PDA

Bekijk Volledige Versie : BB zoekt nieuwe medewerkers, gevolgen ?

Zubatsu
12-04-13, 09:24
Van de website :

Werken voor Blue Byte
Beste Settlers,
Wil jij in de gaming industrie werken? Neem dan snel een kijkje op onze officiƫle Blue Byte website.
We zijn namelijk op zoek naar o.a.:
Web Developer
Frontend & Backend developer
Community Manager & Game Master
Voor sommige posities hebben we zelfs meer dan 1 persoon nodig, dus ga snel naar onze website en stuur ons je cv!
- Het "The Settlers Online" team

zo te zien op de BB website, lijkt het alsof het hele team met ontslag is,,, ?
Welke gevolgen heeft dat voor ons als spelers ?
Blijft TSO nog lopen ? blijven de events draaien?

BB_Skelril
12-04-13, 09:49
Blue Byte is groter dan alleen The Settlers Online en heeft verschillendere andere titels waar aan gewerkt wordt waar ook mensen voor nodig zijn ;-)

- BB_Skelril

Xardia
12-04-13, 10:07
Jaha als ik BB_Skelril was zou ik dit ook schrijven natuurlijk :) google even en je hebt je info!

En ja andere titels waar aan gewerkt word zoals Anno dat klopt.Anno krijgt iets te veel aandacht terwijl het in mijn ogen een grote fail is,maar log in en oordeel zelf:)

groetjes :)

Geerius
12-04-13, 13:31
Ik ga er vanuit dat BB steeds meer gamereeksen gaat overzetten naar het online gebeuren. Dit is simpelweg gewoon de toekomst voor het gamen op de PC. Het lijkt mij sterk dat er heel veel mensen opeens gaan stoppen bij BB.

Zubatsu
12-04-13, 15:47
Jaha als ik BB_Skelril was zou ik dit ook schrijven natuurlijk :) google even en je hebt je info!

En ja andere titels waar aan gewerkt word zoals Anno dat klopt.Anno krijgt iets te veel aandacht terwijl het in mijn ogen een grote fail is,maar log in en oordeel zelf:)

groetjes :)

ja oke xardia :P
maar het is wel fijn te weten of het gevolgen heeft voor tso ;)

@ skelril > thnx.

Poegel
12-04-13, 16:21
Jullie hebben gewoon teveel edelsteentjes gekocht en nu heeft BB heel veel centjes :)
Moeten ze meer mensen aannemen om alle centjes te tellen :)

edski
06-05-13, 09:17
alle online games komen op het zelfde neer niets meer en niets minder.
overal is het grondstoffen verzamelen, kopen, veroveren, missies voor doen en altijd in een verhouding die van geen kant klopt.
Game ontwikkelaars hebben nog steeds niet door dat als hun spel te duur is dat mensen hem dan illegaal downloaden of als het online is de sfeer kapot helpen om idiote handels op te zetten.
En als je als game ontwikkelaar online games opzet doe het dan 1 voor 1 ipv 3 of 4 tegelijk en zorg dat je spel op een goed niveau komt waar de voorstellen van je klanten in verwerkt word alleen zo kan je in de lead gaan in de online games