Bekijk Volledige Versie : [Missies] Evenementmissie Vier Winden
Hierbij de voorlopige lijst van alle deelmissies op Vier Winden.
Met dank aan Geerius voor het maken en vertalen van deze lijst :)
De deelmissies zijn gebaseerd op je niveau/lvl.
Voor de eindbeloning moet je alle 10 deelmissies voltooien.
De produceer missies gaan pas tellen zogauw die deelmissie is gestart.
Settlers produceren gaat via burgemeesterhuis en scholen, mocht je nog een liefdesdrank boost of broodje kaas boost overhebben, gebruik die om dit te versnellen. (settlers gemaakt met brood tellen helaas niet voor deze missie)
Buffs/verbeteringen bij vrienden kunnen wel eens problemen geven bij gildeleden. Test eerst 1 buff uit, kijk of die geteld is en dan kan je de rest doen of een andere gildelid proberen. Eventueel kan je ook de buffs bij een niet gildelid uit je vriendenlijst doen.
Het evenement is niet meer te spelen en beëindigd op 20 maart
De laatste steenmissie voor lvl 16-25 is nu duidelijk, steen zoeken op de korte schatzoektocht.
Uiteraard zijn aanvullingen/verbeteringen van deze lijst altijd welkom :)
http://geerius.nl/tso/winden1.png http://geerius.nl/tso/winden2.png
http://geerius.nl/tso/winden3.png http://geerius.nl/tso/winden4.png
Moederliefde (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15360-Wee_man-s-avonturen-handleidingen?p=5762&viewfull=1#post5762) (2 spelers avontuur) is te vinden in de beloning van Pirateneiland.
Oude Vrienden (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15360-Wee_man-s-avonturen-handleidingen?p=5622&viewfull=1#post5622) (1 speler avontuur) is te vinden in de beloning van de Moerasheks.
Bandietennest (1 speler avontuur) is te koop voor 200 kaartstukken bij de handelaar.
Verrassingsaanval (2 spelers avontuur) is te koop voor 500 kaartstukken bij de handelaar.
Alle avonturen zijn verhandelbaar.
schatzoeken tabel (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16371-Schatzoeken-tabel?p=6140&viewfull=1#post6140)
Veel succes ermee!
Bedankt voor deze lijst. Het wordt mij duidelijk dat dit voor mij een bijna onmogelijke opgave wordt. Ik heb geen Bandietennest en geen Oude vrienden. en zelfs als ik die zou kunnen bemachtigen dan is er nog maar een kans dat ik graniet hieruit haal, dus ik moet ze waarschijnlijk nog meerdere keren doen. Jammer dat we niet meer tijd hebben, de eindbeloning is erg mooi.
Bedankt voor deze lijst. Het wordt mij duidelijk dat dit voor mij een bijna onmogelijke opgave wordt. Ik heb geen Bandietennest en geen Oude vrienden. en zelfs als ik die zou kunnen bemachtigen dan is er nog maar een kans dat ik graniet hieruit haal, dus ik moet ze waarschijnlijk nog meerdere keren doen. Jammer dat we niet meer tijd hebben, de eindbeloning is erg mooi.
Beide avonturen hebben ongeveer een kans van 1 op 3 dat je de benodigde graniet in de loot krijgt.
Op oude vrienden zijn zelfs 2 slots waarbij je graniet kan krijgen, dus een dubbele kans :)
Jammer genoeg is Bandietennest alleen te koop voor 200 kaartstukken en Oude Vrienden zit in de loot van de Moerasheks met een kans van 1 op 4.
De tijd zal inderdaad erg krap worden als je pech hebt met de missies maar ook wel een mooie uitdaging :)
er staat: 150 steenafzettingen vinden. Moet je dan echt 150x steen zoeken?
Net even opgezocht, er staat "150 Steinvorkommen finden" op de Duitse lijst.
Of dat 100% juist is of verkeerd neergezet is weet ik nog niet.
