Bekijk Volledige Versie : Missie 'Dood aan de leiders' verschijnt onterecht.
Ik heb vandaag al driemaal de melding gekregen dat de missie 'Dood aan de leiders' voltooid is, maar deze missie staat helemaal niet in mijn missieboek. Als ik klik op Beloning ophalen, krijg ik ook de 50 EP er niet bij. En als ik sluiten klik, krijg ik dezelfde melding een uurtje later weer.
Ik heb zelf ook dit probleem, alleen meldt het spel mij om de tien seconden ''missie voltooid''. Dan klik ik op beloning ophalen, en krijg ik de 50 EP niet, en is hij ook niet voltooid. Ook staat hij bij mij niet eens in het missie scherm. Ik wordt gek van die spam.
mike-de-grote
27-02-13, 19:11
hier precies hetzelfde, en andere missie's die ik niet kan doen omdat ik te hoog lvl ben blijven gewoon staan. dacht dat dit opgelost zou worden
Heb ik ook last van, heel vervelend.
Het maakt het spel traag.
Ik heb hetzelfde probleem. Binnen het gilde heb ik ook al klachten hierover gehoord en is waarschijnlijk voor alle spelers die hun eiland al geheel veroverd hebben. Eigenlijk hetzelfde probleem als met "Bevrijd het thuisgebied!". Deze missie staat ook nog steeds in het missieboek, maar heb je in ieder geval niet elke keer die irritante popup dat je de missie hebt voltooid.
Heb hetzelfde probleem, missie staat niet in missieboek en je krijgt hem niet weg. Meerdere gildeleden hebben dit probleem. Heb ook nog steed de missie "Bevrijdt het thuisgebied" in missieboek staan, maar ben al veel te hoog (level 41)
ik heb ook pressies het zelfde probleem Bevrijdt het thuisgebied/ en dood aan de leiders gaan ze hier nog iets mee doen
groeten wizzl112
Inderdaad. Sinds een paar dagen. Heel vervelend.
GhostFighter
04-03-13, 10:45
hier nog een. zwaar eritant
gelukkig ben ik niet de enige
na onderhoud van afgelopen keer eindelijk militie los heb ik mijn eiland al leeg
wat krijg je er voor terug en missie die afgerond is en je maar blijft achtervolgen als een spamm
dood aan de leiders hihihi
ik krijg die missie ook zo'n 30 keer per dag te zien...
heel irritant.
Blijkbaar heeft het onderhoud van afgelopen donderdag het probleem nog niet opgelost. De irritante melding blijft steeds terugkomen!
Nee de update heeft zeker niet dit probleem opgelost.
Ik krijg wel om de 3 min die melding binnen "MISSIE VOLTOOID".
Als ik dan niet snel genoeg reageer dan loopt de hele boel vast.
Lekker spellen zo, niet dus.
Inmiddels zijn we weer een week verder, en is er weer een onderhoudsronde geweest. Je gaat je zo langzamerhand afvragen of de moderatoren en de mensen van Blue Byte die dit mooie spel maken, de mededelingen op dit forum wel lezen.......
Het begint bijna te wennen, dat kan niet de bedoeling zijn. Stel dat je die 50 ep wel zou krijgen iedere keer..... (dream on)
Het is toch wel erg vervelend om te constateren, dat er nog steeds niks aan deze vervelende "bug" gedaan is. Nog geen reactie.......
En de eerste meldingen zijn nu al van zo'n drie weken geleden.
Dit verdient niet de schoonheidsprijs!
Het is toch wel erg vervelend om te constateren, dat er nog steeds niks aan deze vervelende "bug" gedaan is. Nog geen reactie.......
En de eerste meldingen zijn nu al van zo'n drie weken geleden.
Dit verdient niet de schoonheidsprijs!
Eensch
BB_Skelril
21-03-13, 16:00
Ik snap dat dit een irritante bug is, maar helaas zijn niet alle bugs gemakkelijk op te lossen. De devs zijn hard aan het werk om verschillende bugs te verhelpen, ik wil jullie dan ook vragen om nog even geduld te hebben!
- BB_Skelril
Bedankt voor je bericht, Skelril! Nu weten we tenminste dat er wat aan gedaan wordt. dick
al weken verschijnt deze missie, sinds dit gebeurd, gaan er meer dingen mis. zoals de wachtende missies worden niet meer beloond........
Wachtende missies zijn wachtend en kun je pas voltooien als je de dagelijkse hebt voltooid.. dan wordt de wachtende missie pas de dagelijkse..
Ik heb ook steeds een terugkerende ´missie voltooid´ melding. Vele tientallen keren per dag. Bij mij is het ´Versla het eerste bandietenkamp´. Dat heb ik al gedaan, heel lang geleden... Maar ik heb er natuurlijk alle vertrouwen in dat dit verholpen wordt. Misschien straks al, bij het geplande onderhoud dat over 6 minuten gaat plaatsvinden ;-)
Ik heb al 2 x 2 waves op het laatste bandietenkamp gedaan, al de 4 keren waren er geen slachtoffers in het kamp maar ik liep er wel mn generaals op kapot. heb dit 3 dg geleden al gemeld maar heb nog geen reactie gehad
wordt er helemaal gek van, het lijkt wel alsof de melding missie voltooid (dood aan de leiders) vaker en vaker voorbij komt. Ik hoop echt dat deze bug nummer 1 op de op te lossen lijst staat.
