PDA

Bekijk Volledige Versie : Willekeurige inhoud avontuur

Doelloos
17-02-13, 01:28
Het leek me leuk om een avontuur te hebben, in verschillende moeilijkheids-klassen dan wel, die elke keer anders is;

- De vorm van het eiland willekeurig. (x aantal sector tussen 3 en 8 ofzo)
- De eenheden binnen de bandietenkampen. (meeste in 1 wave te doen, aantal 2 waves doen, of 3(4?) a.d.h.v. moeilijkheids-klasse)
- Beloning ook variërend tussen bepaalde waarden (is het al natuurlijk door de %)
- EP is vanzelf dan afhankelijk van de moeilijkheidsklasse / aantal bandieten.

Dit lijkt me leuk omdat de guides het eigenlijk verpesten, het is veel leuker om zelf een route te zoeken en blocks te proberen. (zeker als je wat ervaring hebt eenmaal)
Ja, ik weet dat ik zonder guide kan doen, maar dan weet je dat het je zo 2x zoveel man kan kosten. En daarbij weet je na 1 of 2 keer een avontuur wel hoe je het beste kan gaan.

Lijkt me technisch wel te doen.

my 2 cents, doelloos :cool:

Geerius
17-02-13, 03:33
Een geweldig idee. Tenminste voor de mensen die zelf willen puzzelen. Diegene die zich blind staart op de diverse guides zullen hierdoor stoppen omdat ze dan moeten gaan nadenken.

Halandinh
24-02-13, 17:03
Sinds ik actief ben hier, sinds oktober 2012, is dit tot nog een van de betere ideeën. En ik zou een onderscheid willen maken in rond de 5000 EP, rond de 10.000 EP, 15.000 EP, etc., zowel voor eenpersoons als tweepersoons of zelfs driepersoons!

Laat ons maar lekker nadenken. Is goed voor ons.

Poegel
24-02-13, 18:34
Sinds ik actief ben hier, sinds oktober 2012, is dit tot nog een van de betere ideeën. En ik zou een onderscheid willen maken in rond de 5000 EP, rond de 10.000 EP, 15.000 EP, etc., zowel voor eenpersoons als tweepersoons of zelfs driepersoons!

Laat ons maar lekker nadenken. Is goed voor ons.

Het zou leuk zijn als je kon aangeven welke versie je zou willen doen. Beginnen, gevorderd, meester. Hoger niveau = meer EP/beter loot

Halandinh
24-02-13, 18:57
Je moet iets hebben als Yathzee.

Grootte van eiland, klein, middel, groot, heel groot
Hoeveelheid sectoren
Hoeveelheid kampen per sector (en evt blockmogelijkheden)
Eenpersoons of meerpersoon. (of juist een avontuur voor het hele gilde)

Maar het zou geweldig zijn, als alles at random is. Vorm, kampen etc. Dus dat een handleiding maken echt niet te doen is.