Dat was ook de enige waar ik vraagtekens bij had met vertalen. Deze is letterlijk vertaald, maar geen enkel idee wat er precies mee bedoeld wordt. Het is een vreemde missies. 150x doen is vrijwel onmogelijk in een korte periode en 150 stenen vinden is een makkie. Dat is elke willekeurige afzetting.
voor mij een onmogelijke opgave, misdadigers zonder Vet. of BHG is onmogelijk met minder dan 500R en daar dan 1200M voor op te offeren is wel een heel duur grapje.
En bandietennest heb ik niet eens en oude vrienden ook niet.
Beetje jammer had graag de beloning gehad.
Wel een heel raar event dit...
Waarom niet houden als zijmissies, zodat we ze rustig kunnen voltooien?
RijkeTatta
01-03-13, 17:24
Zit een klein vertaal foutje bij missie 2 van level 26-35 het is niet 1 avontuur bezoeken maar 1 avontuur beleven. (loten dus)
Bedankt voor de lijst! Nu weet ik zeker dat ik niet doorga met deze missie. De opbrengst is m.i. de enorme kosten niet waard.
Wat een belachelijke eisen zeg. Ik ga die hele evenementenmissie cancelen.
Ik ben nu level 35 en bijna 36. Betekent dit dat je als je levelt de missies gewoon af moet maken waar je in begonnen bent (in mijn geval dus die van lvl 26-lvl35)? of moet ik dan de missies verder afmaken die gelden voor lvl 36-lvl 45??
Roodstaart
01-03-13, 20:13
Ik laat deze ook aan mij voorbij gaan... ga niet opnieuw een *titaniumsmelter; Dama-smid; Kruisbogensmid* bouwen....
Maar eerlijk is eerlijk; het idee is leuk; en is weer eens een afwisseling!
Dit is me de resources (10k graniet; 12,5k THP & 17k gereedschap) niet waard voor de beloning :)
Zit een klein vertaal foutje bij missie 2 van level 26-35 het is niet 1 avontuur bezoeken maar 1 avontuur beleven. (loten dus)
Bedankt voor het melden. De afbeelding is aangepast.
Ik vind t een hartstikke leuk event.. Je moet er een keer moeite voor doen. En dit is het leuke aan een Beta-game, de makers zijn continue bezig het spel te verbeteren en interessant te houden.
Spoilertje voor opdracht 8, die moet je met je burgemeesterhuis en dorpsscholen maken.. niet in je proviandhuis haha, die telde de game bij mij niet. Dus dat word 2 dagen wachten.
Ik vind t een hartstikke leuk event.. Je moet er een keer moeite voor doen. En dit is het leuke aan een Beta-game, de makers zijn continue bezig het spel te verbeteren en interessant te houden.
Spoilertje voor opdracht 8, die moet je met je burgemeesterhuis en dorpsscholen maken.. niet in je proviandhuis haha, die telde de game bij mij niet. Dus dat word 2 dagen wachten.
Oei, die 250 settlers? Die missie krijg ik morgen, ik zat al te rekenen met brood lol
2 dagen extra erbij dan, bedankt voor de info :)
Ik ben nu level 35 en bijna 36. Betekent dit dat je als je levelt de missies gewoon af moet maken waar je in begonnen bent (in mijn geval dus die van lvl 26-lvl35)? of moet ik dan de missies verder afmaken die gelden voor lvl 36-lvl 45??
Ik denk dat je gewoon bij de missies van lvl 26-35 blijft omdat je daarmee gestart bent.
Bij missie 5 (lvl 26 tot 35 ) hoef je maar 700 graniet te verzamelen van het pirateneiland en geen 800. Dit is bij mij het geval
Ik heb de beschrijving van de opdracht wat duidelijker gemaakt. Bedankt voor je spoilertje!