Inmiddels is het 11 april. En het probleem is nog steeds niet verholpen. Het gaat nu wel erg lang duren!
UnderThaker
11-04-13, 21:37
heb het zelfde probleem missie voltooid zegt die maar kan blijven klikken op de 50 beloning, maar worden niet bijgeschreven, en zogauw ik spel weer opnieuw start weer dezelfde melding, begint erg irritant te worden, de laatste update heeft ook niks geholpen,HELLLLPPPPPP
We zijn weer een week verder. Het wordt eentonig. Nog steeds blijft het spel elke keer als het wordt opgestart roepen dat het eerste bandietenkamp moet worden verslagen. En inderdaad.... Als ik er nu elke keer ook vijftig experience points voor kreeg. Maar dat gebeurt niet.
Deze vervelende bug zou nu toch echt eens aan de beurt moeten komen!
UnderThaker
28-04-13, 17:31
wordt echt tijd dat er iets aangedaan wordt dit speelt bij mij nu ook al week of 5 begint het echt irritant te worden meld zich soms wel ieder half uur
Het probleem van de missie "DOOD AAN DE LEIDERS" is er nog steeds.
Nou weet ik wel dat het misschien wat tijd voor nodig is om een probleem optelossen, maar dit probleem was er als in Nov. 1012.
Dus wat de tijd die je nodig hebt om een oplossing te vinden is toch nu wel voorbij.
Het is zeer irritant dat die melding steeds in beeld komt, ook krijg je daar door niet de beloning die er aan vast zit.
Het zou jullie wel sieren als jullie nu eens met een oplossing komen, het lijkt niet erg professioneel zo.
een zeer geïrriteerde speller. rocas
Ik snap dat dit een irritante bug is, maar helaas zijn niet alle bugs gemakkelijk op te lossen. De devs zijn hard aan het werk om verschillende bugs te verhelpen, ik wil jullie dan ook vragen om nog even geduld te hebben!
- BB_Skelril
Inmiddels zijn we bijna 8 weken verder en niets meer gehoord over de ontwikkelingen voor deze bug. Wel allerlei andere dingen die opgelost zijn, maar het begint nu toch wel erg irritant te worden. Misschien moeten jullie wat meer tijd besteden aan het oplossen van de bugs, voordat jullie verder gaan met het ontwikkelen van het spel? Dat de introductie van het wetenschapssysteem een week of meer later is vindt ik niet erg. Dat ik elke paar minuten de melding krijg dat de missie is voltooid, vindt ik veel erger.
Anders moeten jullie maar gewoon de ep punten geven, maar dan ben ik in no time op lv50.
BB_Skelril
16-05-13, 17:31
We zijn op de hoogte van de lopende problemen met verschillende missies, een oplossing is bijna klaar wat sommige missies zal verbeteren op de NL server. Zodra ik meer informatie krijg zal ik jullie hierover een update geven.
Bedankt voor je reactie, Skelril. Ik wacht in spanning af. :-)
treehugger
17-05-13, 14:53
Bedankt voor het bericht, Skelril. Dit irritante probleem moet inderdaad na ik geloof al zo'n twee maanden echt met prioriteit opgelost worden! Om elke dag opnieuw een paar keer de melding te krijgen dat ik de missie "Dood aan de leiders" moet voltooien, terwijl er al tijden geen vijandig kamp meer op mijn eiland te vinden is, dat is echt heel vervelend.
Fijn om na zoveel tijd weer eens even wat te horen. Nog fijner zou het zijn als dit uiterst vervelende probleempje nu eindelijk eens zou worden opgelost! Het heeft nu echt lang genoeg geduurd. Die stomme melding dat we "Dood aan de leiders" hebben voltooid en een beloning kunnen ophalen.
hammiehamlap
24-05-13, 17:03
heel irritant ik dacht dat alle bugs zover ze bekend waren verholpen waren maar rocas de forumbeheerders enzo reageren niet zo graag meer denk ik beetje onprofisineel
Appeltaart
24-05-13, 17:42
heel irritant ik dacht dat alle bugs zover ze bekend waren verholpen waren maar rocas de forumbeheerders enzo reageren niet zo graag meer denk ik beetje onprofisineel
Skelril kan niet op elke commentaar reageren en ze zijn er mee bezig daar kan Skelril ook niets aan doen. Begrijp dat het frustrerend is maar relax :) .
