Bekijk Volledige Versie : Gilde missie compenstatie
SnelleNiels
26-02-13, 21:09
wij krijgen allemaal dus een kleine compensatie voor de geleden schade van de gildemissiebugg, wat nooit kan tippen aan het feit als de missies het nog wel deed bij onze gilde. Dan neem ik is een kijkje op de duitse server
http://www.diesiedleronline.de/de/startseite en dan kom ik dit tegen
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Website_ger/News/2013_02_26_headerwartung_komp.png
BB_Skelril
26-02-13, 21:15
Deze compensatie is voor het feit dat de duitse servers gedurende de hele dag offline waren ivm onderhoud problemen en staat los van de gilde munten compensatie.
- BB_Skelril
SnelleNiels
26-02-13, 23:21
gooi onze server ook even een dag plat dan =D
Alleen die gildemuntjes hebben wij nog niet mogen ontvangen...
Halt_Carrick
27-02-13, 17:52
En ik ook niet
mike-de-grote
27-02-13, 19:12
ik ook niet
BB_Skelril
27-02-13, 20:42
Door omstandigheden nog geen gilde munten verstuurd. Ook hiervoor hoeven jullie niet bang te zijn! Deze zullen aan het einde van deze week ook te vinden zijn in jullie mailbox :-).
- BB_skelril
100 gildemunten per dag misgelopen gedurende bijna 2 maanden. Ik vind dit wel een hele zielige compensatie, geef dan niks
Het is ook geen compensatie voor de afgelopen 2 maanden, het is een compensatie voor het mislopen van gilde munten door de reset van de gilde missie's tijdens de laatste update.
dan ben ik benieuwd naar de compensatie van het mislopen van gildemunten de afgelopen 2 maanden
Inderdaad daar mag ook wel wat voor komen. Maanden lang hebben een hoop mensen helemaal niks kunnen opbouwen.. Beetje oneerlijk..
Roodstaart
01-03-13, 20:04
dan ben ik benieuwd naar de compensatie van het mislopen van gildemunten de afgelopen 2 maanden
Wil je dan ook even alle resources die je nodig had gehad om 2 maanden gilde-missies te lopen even deponeren.... :)
Wel piepen over de belonging; maar niet over de bespaarde resources!
Wij hebben gedurende 5 weken geen missies kunnen doen... mijn vraag is geld dat voor elke gilde? Zo ja hoeft er geen compensatie te komen... Zo nee dan moeten alleen de gedupeerde een gepaste compensatie krijgen.
Tukker Lees rood eens. want ben het volledig eens met roodstaart.
Wij hebben recourses ingeleverd avonturen moeten spelen voor die gildemissies... oftewel in zekere zin betaald voor de munten..
En jullie willen dan geheel gratis munten? lever dan eerst alles maar in wat mensen die wel missies konden doen in hebben moeten leveren ;)
Even een toevoeging op LadyGx en Roodstaart: De hoeveelheid munten weegt niet altijd op tegen de kosten die je moet maken om je deelmissie te voltooien.
Weet je nog zeker dat je compensatie wilt hebben? :-)
wittenagel
02-03-13, 01:23
Niet alleen betalen van grondstoffen. Maar ook nog eens je proviandhuis/ barak vrijhouden om de gevraagde te produceren
100% eens met roodstaart
Als hier rekening mee word gehouden vind ik het terecht.
geen problemen mee, mee eens met roodstaart, wij hadden gelukkig geen problemen met de gilde munten , af en toe een keertje, maar goed,,,,
verder al bijna 7.5k gilde munten verhandeld sinds update