PDA

Bekijk Volledige Versie : Ep en generaal

ricos221
27-04-13, 14:29
Het lijkt me leuk als je je generaal kunt verbeteren aan de hand van hoeveel avonturen hij doet. Een soort ep systeem voor je generaal dus.

senkons
27-04-13, 16:50
ja en bij elk level kan hij een extra ding of extra eenheden meenemen

Appeltaart
28-04-13, 12:19
ik ben er tegen want dan is het nut van een veteraan / geharde generaal weg en ik vind dat die moet blijven. Bedenk ook nog andere meekomend feit dat de guides dan allemaal waardeloos zijn en nieuwe guides redelijk lastig te maken zijn als wij allemaal variabele generaals zouden hebben

kili
28-04-13, 12:34
ik ben er tegen want dan is het nut van een veteraan / geharde generaal weg en ik vind dat die moet blijven. Bedenk ook nog andere meekomend feit dat de guides dan allemaal waardeloos zijn en nieuwe guides redelijk lastig te maken zijn als wij allemaal variabele generaals zouden hebben

Niet als je die ook mee laat groeien ;) Zou wel een vereiste moeten zijn dan iig.

Appeltaart
28-04-13, 15:58
klopt maar kili de guides worden dan wel lastig om te maken aangezien de guide maker dan veel meer dingen rekening mee moet houden.

senkons
28-04-13, 19:18
dan maakt ie toch een guide voor alle levels van de generalen

Geerius
30-04-13, 14:53
Senkons: ooit nagedacht over hoe lang het maken van een guide duurt?

Poegel
30-04-13, 16:17
Ik zie liever buffs die je kan maken die helpen in de strijd. Bijvoorbeeld dat een kamp -20% levens heeft. Of dat een kamp 1min afgeleid is, waardoor je er snel langs kunt glippen. Natuurlijk ook buffs zoals: +20% aanvalskracht voor één aanval.

Appeltaart
30-04-13, 18:11
Ik zie liever buffs die je kan maken die helpen in de strijd. Bijvoorbeeld dat een kamp -20% levens heeft. Of dat een kamp 1min afgeleid is, waardoor je er snel langs kunt glippen. Natuurlijk ook buffs zoals: +20% aanvalskracht voor één aanval.

Ik ben totaal voor deze buffs vooral die van dat je langs kampen kan glippen :) of dat je de range van vijandige kampen kleiner maakt !! goed idee !

Poegel
30-04-13, 18:31
Ik ben totaal voor deze buffs vooral die van dat je langs kampen kan glippen :) of dat je de range van vijandige kampen kleiner maakt !! goed idee !

Je zou eigenlijk dan een taverne moeten hebben. Elke lvl dat je hem upgrade, geeft je dan toegang tot een speciale unit die je kunt inhuren.
Lvl 1 taverne: Geoloog, generaal, ontdekkingsreiziger
Lvl 2 taverne: Tacticus, geef je generaal voor 1 aanval 20% meer aanvalskracht
Lvl 3 taverne: Jager, Toon alle traps binnen een avontuur (of haalt 1 trap weg in een avontuur)
Lvl 4 taverne: Meestersmid, geeft units voor 2 uur 20% meer levens
Lvl 5 taverne: Afleidingsleger, Stuur een nepleger naar een kamp toe, resulteert in 5min lang de mogelijkheid krijgen om het kamp voorbij te kunnen lopen, zonder onderschept te worden.

Lady_Di
30-04-13, 22:08
Kan je een veteraan enkel kopen d.m.v. diamanten in de winkel (en bijzondere acties als het Paasevenement) of krijg je deze op enig moment in het spel / krijg je de mogelijkheid deze te kopen voor gouden munten?? Thanks!

Poegel
30-04-13, 22:42
Kan je een veteraan enkel kopen d.m.v. diamanten in de winkel (en bijzondere acties als het Paasevenement) of krijg je deze op enig moment in het spel / krijg je de mogelijkheid deze te kopen voor gouden munten?? Thanks!

Je kunt deze momenteel alleen nog maar krijgen door hem te kopen met edelstenen of hem te kopen tijdens een evenement.
Wie weet komt hij ooit voor gildemunten op de gildemarkt te staan, maar dat betwijfel ik :)

Appeltaart
01-05-13, 16:59
Poegel we kunnen volgens de log binnenkort kiezen wat er in komt dus misschien allemaal ff stemmen dan op de veteraan :)

Poegel
01-05-13, 18:08
Poegel we kunnen volgens de log binnenkort kiezen wat er in komt dus misschien allemaal ff stemmen dan op de veteraan :)

Zou inderdaad mooi zijn, dan moet ik wel even gaan sparen denk ik :)