PDA

Bekijk Volledige Versie : Emancipatie !

Sully
24-03-13, 09:19
Hoi allemaal,

wat ik me afvraag en met mij dus wel meer, waarom zijn er alleen mannelijke figuurtjes in het spel.
de ontdekkingsreizigers, de verkenners en de generaals zijn allemaal "heren".

Mag best iets aan gedaan worden dus zo eens een paar suggesties:
1) een vrouwelijke maarschalk
2) een spionne
3) de ontdekster van de eeuw
4) de presidente

ad 1 de vrouwelijke maarschalk, geef haar door haar andere tactische inzicht 10% meer aanvalskracht als een gewone generaal
ad 2 kan voor later van pas komen door bijvoorbeeld het afleiden van mannelijke generaals, waardoor deze na een lange nacht 10% minder aanvalskracht hebben
ad 3 de ontdekster van de eeuw, deze slanke dame weet zich door de meest onmogelijke gaatjes en kiertjes te wurmen en komt daardoor met de meest bijzondere schatten thuis
ad 4 de presidente, zij zorgt voor het economisch draaiende houden van je eiland, zolang ze actief is gaan je mijnen, velden en waterputten minder snel leeg (of leveren meer op)

gewoon maar eens een paar ideetjes, die hoog nodig ingevoerd mogen worden ;)

lord_Bez
24-03-13, 09:23
ik vind het een goed idee kunnen de mannen ook ergens naar kijken :) (joke :P)

muts1983
24-03-13, 10:19
Prima idee!!!
Ik mis inderdaad ook een vrouwelijke inbreng!

Roodstaart
24-03-13, 16:15
De emancipatie snap ik nog.... maar waarom met in dit geval de vrouw dan beter zijn dan de man; laat ze gewoon vrouwelijke karakters implementeren met dezelfde mogelijkheden als de mannelijke... iedereen tevreden lijkt mij :)

krukulos
24-03-13, 23:24
mata hari en cleopatra, jeanne d'arc als femme fatale zie dat wel zitten.

Ook een verschil in aanval of verdedigings krachten mag er beste zijn als we straks tegen elkaar gaan vechten, leuk, denk je heel sterk te staan, blijk je tegen een stel amazone's te vechten

Bens0n
25-03-13, 00:16
zolang ze maar niet de oren van je kop zagen zoals in het echte leven kan dat best leuk zijn ja :-)

lelikedroak
27-03-13, 16:38
Leuk idee Sully. Zeker straks met PvP is dit een idee om uit te diepen zodat er verschillende strategieen mogelijk zijn en niet altijd degene met het meeste geld de strijd wint.

Cokora
03-04-13, 12:31
oh... die presidente klinkt goed! mag ook wel een president zijn wat mij betreft maar het is inderdaad vreemd dat er helemaal geen vrouwelijke settlers ed. zijn