PDA

Bekijk Volledige Versie : Pvp

Thomkok15
13-04-13, 09:30
Doordat ik zin heb in pvp kwam ik op een idee.
Als pvp klaar zou zijn zou het meschien niet leuk zijn om met heel Nederland tegen andere landen te kunnen pvpen.
Wij als Nederland moeten zorgen dat wij de sterkste op pvp zullen zijn.
We moeten dan samenwerken en heersen over pvp. ;)

auwe
14-04-13, 02:43
Laten we eerst maar eens zien wat er uberhaupt van pvp komt.

Xardia
14-04-13, 08:31
Pvp In een spel als Settlers lol nee is het geen spel voor! Vergeet niet dat Settlers peggi7 is ook.
En pvp zorgt voor veel onrust in het chat verkeer!(de mods krijgen het erg druk)
Pvp is al snel en bij de meeste games pay to win dus dat word al snel klagen van velen!
Maar ja jullie leven je maar uit zolang het geen open pvp is!

veel plezier

ps er zijn veel andere opties om het spel leuker te maken!

Zoals ouwe al zij we wachten af:)

kili
14-04-13, 10:33
Pvp In een spel als Settlers lol nee is het geen spel voor! Vergeet niet dat Settlers peggi7 is ook.
En pvp zorgt voor veel onrust in het chat verkeer!(de mods krijgen het erg druk)
Pvp is al snel en bij de meeste games pay to win dus dat word al snel klagen van velen!
Maar ja jullie leven je maar uit zolang het geen open pvp is!

veel plezier

ps er zijn veel andere opties om het spel leuker te maken!

Zoals ouwe al zij we wachten af:)

Ik denk dat jij het ontwikkelaarsboek uit november misschien eens moet lezen *-)
PvP hoort erbij (kijk naar de clientgames van settlers) en komt er ook. Alleen wanneer ze zover zijn is de grote vraag.

Appeltaart
14-04-13, 13:40
En als het goed is wordt het een Pegi7 versie PVP dus je kan alleen aanvallen als de andere de aanval ook accepteerd dus totaal anders dan bij andere games.

Roodstaart
14-04-13, 13:52
Afgezien van al het bovenstaande... denk ik dat we ons aardig zouden kunnen verslikken in andere *volwassen* servers :)

Zubatsu
14-04-13, 14:38
Doordat ik zin heb in pvp kwam ik op een idee.
Als pvp klaar zou zijn zou het meschien niet leuk zijn om met heel Nederland tegen andere landen te kunnen pvpen.
Wij als Nederland moeten zorgen dat wij de sterkste op pvp zullen zijn.
We moeten dan samenwerken en heersen over pvp. ;)

yeah right ,
Nederland pvp tegen duitse servers, gaan we ook echt winnen....

zover ik weet kan je elkaar uitdagen inderdaad, en dan 1 tegen 1 ``PVP`` doen, hopelijk hangen er leuke beloningen aan vast, zoals een pvp munt ofzo.

Poegel
14-04-13, 16:20
Als het goed is kun je niet tegen andere spelers spelen die zich bevinden op een andere server.
Die servers staan los van elkaar :)

Thomkok15
14-04-13, 17:57
meschien een aparte server met meerdere landen samen

Poegel
14-04-13, 18:10
meschien een aparte server met meerdere landen samen

Denk dat dan alles plat gaat en niemand meer kan spelen :)