Bij missie 5 (lvl 26 tot 35 ) hoef je maar 700 graniet te verzamelen van het pirateneiland en geen 800. Dit is bij mij het geval
Het algemene bekende typfoutje... Wie maakt die nu niet? ;-) De afbeelding is aangepast. Bedankt voor de melding.
wittenagel
02-03-13, 00:49
ziet er goed uit geerius bedankt
TEMPLARRED
02-03-13, 10:27
super info. de eventmissie voor de hoogste levels ziet er mij doenbaar uit.
missie 9 (lvl 36-45) 500 LB eenheden bezitten, vreemde missie omdat niemand van die levels longbows gebruikt, je gebruikt kleine bogen als meat-shield en kruisbogen voor het aanbrengen van schade, dus stel dat ik die 500 LB eenheden maak dan moet ik ze daarna laten afslachten omdat ze 500 settler-plekken bezet houden. Nee, het zou een stuk beter zijn geweest als de missie 'bezit 250 kruisboogeenheden' was geweest.
Edit: Als ik naar de handel kijk, dan wordt bandietennest ook een probleem, immers iedereen houd z'n kaartstukken voor deze questline, dus er komen amper kaartstukken op de markt, het zou beter geweest zijn als er voor een avontuur was gekozen die je met zowel kaartstukken als edelstenen kon kopen, of wat misschien nog beter is: voeg kaartstukken toe aan de edelstenen-winkel want die kun je tot op heden niet kopen.
opdracht 8 250 settlers produceren bij lvl 46-50
broodje kaas of liefdes drank hebben er geen effect op bij mij ........klopt dit ????
opdracht 8 250 settlers produceren bij lvl 46-50
broodje kaas of liefdes drank hebben er geen effect op bij mij ........klopt dit ????
63/250 vanaf vanmorgen, de liefdesdrank halveert de tijd van 15 min per settler, blijft de teller op nul staan?
Met dank aan RoughSpin is de laatste deelmissie van level 16-25 nu ook duidelijk. Dit moet zijn 150 stenen vinden door middel van kort schatzoeken. De afbeelding is aangepast.
missie 7 voor lvl 26-35 is 3000 hhp en geen 300 hhp. verder vindt ik het een mooi overzicht :D
missie 7 voor lvl 26-35 is 3000 hhp en geen 300 hhp. verder vindt ik het een mooi overzicht :D
Bedankt voor het melden. De afbeelding is aangepast.
idee is goed, maar eisen/tijd te kort als je niet wat verder in t spel bent. Ook het opnieuw gaan gebruiken van LB's is jammer als je net omgeschakeld bent naar XB's, sonde. Maar goed eerlijk is eerlijk het blijft een beta spel, dus inschattingsfouten kunnen.
Alleen ook ik haak af voor deze missie.
ik ben op het punt gekomen dat ik bandieten nest moet doen, maar ik heb geen kaartstukken en via de handel te krijgen nu is haast onmogelijk.
ik deed misd missie puur alleen voor de graniet reward, want via avonturen krijg ik dat spul zeldzaam. vandaag met misd ook alleen maar tit erts gekregen.
waardeloos. toch wel 300 graniet verdient, maar nu houd het voor mij op.
s6 voor degene die het wel verder gaan proberen.
63/250 vanaf vanmorgen, de liefdesdrank halveert de tijd van 15 min per settler, blijft de teller op nul staan?
is al gelukt na een refresh schoot het aantal settlers ineens omhoog
Ik laat deze ook aan mij voorbij gaan... ga niet opnieuw een *titaniumsmelter; Dama-smid; Kruisbogensmid* bouwen....
Maar eerlijk is eerlijk; het idee is leuk; en is weer eens een afwisseling!
Dit is me de resources (10k graniet; 12,5k THP & 17k gereedschap) niet waard voor de beloning :)
inderdaad mee eens. Het is een moeilijk en uitdagende missie. M.n. de 2 weken tijdslimiet.
Het is een uitdaging en voor de verandering wel leuk.
Zorgt er ook voor dat C weer de waarde krijgt die het hoort te hebben.
Appelsientje
03-03-13, 23:06
Level up gaan maakt geen verschil.Je blijft in de missie reeks die je starte.
Het viel niet mee graniet met verrassingsaanval te krijgen maar het is gelukt :)
http://i1149.photobucket.com/albums/o596/weemanmaps/vierwinden_zps9bbbd17c.jpg
Nice, feli.
