PDA

Bekijk Volledige Versie : Tijden aangeven in barakken en bouwmenu

whitetigre
02-03-13, 09:19
Pas op het moment dat je iets in de queu heb staan krijg je te zien hoe lang het duurt om iets te bouwen/trainen. Het zou makkelijk zijn als de bouw/trainingstijd te zien is op het moment dat je deze kiest. Het is in het bouwmenu nu wel zichtbaar wat iets kost, maar niet hoe lang het duurt om te bouwen. Zelfde geld voor de barakken, het zou makkelijk zijn als je bij het opgeven hoeveel eenheden je wilt trainen te zien krijgt hoe lang dit gaat duren. Het zou nog mooier zijn als je automatisch te zien krijgt hoe lang het duurt voor al je eenheden die momenteel gepland zijn getraind zijn.

Geerius
02-03-13, 13:44
In de barak kun je alle tijden zijn door in de rij de muis boven de bestelling te houden. Alleen als je al iets besteld hebt dus.

salah1998
07-03-13, 15:54
Goed idee, white, hoop dat ze er iets mee doen.

whitetigre
29-03-13, 09:53
In de barak kun je alle tijden zijn door in de rij de muis boven de bestelling te houden. Alleen als je al iets besteld hebt dus.

Ik weet dat ze al zichtbaar zijn als ze in de queue staan. Daar begin ik dan ook de eerste zin mee. Ik bedoel dat je bij units bij het ingeven van de aantallen de bouwtijd van de batch, en indien mogelijk de eindtijd van de batch ziet.

Bens0n
29-03-13, 12:32
dat zou idd niet slecht zijn moest je het al op voorhand kunnen zien