? Laat de level 50+ met zn allen een missie ontwikkelen, hebben we wat te doen :)

Halandinh
28-05-13, 17:25
Ik dacht dat je kon zien welk lid zijn gildemissie heeft gedaan? Zo ja, hoe?