Ik en een guildemaat zijn nu bezig met 250 settlers afwachten, morgen verwachten we te beginnen met de Verrassingsaanval avonturen voor de afronding. :)
Danielson187
04-03-13, 09:18
Het viel niet mee graniet met verrassingsaanval te krijgen maar het is gelukt :)
http://i1149.photobucket.com/albums/o596/weemanmaps/vierwinden_zps9bbbd17c.jpg
Vreemd, jij hebt ook een graansilo als beloning, ik alleen een watermolen, klopt dat?
OCommander5
04-03-13, 10:09
De hoogste levels hebben het aanzienlijk makkelijker om deze missies af te ronden dan de lagere. Het zwaarst zijn de eisen bij de avonturen. Als je daar pech hebt en geen graniet vindt, kun je het evenement niet halen. Voor de hogere levels moederliefde met een iets grotere kans op graniet en een 2 personen avontuur. Verrassingsaanval is ook al een 2 persoonsavontuur. Die kunnen ze dus om de beurt spelen waarbij de 1 zijn leger opnieuw opbouwt terwijl de andere speelt. Dus als 2 hogere levels samen de missies doorlopen halen ze het relatief makkelijk. Jammer, foutje in het ontwerp van dit evenement. Verder een echte uitdaging!
TheDutchman
04-03-13, 11:24
Ben ook tot de conslusie gekomen dat dit hem niet gaat worden. Zou inderdaad een leuke zij missie zijn, maar binnen 2 weken is dit kansloos en alleen de eind opbrengst is de moeite waard. Alle sub beloningen zijn te mager. En graniet uit een avontuur halen is normaal al vrijwel onmogelijk, dus 2x een avontuur (ook nog eens degene waar er niet heel veel van zijn) er in waarmee je graniet moet binnenhalen, betekend dat je ze meerdere keren moet spelen.
Zoals gezegd, leuke uitdaging als je de tijd hebt, maar zonde van de resources als het binnen 2 weken moet en de kans 90% is dat je niet het einde haalt.
PS ben lvl 44, dus misschien zijn de andere levels wel te doen.
Inderdaad, ik heb het ook opgegeven. Beetje overdreven lijkt me. Dat ze maar vlug achter de rug is zodat de prijzen terug wat zakken. waste of time
Ik heb hem gisteravond gelukkig af kunnen ronden.
Je hebt een flinke dosis geluk nodig bij het vinden van graniet in de avonturen of het vervolg avontuur te vinden oude vrienden.
Iedereen die nog bezig is heel veel succes.
Vreemd, jij hebt ook een graansilo als beloning, ik alleen een watermolen, klopt dat?
Ja dat klopt, de beloningen zijn verschillend per lvl groep. De hoogste lvls (46-50) krijgen een watermolen en silo.
Beetlejuice
04-03-13, 14:07
na 4 x bandits hideout gedaan te hebben resultaat: 800mf/400ponnies + div troepen armer en nog geen splintertje graniet , denk ik er dan ook hard over om dit evenement voor gezien te houden
had zeker beter geweest om de adv waarbij je graniet moet vinden er 1 uit die voor meerdere spelers te nemen
na 4 x bandits hideout gedaan te hebben resultaat: 800mf/400ponnies + div troepen armer en nog geen splintertje graniet , denk ik er dan ook hard over om dit evenement voor gezien te houden
had zeker beter geweest om de adv waarbij je graniet moet vinden er 1 uit die voor meerdere spelers te nemen
Zelfs verrassingsaanval als 2 speler avontuur was erg moeilijk doordat die 500 kaartstukken kost. Dat is een duur grapje aantal keren te spelen voor graniet.
Misschien was het beter geweest de avonturen te laten voltooien met minder dan zoveel verlies van een aantal troepen, net als in de gewone missies.
Dan waren we niet zo afhankelijk van de kaartstukken en de kans graniet of een vervolgavontuur te vinden binnen de 2 weken.
