Bekijk Volledige Versie : *Hint* Happy hour *hint*
Roodstaart
06-02-13, 19:39
Wordt het niet weer eens tijd voor een *happy hour.....* het is inmiddels al weer zo een tijd geleden....
(stel je voor dat ze de NL server vergeten ;))
Zou toch wel weer eens leuk zijn :)
Kleppelekker
06-02-13, 19:41
goed idee! en dan wel op een beetje normaal tijdstip dat de meeste online kunnen zijn. rond 20.00 savond's ofzo :)
L0rdSkywalker
08-02-13, 18:21
laatste was toch tussen 18:00 en 0:00?
yaaayyy happy hour
Wordt ik gelukkig van :D
sowieso ff overleggen met wittenagel zodat die zn i-netbankieren ff meeneemt naar t werk *-) :P
geintje witte ;)
hmm daar zou ik ook gebruik van maken :)
wittenagel
09-02-13, 11:02
:-)))
Het is carnaval... laten we eens gek doen. Gewoon een happy-vierdaagse. Het is immers ook vier dagen carnaval.
goed idee roodstaart . ik zeg ik koop
Op UK server is het vandaag de hele dag happy hour - 100% extra gems.
wanneer krijgen wij het hier op NL ?????
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-COXDWHWN.jpg
BB_Skelril
12-02-13, 14:45
Zoals ik voorheen ook al heb aangegeven heb ik helaas geen zicht op wanneer er een Happy Hour komt.
Ik zal zoals altijd jullie vraag hierna doorgeven!
- BB_Skelril
ja zou wel weer eens tijd worden voor happy hour morgen is het een geschikte dag
Happy Hour hier ah ben nieuw hier goed om te weten!
En al een tijd hiet niet meer geweest als ik alles goed gelezen heb!
Dat is het voor mij erg simpel,niets meer aanschaffen voordat er 1 geweest is!
veel speelplezier :)
BlackMedusa
13-02-13, 15:17
jep ik wil ook een 100 % happy hour kom op BB doe eens iets voor ons :D wij willen je centjes geven, maar dan wel dubbel of niets hahhahah
Roodstaart
13-02-13, 18:18
Geloof dat de meeste het er wel over eens zijn; tijd voor een *nieuw* happy hour ook op de NL server :)
Is inderdaad weer de hoogste tijd :)
happy happy hour happy happy hour!!!!
* bah heb geen baan* Maar over een maandje vast wel centjes :d
duitsland heeft nu ook een happy hour (engeland heeft m pas gehad), waar blijft nederland ?
morgen heeft UK alweer een happy hour (12-2 de laatste zit net 14 dagen tussen )
leuk voor hun maar waar blijft die van ons ???
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PDWVPZJX.jpg
Roodstaart
25-02-13, 22:07
Vrees dat wij weer eens buiten de boot vallen *spreekwoordelijk*
Hmpfff!!! Happy hour BB!!!!
Weer worden wij achtergesteld...
Hoi,
Ik heb even een vraagje..Ik kwam vanmorgen per ongeluk op de engelse site en zag dat daar een happy hour is. Maar hier op de nederlandse site is er niets van terug te vinden.
Waarom is dat? En waarom is er verschil tussen de engelse site en de nederlandse site?
groetjes
Kraplap
Dat vragen we ons allen af hier :)
NL=zuinig er mee erg zuinig
Ben bang dat je gelijk hebt Roodstaart!
Je kan het ook aardig merken al vind ik,in het spel!
Het takelt behoorlijk af-minder en minder nieuwe aanwas en dat is voor een spelletje als dit behoorlijk dodelijk!
Dus oh zo zuinige NL.online vooral zo doorgaan!
veel spelplezier:)
ach de Engelsen hadden twee week terug ook al een happy hour.. Duitsland had ook een Happy hour... En wij? onze server...
Niks Noppes Nada!... belachelijk gewoon..
is inderdaad een erge vreemde gang van zaken..telt Nederland niet mee!!! Is sowieso vreemd dat er onderscheid in landen zit..
vermoedelijk is het aantal nl spelers vergeleken met Engeland en Duitsland erg laag,maar als ze zo door gaan ?
Mods, kunnen wij hier iets aan veranderen bijv door naar support te mailen?
BB_Skelril
27-02-13, 09:12
Helaas kan het ondersteuning team hier niets aan veranderen.
Wel geef ik altijd jullie wensen door aan het ontwikkelings/marketings team zodat hun op de hoogte blijven.
Van daar uit is het helaas een kwestie van tijd!
- BB_Skelril
Erg jammer, zit te wachten op blij-uur.
oke..dan is het gewoon afwachten..Bedankt voor je antwoord
Krapap
Heel netjes ook de tijdsperiode :)
tot de volgende keer :)
Ow van mij mag het weer hehe laat iemand in Düsseldorf even op de happy knop drukken :)))
moet kunnen have fun:)
Nee, hoeft niet van mij. Zoiets moet je niet elke maand willen. Zeker met het paasevent dat komende is, mag het van mij wel een paar weken duren. Zo ergens in mei of juni is goed voor mij.
100% actie nu staat op inlog pagina/ winkel tot 23 uur vandaag.
Op UK duurt de 100% actie tot 11 april staat op de inlog.
Misschien foutje van NL of UK qua datum?
BB_Skelril
21-03-13, 15:39
Rativo,
De actie die tot 11 april duurt (op UK) is +20%. Deze hebben we op de Nederlandse server ook en duurt tot 10 april.
- BB_Skelril
In de USA was er laatst happy hour en nu is er een in de UK, Nedeland kan toch niet nablijven mensen :)
PS: Wanneer was de laatste in NL?
het begin van het paasevent
BB_Skelril
18-04-13, 18:55
Zeljko,
Nederland blijft ook niet achter, wij hebben de laatste paar maanden verschillende Happy Hours gehad!
- BB_Skelril
BB_Skeril
Zit iedere keer met mijn vinger op de bestelknop en ik denk vele met mij, dus vandaar de vraag aangezien ik merk dat men her en der aangeeft op de happy hour te wachten :) Doelde nu op het feit dat hij in de USA en in de UK actief is dus dat wij hopelijk aanhaken ;)
Zeljko