PDA

Bekijk Volledige Versie : Avonturen Chat

Bollekebeer
14-02-13, 20:11
Zojuist is bij ons het idee geoppert ( door Leutje) dat het een mooi iets zou zijn dat er een chat mogelijkheid kom waarin je alleen met de mensen in kunt praten met wie je samen in een avontuur zit. Bij een avontuur voor 2 personen kan dit natuurlijk via Fluister echter als je met 3 man/vrouw onderweg bent is het handiger om direct met elkaar te praten.

Ik hoop dat meerdere mensen dit zo zien en ook graag wensen. Misschien kan hier dan naar gekeken worden.

Groet,

Bollekebeer

Poegel
14-02-13, 22:39
Het lijkt me eigenlijk het beste dat er een chat verschijnt op het moment dat iemand een avontuur start. Wanneer je iemand het avontuur accepteerd, dan komt deze persoon ook meteen in het chatkanaal. Avontuur afgelopen = chat weer weg.

truusje
16-02-13, 14:52
Het lijkt me eigenlijk het beste dat er een chat verschijnt op het moment dat iemand een avontuur start. Wanneer je iemand het avontuur accepteerd, dan komt deze persoon ook meteen in het chatkanaal. Avontuur afgelopen = chat weer weg.

Oh wat zou dat ideaal zijn !!!!!!

LadyGx
16-02-13, 15:34
Als ik een avontuur met 3 personen doe en we verdelen de kampen dan verhuizen we met z'n allen even naar een andere global bijv. global-8
Nou laat ik meestal met 3 persoonsavonturen de looters 1 recruutje op een kamp sturen zodat ze loot krijgen...

Halandinh
16-02-13, 22:35
Ook als je in je eentje een avontuur speelt kan het handig zijn, want dan kun je het als kladblokje gebruiken.

Geerius
17-02-13, 03:37
Dat kan ook door gewoon berichten naar jezelf te sturen...

Halandinh
17-02-13, 19:16
ja, maar is niet handig, ik gebruik gewoon de gildechat ervoor... maar druk niet op enter, heb ik het meteen inzichtelijk

Halandinh
16-03-13, 11:35
Hier was toch overigens ook een apart kanaal voor? Je kan toch een bepaald kanaal joinen? Hoe doe je dat en welke zijn dat?

LadyGx
16-03-13, 13:01
je hebt 30 globals global1 en 3 zijn al gereserveerd voor andere doeleinden.. typ /j global-8 om op global 8 te komen.. of verander het nummer met een 9 een 10 etc..

Poegel
16-03-13, 20:42
Als je /help in de chat typt, krijg je te zien hoe je de chatcommando's kunt uitvoeren. Zeer handig om ook iemand te ignoren :)

Hielkio
05-11-14, 15:03

Dit lijkt mij ideaal ipv te switchen naar een ander global kanaal :)