Flink wat geluk is het zeer zeker niet het geval. Je moet gewoon wat geluk hebben. Ik heb er 4 dagen over gedaan om me graniet te vinden van de zoektochten en nu zit ik op missie 9. Planning en voorbereiding is het halve werk met deze missie reeks. Ik heb tussndoor tig tallen moerasheksen gespeeld en geen 1 oude vrienden gevonden. Ben blij dat ik ze op de handel voor een redelijke prijs ben tegengekomen en mijn aanbiedingen toch wat hebben binnengehaald. Hulp van de gilde en vrienden maken dit allemaal goed te doen. Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet.
De kansen op graniet is 50%. Statisties gezien moet je de avonturen 2 keer spelen. De meeste hebben het geluk om het de eerste keer te krijgen. En zo niet de avonturen zijn kort en klein. Je kan er makkelijk samen met het maken van je troepen in een dag doorheen!
patpatat2012
04-03-13, 15:44
al 2 keer bandietennest gelopen op naar de 3de keer :)
Danielson187
04-03-13, 17:49
Ja dat klopt, de beloningen zijn verschillend per lvl groep. De hoogste lvls (46-50) krijgen een watermolen en silo.
Ik ben level 46 en krijg alleen maar een watermolen?
dan was je 45 toen je hem starte?
Woohoo, Vier Winden klaar! 1x jackpot bij Verrassingsaanval. Mijn partner in crime helaas niet, vanmiddag nog een run doen voor hem dus :)
ZoreanderNL
05-03-13, 14:44
6 x moederliefde gedaan nog geen steentjes....voor het event heb ik hem al een keer of 20 gedaan en had daarvan zeker een keer of 18 graniet. Ik heb toch sterk het vermoeden dat BB de kansen op graniet iets heeft aangepast.
Edit: herstel....7 x en wederom salpeter !! Wat moeten we met die bende ? ( Ja kanonnen maken...ik ben helemaal gek )
Woohoo, Vier Winden klaar! 1x jackpot bij Verrassingsaanval. Mijn partner in crime helaas niet, vanmiddag nog een run doen voor hem dus :)
Netjes hoor, feli :)
6 x moederliefde gedaan nog geen steentjes....voor het event heb ik hem al een keer of 20 gedaan en had daarvan zeker een keer of 18 graniet. Ik heb toch sterk het vermoeden dat BB de kansen op graniet iets heeft aangepast.
Edit: herstel....7 x en wederom salpeter !! Wat moeten we met die bende ? ( Ja kanonnen maken...ik ben helemaal gek )
Op Moederliefde had ik in 1 keer graniet, maar op verrassingsaanval was het 4 pogingen. Het blijft een gok
Dat is wel **** idd, ik had gelukkig ook in 1x het graniet te pakken bij Moederliefde... RNG = a biatch!
ZoreanderNL
05-03-13, 17:35
Mja, alleen kost verrassingsaanval geen 328 Cav per keer :p
Danyque kwam met de melding dat de laatste missie van level 46+ 1000 staal betalen is in plaats van 100. De afbeelding is ondertussen aangepast.
Ja klopt, dat was wel ff een verrassingsaanval :P
En niet dat je dat even netjes doet doorgeven Beittil :-p
Ik heb met deze missie reeks heel veel geluk gehad. Graniet na 4 dagen pas gevonden... mwah kan gebeuren even in het weekend dan verloren tijd inhalen en met een noodgang erdoorheen whoppa in 1x graniet van bandieten en in no time al die wacht missies gedaan. Kom je bij oude vrienden uit en wat krijg ik Sulphiet en Titanium. Ene kant ongeluk andere kant geluk daarmee aangezien de percentages voor dat zo laag is. Morgen maar een nieuwe oude vrienden starten :D
chemie_muts
06-03-13, 11:18
Ik hoef alleen duistere prieseters nog maar te volbrengen + de daarbij behorende grondstof te verzamelen en dan heb ik de vier winden voltooid.
chemie_muts
06-03-13, 11:20
Kan sneller, je kan een liefdesdrank op je burgermeestershuis doen dan krijg je elke 7.5 minuut een settler bij.. En heb ergens iets gelezen dat een broodje kaas ook zou moeten helpen, toen ik dat las was ik helaas al klaar met dat onderdeel.
