Bekijk Volledige Versie : avonturen beu zijn
dat heb ik nu dus last van.
ik heb geen zin meer in
piraten eiland
misdadigers
te paard
moerasheks.
eigenlijk bijna avonturen.
heb ik al verschillende keren zonen van het veld gedaan met alle mogenlijke blocks (zijn er nogal wat)
.....
ik vind het spel nog steeds leuk, maar de avonturen vind ik saai worden.
komen er nog meer avonturen bij, om er meer variatie bij te brengen.
ik heb redelijk veel avonturen liggen, kan zelfs zwarte ridders halen momenteel, en heb ik bar weinig zin in.
ik zit op lvl 44 en eigenlijk zie ik geen verschil met levels eerder. behalve dat je een extra reward krijgt. unlockt wat missie's die ik toch niet doe.
zoals bouw de wielenmaker. waarom zou ik me graniet spenderen aan een gebouw die ik alleen maar stilzet of weer afbreek.
ben ut een beetje beu die avonturen. meer variatie zou mooi wezen
Je zult helaas moeten wachten tot het volgende evenement. De volgende grote update geeft trouwens ook nog wat leuke dingetjes. (PvP / Wetenschapsysteem).
Staan geloof ik ook nog enkele nieuwe avonturen in de wacht voor een volgende update toch? Meen dat er een paar bij de laatste update gepland stonden (samen met de verloren schedel) die ze op t laatste moment toch nog maar wat beter wilde testen.
ik hoop het, de schedel is leuk, wel heel erg kort.
wel hele makkelijke EP
ach tot die tijd verpats ik wel me meeste GS denk ik dan maar.
Appeltaart
21-04-13, 21:43
Ach ik speel het grootste avontuur van allemaal .... Praten op Wereld Chat :)
poegel wanneer komt die update met pvp dan?
poegel wanneer komt die update met pvp dan?
Eind 2013/ begin 2013 was het eerst, maar goed werk duurt even :)
ik snap het heb er dan wel zin in.
hopen dat ik dan al level 45 ben
Appeltaart
22-04-13, 19:49
ik snap het heb er dan wel zin in.
hopen dat ik dan al level 45 ben
waarom lvl 45???? lvl cap is 50 jah
weet ik maar ik ga niet zo snel omhoog met level
Ik heb genoeg avonturen gedaan en sommige zoals piraten eiland, misdadigers, stelen, te paard etc al wel 100x. Als je snel wilt levelen en een keer wat anders wilt doen raad ik aan om Duistere broederschap, Verborgen Experimenten, Ridders, Vikingen en andere epische avonturen te spelen. Maken het weer leuk. Wissel zelf me avonturen heel erg af. Dan een paar epische en dan weer wat kleinere of 2 speler avonturen. Doe ze allemaal alleen en nodig gilde lid uit voor loot. Met alleen maar piraten doen gaat het heel lang duren voordat je levelt en inderdaad gaat heel snel vervelen.
viking heb ik ook al verschillende keren gedaan en ridders ook al.
ik heb zitten kijken naar verb exp, maar die is gewoon *** met peren
Roodstaart
25-04-13, 20:09
Verborgen experimenten is juist 1 van de weinige uitdagende avonturen die er momenteel is; Okay het kost je wat troepen... maar dan heb je ook wat!
En niet te vergeten de kans op het *engelen-monument* :)
Verborgen experimenten is juist 1 van de weinige uitdagende avonturen die er momenteel is; Okay het kost je wat troepen... maar dan heb je ook wat!
En niet te vergeten de kans op het *engelen-monument* :)
die heb ik al. koste iets van 200 muntjes van de handel tijdje terug
Roodstaart
29-04-13, 09:52
Maar er is een verschil tussen een avontuur hebben en het avontuur werkelijk spelen... daarom; voor de uitdaging is Verborgen Experimenten echt de moeite waard; zorg wel dat je goed voorbereid bent!
Het blijft een slecht avontuur, ep/beloning in verhouding tot de verliezen is veels te laag naar mijn mening.
Ik heb nu 8 blocks gemaakt op de bovenzijde, en dat is ongeveer de helft van het avontuur.
Met kanonnen, 2 vets, 2 geharde kom ik op Max verliezen bovenzijde 2302R 106M
De onderzijde zal ook nog wel paar 1000 verliezen geven, eigenlijk zou je dit avontuur alleen met 3 spelers moeten doen en dan voornamelijk voor de deco loot.
En de kans op die Engelenpoort (2%) mag ook wel wat hoger ;)
Op lvl 50 zit dit avontuur in 2 missies, verder speel ik het alleen voor die engelenpoort lol
Het is toch wel de mooiste decoratie in het spel.
Maar er is een verschil tussen een avontuur hebben en het avontuur werkelijk spelen... daarom; voor de uitdaging is Verborgen Experimenten echt de moeite waard; zorg wel dat je goed voorbereid bent!
me barrakken gaan nu richting level 5, heb nog 6k settlers in me ster menu staan. zat wapens. tja 4k R kan ik er wel zo doorheen jagen.
tis de moeite eigenlijk niet. dat is het punt. wil hem wel een keertje doen daar niet van. maar ben ut gewoon ff beu.
vind het wel lekker eigenlijk, even niks geen avontuur. alle gs verkopen voor munten en graniet, gaat lekker