UnderThaker
25-05-13, 21:35
heb het ook al paar keer gemeld, maar word tot heden niks mee gedaan deze bug heb ik zekers al 2 maanden last van,update na update hoopte ik dat er wat aan gedaan zou zijn ze willen graag dat we bugs en alles doorgeven maar wordt tot nu toe niks meegedaan ben er beetje klaar mee
Het is een beetje cynisch dat de prachtigste nieuwe wetenschapssystemen blijkbaar wel geimplementeerd kunnen worden, maar dat een kleine, uiterst irritante bug maandenlang blijft zitten. Soms vraag ik me af wanneer het punt komt dat ik het spel maar het spel laat en wacht tot dit soort problemen zijn opgelost voordat ik er weer eens naar kijk....... Maar helaas.... Ik ben verslaafd aan dit spel.
SirJackOld
16-06-13, 21:09
Ik heb dit probleem ook al een tijdje. Daarvoor had ik de missie extra schade of zo, die is opgelost, maar deze is ervoor in de plaats gekomen
treehugger
19-06-13, 12:39
Nog steeds is het zo dat ik alle dagen verschillende keren het bericht krijg dat ik de Missie "Dood aan de Leiders" heb beeindigd. Elke keer moet ik dat bericht weer wegklikken. Ik weet dat het vervelend is om er elke keer weer over te beginnen. Maar het is nog veel vervelender om elke dag opnieuw weer dat bericht een aantal keren te moeten wegklikken. Kan hier nou niet eens wat aan gedaan worden?
20 jaar Settlers, dus wij moeten nog 20 jaar wachten voordat de bug is opgelost
Het gaat lekker snel dat oplossen, het lijkt echt nergens op.
Haal die missie er uit en geef die punten en lots, zo kan het nog wel even duren.
(hier een copy van eerder gestuurd bericht)
Het probleem van de missie "DOOD AAN DE LEIDERS" is er nog steeds.
Nou weet ik wel dat het misschien wat tijd voor nodig is om een probleem optelossen, maar dit probleem was er als in Nov. 1012.
Dus wat de tijd die je nodig hebt om een oplossing te vinden is toch nu wel voorbij.
Het is zeer irritant dat die melding steeds in beeld komt, ook krijg je daar door niet de beloning die er aan vast zit.
Het zou jullie wel sieren als jullie nu eens met een oplossing komen, het lijkt niet erg professioneel zo.
een zeer geïrriteerde speller. rocas
De irritatie over deze verschrikkelijk irritante bug neemt toe. Tien keer per dag moeten zien dat je je eerste bandietenkamp hebt verslagen, terwijl dat al een jaar geleden is gebeurd! En het zou nog wat zijn als die melding af en toe een keer verscheen, maar het lijkt wel alsof ie steeds vaker gaat verschijnen. Wanneer wordt hier nou eindelijk eens wat aan gedaan? De eerste meldingen hierover zijn al maanden geleden gedaan. Het is prachtig als er allemaal nieuwe spel-onderdelen worden geïmplementeerd, maar maak eerst de bestaande problemen eens in orde, zou ik zeggen!
Ook hier al aantal weken hetzelfde probleem, eerst was het de grote boogmaker.
Was ik daar eindelijk van verlost, krijg ik deze er voor terug.
Het is nu iedere keer wegklikken en zodra hij dan ook weg is komt de melding opnieuw terug.
Dit is ontzettend irritant om zo vaak te moeten klikken op dezelfde melding op een dag.
Hoop dat het nu spoedig opgelost gaat worden, want hier wordt je echt vreselijk gefrustreerd van.
Ik heb hier nu al enkele 'maanden' last van en helaas zie ik nog niet dat er een oplossing voor is gevonden.
Helaas heb ik vandaag de melding meer als 19x weg moeten klikken......... Dat is dus op 1 dag.
Is er al inzicht wanneer dit probleem verholpen wordt?
Ik heb hier ook last van, sinds een paar weken. Hiervoor had ik het zelfde met grote bogen.
http://files.myopera.com/rocas/blog/ScreenShot001.jpg
KEN JE DIT SCHERM, nou ik wel ik zie het wel 15X per dag voorbij komen.
Dat oplossen van dit probleem is waarschijnlijk onmogelijk, want ik heb er al van af vorig jaar last van.
En net zo als alle andere heb ik het zelfde probleem. En bij iedere update hoop ik dat het opgelost wordt.....
Hoi Bb,
Ik krijg deze bug ook al maanden.... oervervelend!!!!! "Missie : Dood aan de leiders"
Waneer word er nu eens iets aan gedaan....
Dit is nu ook al zo lang bezig.
Word nu echt wel irritant!!!
Grtz, Diepren.
BB_Skelril
27-07-13, 17:55
Beste Settlers,
Ik kan jullie vertellen dat deze bug met de eerstvolgende nieuwe versie zal zijn opgelost.
BB_Skelril
Ja dat klopt maar de missie "Bevrijd het thuis gebied" is niet in te lossen.
Dat zat in het zelfde probleem, als je de missie "dood aan de leiders" zou doen, dan los je daarmee deze missie op.
Is dus nog niet helemaal klaar, maar we hebben nog we even de tijd.