Alle verbeteringen die op je BM-huis gezet kunnen worden tellen mee. Verder ook de invloed van dorpsscholen. Settlers maken van brood telt NIET mee.
IndianOutlaw
06-03-13, 18:23
thnx wee , goede info , daar hebben we wat aan
chemie_muts
06-03-13, 22:12
Ik heb de vier winden net voltooid (ik ben lvl 32)
Op zich een leuke missie (ik heb hem klaar), maar je zou mogen verwachten dat er beter gekeken wordt dat die voor iedereen een gelijke inspanning vereist.
Als je "geluk" hebt hoef je elk avontuur maar 1 keer te spelen, als je pech hebt vele malen meer.
Niet echt handig voor missies met een beperkte tijd, daar zou beter over nagedacht moeten worden.
TNX wee_man en geerius.....vanmorgen de 4 winden voltooid.....
Als lvl 25 gestart zijnde, kan ik vertellen dat mijn opdracht is: 125 broden produceren + 25 broden op vrienden hun gebouwen ipv 125 visschotels + 25 visschotels op vrienden hun gebouwen.
Persoonlijk wat overdreven, maar je moet het ermee doen!
Groeten!
patpatat2012
07-03-13, 21:26
de vier winden klaar enkel 3 keer bandietennest moeten lopen.
ps: vond het een leuke uitdaging.
mogen nog meer van zulke zijn :)
als er iemand is met +46 niveau en die verrassingsaanval samen wilt doen,
stuur mij een ingame bericht.
ik zit nu bij deelmissie 7 en verwacht binnenkort verrassingsaanval te moeten doen. Zal denk ik a.s. maandag worden, vanwege de 2 dagen tijd welke nodig is om de settlers te produceren.
SnelleNiels
08-03-13, 13:31
tot wanneer hebben we de tijd???? want geloof het of niet, heb van bandieten 2x de 11% kansen gepakt en dat was geen graniet echt serieus zo'n onzin
Tot het onderhoud van volgende week stond erbij, dus 12 maart laatste dag.
Nog grats voor degene die het gehaald hebben :)
Heb nu voor de 5 de keer bandietennest gelopen en nog steeds geen graniet gezien.
Ze zeggen dat je 1 kans op 3 hebt. Ofwel heb je tropenhout (inderdaad, de 4 eerste keren) ofwel heb je titanium (de 5de keer) ofwel graniet (nada).
Ik denk dat bij mij het graniet zich serieus verstopt heeft of op wereldreis is vertrokken.
Ik ga nu proberen om alles nog eens bij elkaar te schrapen voor een 6 keer maar of me dit nog lukt is maar de vraag.
Het is in elk geval niet eerlijk dat sommige het maar 1 x moeten doen en andere oneindig.
Men zou het toch zou moeten kunnen instellen dat je na max. 3 keer je benodigde beloning hebt en zo de rest van je missie kan proberen af te maken.
Voor de rest is settlers een heerlijk spel maar nu werkt het even op mijn systeem.
Heb nu voor de 5 de keer bandietennest gelopen en nog steeds geen graniet gezien.
Ze zeggen dat je 1 kans op 3 hebt. Ofwel heb je tropenhout (inderdaad, de 4 eerste keren) ofwel heb je titanium (de 5de keer) ofwel graniet (nada).
...
Men zou het toch zou moeten kunnen instellen dat je na max. 3 keer je benodigde beloning hebt en zo de rest van je missie kan proberen af te maken.
Voor de rest is settlers een heerlijk spel maar nu werkt het even op mijn systeem.
Je kan t doen als ik nog kon was ik ook doorgegaan omdat t gewoon hartstikke zonde is van al t geïnvesteerde. Maar misschien heb je net als ik gewoon dikke pech: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16428-het-4-winden-event?p=6488#post6488
En het kan wel. Ik heb hem afgerond, en ik had het geluk alles de eerste keer te vinden.
Is er al iets bekend over de verlenging met één week???? Geldt dit ook voor de Nederlandse server???
