Bekijk Volledige Versie : Ruimte voor afbeeldingen te hosten
Titel zegt t eigenlijk al. Nu zijn plaatjes in handleidingen extern gehost waardoor zij soms wegens restricties niet meer te zien zijn.
Ik zou het een goede service vinden als er hiervoor ruimte komt binnen het forum zelf zodat deze altijd beschikbaar zijn. Er kan een restrictie worden gezet op formaat en/of grootte en ook het maximaal aantal beschikbare ruimte.
Zoiets gaat niet werken voor BB. Aangezien BB ondertussen zoveel fora heeft draaien en overal plaatjes laten uploaden gaat ervoor zorgen dat BB het datapark moet gaan uitbreiden. Ook met restricties is het niet haalbare zaak.
IMO is dat niet zo extreem veel data voor een bedrijf als BB. Praktisch gezien heb je niet de ruimte nodig die je weggeeft. Je hebt cloud enerzijds en simpeler, nooit 100% van de gebruikers zal de ruimte benutten en zodoende heb je niet als je 100 spelers hebt en ze allemaal 100MB belooft gelijk 10gig nodig, maar misschien zelfs maar 1gig. Alarmbellen wanneer schijven vollopen om dmv bv uitbreiden daarop te anticiperen. Enfin t wordt nu te technisch, neem aan dat de systeembeheerders wel verder snappen wat ik bedoel.
Het zou mooi zijn als op z'n minst handleidingen met bv 1000+ views hier in ieder geval de mogelijkheid voor zouden hebben/krijgen.
Kili: als het bij 1 wereld zou hebben dan klopt jouw berekening alleen ben je met veel meer werelden bezig waardoor de benodigdheden een stuk hoger komen te liggen. Ik snap jouw verhaal betreffende cloud wel, alleen denk ik dat jij de benodigde ruimte toch doet onderschatten.
BB_Skelril
22-04-13, 21:13
Er zijn verschillende plekken waar plaatjes kunnen worden geupload zonder problemen;
imgur.com
imageshack.us
photobucket.com
Dit zijn er 3 die het meeste worden gebruikt. Voor zover ik op de hoogte ben geeft imgur.com nooit echt problemen! ;-)
- BB_Skelril
Maar die kunnen dus tijdelijk geblocked worden als er teveel views zijn, vandaar deze suggestie.
Imgur.com ken ik iig zelf niet dus wieweet.