PDA

Bekijk Volledige Versie : Mistery en DonvdP bedankt!

kili
05-04-13, 16:12
Het is bijna langs me heengegaan doordat ik de chat tegenwoordig veel minder lees als voor een aantal maandjes terug, maar weet inmiddels dat jullie, Mistery en DonvdP, beide hebben besloten jullie functie neer te leggen of iig dat jullie zijn gestopt (of zijn jullie misschien héél stiekem de 2 nieuwe mods? :P).

Ondanks sommige geschillen en verschil in mening wil ik beide toch enorm bedanken voor hun tomeloze, belangeloze inzet van de afgelopen (7-8?) maanden om ieder op eigen wijze de chat leuk te houden voor iedereen. Respect daarvoor!
Weet niet of jullie het spel op jullie reguliere spelaccounts blijven spelen maar indien ja dan wens ik jullie nog héél veel speelplezier en indien nee dan wens ik jullie al het goed en gaat het jullie goed!

Mistery en Don, Bedankt! ;)

LadyGx
05-04-13, 16:14
Modjes bedankt modjes bedankt :D

Cokora
05-04-13, 16:14
helemaal mee eens! bedankt voor het leuk houden van de chat... en jullie worden nu al gemist!

KingBoa_NL
05-04-13, 16:15
Bedankt mistery en Don voor jullie inzet.
Hoop dat we weer 2 geweldige mods krijgen, maar kan haast niet :)

kikimo72
05-04-13, 16:26
he wat jammer Mistery en Don weg. Zal jullie missen en heel erg bedankt dat jullie ons in toom hebben gehouden.

Roodstaart
06-04-13, 15:03
Erg jammer inderdaad; hoop wel dat de nieuwe MOD`s enige vorm van *game-sensitiviteit* met zich meenemen.... want wat ik zojuist zag deed me direct terug verlangen naar deze 2!

wittenagel
06-04-13, 15:06
Mods Don en Mystery,

Bedankt voor jullie inzet. Jullie hebben vrijwillig spelers geleerd hoe te chatten. Regels gehandhaafd en ons een hoop bijgeleerd.
Ik dank jullie van harte.

Wittenagel

Zubatsu
09-04-13, 13:57
donneponny en mistery, bedankt voor de inzet, ondanks dat ik vooral don af en toe vond zeuren, deden jullie erg jullie best.

hopelijk zijn de nieuwe mods ook van goede kwaliteit.

PeerkeOosterhout
19-04-13, 23:02
Don en Mystery dank jullie wel..

PeerkeOosterhout

Appeltaart
20-04-13, 08:56
Mystery ik mis je grappig teksten :) en Donnie ik mis onze discussies :) het is stil hier zonder ons dons haar :)