Bekijk Volledige Versie : en wij grijpen er weer naast
Beetlejuice
17-03-13, 14:06
kreeg op de NFL server weer leuke cadeautjes voor st patricksday maar hier op nl krijgen we weer nop
tis iedere keer hetzelfde de nl spelers krijgen of helemaal niks of dagen later nog niet de helft ,pas geleden nog met vrouwendag 12 bloemperken op nfl en dagen later worden wij afgescheept met 4 stuks
vind persoonlijk dat alle servers gelijk getrokken moeten worden wat dit soort acties aangaat
Wij vieren geen St patricksday.
Mensen op die server kregen toch ook geen toch ook geen Sinterklaas cadeautjes?
Wij vieren geen St patricksday.
Mensen op die server kregen toch ook geen toch ook geen Sinterklaas cadeautjes?
Jawel, want dat was voor t kerstevent :)
toen wij de sint op bezoek kregen in NL , hebben ze dat ook op UK en DE gehad terwijl ze in beide landen geen sinterklaas vieren.
wij vieren geen st patricks day das waar maar waarom dan geen kadootje hier voor ons ?????
ik denk dat ze er mee wachten en strax als alexander koning wordt dat we allemaal een edelsteenput krijgen om zelf kroonjuwelen mee te maken...
ik denk dat ze er mee wachten en strax als alexander koning wordt dat we allemaal een edelsteenput krijgen om zelf kroonjuwelen mee te maken...
lol, ik stem voor :P
Maar had eigenlijk wel een antwoordt van Skelril verwacht. Vorige keer was een foutje met die bloemen dat kan gebeuren, maar blijf wel benieuwd naar het feit dat we hier minder rozen krijgen en dus ook waarom er voor andere servers wel aan speciale dagen wordt gedaan en hier niet, of krijgen we nog een echt extraatje van de Sint? In weze gaat t me niet om t spul, maar wel om de ongelijke behandeling.
BB_Skelril
22-03-13, 17:16
Er zijn meerdere servers waar ze geen St. patricks day cadeautjes hebben gehad omdat ze het daar niet vieren, zoals wij dat ook niet doen ;-) Daar in tegen zijn er andere dagen die wij in nederland wel vieren waar we misschien wel cadeautjes krijgen en de andere servers niet, dus ik denk dat niemand wat te klagen heeft :-).
Op de ongelijke behandeling: Alle servers zijn uiteindelijk verschillend, want het zijn verschillende landen die allen hun eigen nationale feestdagen hebben. UK / US hebben St. patricks day, wij hebben andere verschillende dagen. Heb geduld ;-).
- BB_Skeril
Er zijn meerdere servers waar ze geen St. patricks day cadeautjes hebben gehad omdat ze het daar niet vieren, zoals wij dat ook niet doen ;-) Daar in tegen zijn er andere dagen die wij in nederland wel vieren waar we misschien wel cadeautjes krijgen en de andere servers niet, dus ik denk dat niemand wat te klagen heeft :-).
Op de ongelijke behandeling: Alle servers zijn uiteindelijk verschillend, want het zijn verschillende landen die allen hun eigen nationale feestdagen hebben. UK / US hebben St. patricks day, wij hebben andere verschillende dagen. Heb geduld ;-).
- BB_Skeril
We zullen het in de gaten houden en wachten dan maar rustig af:D
- BB_Skeril
Zoals Koninginnedag, Sinterklaas, Bevrijdingsdag.....
De algemeen erkende feestdagen in Nederland zijn aangewezen vanuit de Algemene termijnenwet. Het zijn vrijwel allemaal christelijke feestdagen:
Nieuwjaarsdag - 1 januari
De dag na de dag van de op een BES-eiland gehouden carnavalsoptocht (alleen BES-eilanden)
Goede Vrijdag - kruisiging van Jezus (geen algemeen erkende feestdag maar vaak gelijkgesteld aan)
Eerste en tweede Paasdag
Dag van de Arbeid - 1 mei (alleen BES-eilanden)
Hemelvaartsdag - 39 dagen na Pasen
Eerste Pinksterdag (Pinksterzondag) - 49 dagen na Pasen
Tweede Pinksterdag (Pinkstermaandag) - 50 dagen na Pasen (alleen Europees Nederland)
Eerste en tweede Kerstdag - 25 en 26 december
14 februari - Valentijnsdag
Variabel - Carnaval
3e donderdag van april - Secretaressedag
1 mei - Dag van de Arbeid (Europees Nederland)
2e zondag van mei - Moederdag
3e zondag van juni - Vaderdag
28 augustus - Gronings Ontzet
3e dinsdag van september - Prinsjesdag
3 oktober - Leids Ontzet
4 oktober - Dierendag
11 november - Sint Maarten
5 december - Sinterklaas
15 december - Koninkrijksdag en Naturalisatiedag
Gronings Ontzet en Leidens ontzet zijn toch geen Nationale belangrijke feestdagen....
chemie_muts
28-03-13, 18:35
ik mis 30 april... koninginnedag of hoe het na dit jaar ook mag gaan heten met die troonwisseling
weet niet wie dat lijstje bedacht heeft maar valentijn, vaderdag en moederdag zijn echt geen feestdagen. Die zijn bedacht door de middenstand om de consument een poot uit te draaien.
klagen en zagen, dat kan iedereen, wat zou je denken van de belgen die hier spelen, mogen die nu ook gaan klagen omdat hun feestdagn niet gevierd worden
KOM OP seg, elke keer we iets krijgen is nooit goed genoeg, word allemaal eens volwassen, en kijk een gegeven paard niet in d bek, je kunt net zo goed gaan klagen bij de nederlandse staat omdat ze in duistland sneller mogen rijden dan in nederland
wees gewoon blij met at je krijgt, vele van die ingen stimuleren immers de handel en andere spelaspecten
Dat zijn enkelt onze nationale feestdagen maar we hebben dan ook nog alle joodse-, islamiet-,Turkse-,enz dagen dus zat dagen om uit te kiezen dus eigenlijk 365 dagen per jaar hahahahah
Ist niet een beetje late reactie Tipex?? bericht voor jou is bijna van 1 jaar geleden :)
Enne ik klaag niet hoor, ben hartstikke blij met t spel o.a. de crash die momenteel speelt, heeel fijn :)