PDA

Bekijk Volledige Versie : Verwijderen van 5-seconde regel in gilde-chat.

Geerius
27-01-13, 20:13
Ik begrijp de bedoeling van de 5-seconde regel op de chat. Niemand zit er op te wachten dat de wereld-chat en de hulp-chat (en in de nabije toekomst de handel-chat) worden vol gespamd door dezelfde persoon. In deze chats mag de 5-seconde regel dus gewoon blijven van mij.

Echter als je gaat kijken in de gilde-chat dan ben je daar met een groep mensen die je kent. Daar heb je normaal gesproken geen last van overvloedige spammers. Echter als je snel kunt typen krijg je nog regelmatig de melding dat je te snel bent.

Mijn voorstel is dan ook om de 5-seconde regel te verwijderen voor de gilde-chat (en dan natuurlijk ook voor de officiers-chat).

Hopelijk voldoende argumentatie :-p

Beittil
28-01-13, 13:06
Aub nog liever gister dan vandaag! Zeer irritante regel idd.

Zvicinou
31-01-13, 21:06
ik ga met je mee hierin geer.
erg irri in de gilde chat

Appeltaart
02-02-13, 10:04
Nah ik geloof dat mijn gilde mensen blij zijn dat ik niet elke 5 seconden wat zeggen kan ;) ..

Zou wel de cross chats spam regel uit zetten. Als ik iets in WC zet moet ik weer 5 seconden wachten voordat ik in gilde kan praten.

Zubatsu
12-02-13, 22:21
Hallo allemaal,
ik weet niet of jullie er ook zo aan ergeren,,,, 5 sec wachten tot je weer kan tikken in de gilde ?
nou ik wel, ik snap de flood control op de wereld chats, maar in gilde zou het fijn zijn als het net zo was als in fluister.

graag uw mening :D

kili
12-02-13, 22:47
volgens mij zijn daar al topics over, maar kan me voorstellen dat dat een overbodig iets is in een gildechat :)

felenna
26-02-13, 23:36
idd als je nogal snel typt en zelfs ik doet dat met 2 vingers dat is dat irritant

Hoobs
27-02-13, 16:20
Goed punt

iemand die zich op de guild chat misdraagt wordt er toch uitgeschopt