PDA

Bekijk Volledige Versie : Afsluit waarschuwing

Poegel
26-03-13, 20:41
Dag allemaal,

De laatste tijd heb ik steeds vaker dat ik tijdens het spelen ''per ongeluk/onbewust'' op het kruisje van de browser of het kruisje van het tabblad in Chrome klik, waardoor ik Settlers Online afsluit. Tijdens een gesprek kan dit vooral vervelend zijn.

Zou er de mogelijkheid kunnen komen om een ''weet je zeker dat je de pagina wilt afsluiten?'' pop-up kunnen komen? Dit zal niet heel veel moeite moeten kosten verwacht ik, maar zal wel een hoop dank geven van mijn kant!

Gr. Poegel

BB_Skelril
26-03-13, 21:17
Je sluit de browser helemaal af? Ik ben bang dat onze ontwikkelaars daar niet veel aan kunnen doen, gezien we geen ontwikkelaars zijn voor google chrome! ;-) Maar voor zover ik weet kan je een melding krijgen wanneer je je browser afsluit.

- BB_Skelril

Poegel
27-03-13, 10:12
Ah jammer. Ik zat eigenlijk te denken aan een pop-up. Net als bij Facebook, daar heb je dat ook. Als je een berichtje typt en je klikt op kruisje, dan krijg je een waarschuwing of je echt wilt afsluiten/

edit:

In de bijlage zie is het voorbeeld te zien wat ik bedoel

BB_Skelril
27-03-13, 14:27
Neem even een kijkje op deze pagina: http://www.appletips.nl/voorkom-het-per-ongeluk-afsluiten-van-chrome/
Wellicht dat het helpt ;-)

- BB_Skelril