Bekijk Volledige Versie : Email van ubisoft
Kan het kloppen dat sommige spelers een email hebben ontvangen met daar in een link die je moet klikken om een presentje te ontvangen?
Ik wel en heb het ook al ontvangen maar wilde weten of dit geen scammers of hackers zijn geweest.
Laat het maar even weten,
Groetjes
Alexander / Cyberking
Deze mail heb ik ook gehad en krijg ik vaker. Compleet betrouwbaar en je krijgt leuke geschenken :)
en voor welke reden was dat presentje dan? is dat random ofzo? ik had niets in men mail. heb ik gewoon pech dan?
BB_Skelril
27-03-13, 18:34
Dat is de nieuwsbrief. Als je jezelf daar niet voor hebt opgegeven zul je deze ook niet ontvangen.
- BB_Skelril
Wel triest dat dit niet gewoon via de ingame mailing loopt.
Heerlijk dat de mailing loont :P
ik heb inderdaad ook leuke cadeautjes gehad :D
kan ik deze beloning alsnog krijgen als ik mij opgeef voor de nieuwsbrief?
wat voor kado's hebben jullie allemaal gekregen want ik heb niks gekregen en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het wel krijg?
Zorgen dat je de nieuwsbrief ontvangt doe je door bij je account je aan te melden..
BB_Skelril
01-04-13, 20:56
Je kan je aanmelden voor de nieuwsbrief door naar je profiel pagina te gaan op onze website: http://www.thesettlersonline.nl/nl/profil en vervolgens te klikken op "Nieuwsbrief instellingen". Als je de nieuwsbrief wil ontvangen moet je dit aanvinken.
Mensen die nu de nieuwsbrief aanvinken zullen helaas de nieuwsbrief die al verstuurd is niet meer ontvangen.
- BB_Skelril