(Zie voor meer info mijn post m.b.t internationale vrouwendag http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16430-Rode-rozen-op-internationale-vrouwendag
Je kan ook de site van TSO Europa bekijken
http://www.thesettlersonline.com/en/homepage)
7 keer bandietennest en nog geen graniet ................................. ik geef het op
ik had m bij 8 gridje, moet nu oude vrienden alvast zien te krijgen en dan maar weer hopen.
De stap met bandietennest eindelijk na de 6e keer afgerond. Maar waar haal ik in gods naam oude vrienden vandaan? 1 of 2 kan ik vast wel van de markt halen maar als ik er daar ook 6 van moet hebben dan gaat dat nooit of te nimmer lukken.
De stap met bandietennest eindelijk na de 6e keer afgerond. Maar waar haal ik in gods naam oude vrienden vandaan? 1 of 2 kan ik vast wel van de markt halen maar als ik er daar ook 6 van moet hebben dan gaat dat nooit of te nimmer lukken.
Met moerasheks kan je m winnen, kans +/- 25%
Kili moerasheks is idd 25% kans. Als 1 van de grote van mijn gilde speel ik dagelijks moerasheksen 2 of meer en ik vind er geen 1. Mijn teller staat nu op 17 heksen 0 oude vrienden. Ben zeer tevreden met dit evenement, maar zie nu de tijd nadert ook de frustraties van gilde leden naar voren komen die een dag of 2 nodig hebben om genoeg troepen te maken voor bandieten nest en een oude vrienden te bemachtigen dat het geluks factor niet opweegt tegen de tijd die je ervoor krijgt. Een week lang alles wat je bezit te gebruiken om bandieten te doen en een kans op oude vrienden no fun voor de wat kleinere.
Ik heb zelf ook 4x oude vrienden moeten doen voordat ik graniet kreeg. Ik heb iedere keer Titanium gehad geluk aan de ene kant maar aan de andere kant ongeluk.
Gezien de random factor aan deze totale missie verbonden, zou het random rondsturen van een beloning misschien een betere optie zijn.
allez toch nog niet opgegeven maar den 8ste keer weer titanium
gisteren voor de negende keer gelopen deze keer tropenhout in dat nest
Heb hem voltooid en ben er wel trots op. Moet wel zeggen, dat een volgende keer de communicatie beter moet. Ik heb zitten twijfelen door op het kruisje te drukken, doordat bandietennest te duur was voor mij. Gelukkig wilde iemand het nest verkopen voor een schappelijke prijs. Het was meer gunnen, dan er op verdienen!
Ik hoor van velen, dat de geluksfactor te groot is. Je moet beslist een paar grondstoffen hebben, anders haal je het niet. En als je dan ook nog eens graniet moet krijgen van een avontuur die je moet kopen (en niet te vinden is), dan is de geluksfaktor een te grote invloed. Ik heb dan liever een tijdsdruk, dan het geluk. Heb gehoord dat men 10 keer de ''oude vrienden'' moesten spelen.... Mogelijk dat ze dan ook meer dan 10 keer de heks hebben moeten verslaan. Toe maar. Ik heb zowel de bandietennest als oude vrienden 1 keer gespeeld.
Zegt genoeg....
ik vond het niet waard om bandieten nest te kopen en te doen. en dan nog de kans om ganiet te vinden is ook slecht voor mij.
maar ja vandaag eindelijk de laatste route missie afgerond, me Or kwamen maar haast niet met graniet terug weken mee bezig geweest....
dus ik kreeg die mystirieuze (nou ja me spelling kan beter) avonturendoos.
ik open hem en krijg!!
bandietennest! heel leuk. laatste dag en ik krijg hem... terwijl me leger bij zonen zit te kamperen.
ik wou dat ik hem eerder had gekregen. dan was ik verder gekomen.
toch heel grappig en wou het ff kwijt
Op het nippertje voltooid! Moest "De Duistere Priesters" wel 8 of 9 keer doen. En @Tjonge: opbrengst is het idd misschien niet waard, wel lvl up op deze manier.