Bekijk Volledige Versie : update/upgrade van 20 februari
tijdens deze update/upgrade worden dan alle missies gereset?!?!?!?
zo ja, houdt dit ook in dat avonturen worden afgebroken?!?!?!? (aangezien dat avonturen ook onder missies vallen?!?!?)
ik meen dat ik ergens hier iets over heb gelezen, maar kon het nergens terug vinden...
Grote update is verzet naar volgende week (even extra informatie).
De rest weet ik zo niet.
Er wordt gesproken over de gilde missie's (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16280-Gilde-missies-update), niet de ander missie's.
ahh, okay, ja, die link zocht ik, bedankt arpear :)
het was nog vroeg, heb er waarschijnlijk overheen gekeken of zo ;)
maar inderdaad, blijkbaar dus alleen de gildemissies die gereset worden...
Roodstaart
19-02-13, 18:55
Ik zeg.... compensatie.....
*happy hour*
:) :) :)
lol @ rood :)
je verwijdert mij uit vriendenlijst en nou vraag je nog compensatie ook :P
ik was natuurlijk ook wel een heel lastige vriend :P
LightFasher
21-02-13, 18:27
bij het onderhoud van 19-2-2013 staat wel:
"Dit houdt in dat alle missies (zowel gilde als normale) nog niet zullen worden gereset."
Ik heb dus nog steeds twijfels over wat er nou gaat gebeuren, het zou namelijk heel sneu zijn als bepaalde missies zoals "De laatste route" gereset worden. Dus, worden gewone missies (hoofdmissies en zijmissies) nu wel of niet gereset?
BB_Skelril
21-02-13, 20:07
Om wat duidelijkheid voor iedereen te scheppen:
De gilde missies worden gereset wanneer de nieuwe update komt. Verder komt er een fix voor de missies die op het moment vast zitten ivm te hoog niveau. Dit houdt dus in dat sommige missies simpelweg zullen worden voltooid voor jullie. Julie zullen hiervoor nog wel de beloningen krijgen! ;-)
- BB_Skelril
LightFasher
21-02-13, 21:35
Goed om te horen, ik zal me er geen zorgen meer om maken.