Bekijk Volledige Versie : Overzicht van je gebouwen
JanusDeGrote
23-01-13, 11:23
Als onderdeel van het gebouwmenu, een overzicht van je geplaatste gebouwen met vermelding van belangrijke details zoals status, level, productiedetails, bouwvergunnig, locatie, ... + mogelijkheid om direct naar je gebouw te 'springen'.
Dit alles zit al in het economieoverzicht verwerkt. Maar locatie + naar gebouw springen zou inderdaad wel handig zijn in dit overzicht.
Wat ik zelf het meeste mis is hoeveel gebouwen je hebt geplaatst. Bijvoorbeeld een overzicht van -> 10x dennenhouthakker, 18x dennenbosbeheer, 5x bronssmelter etc.
Als je zover hebt door geselecteerd in je economisch overzicht kun je makkelijk naar een gebouw springen door op een gebouw te klikken.
JanusDeGrote
23-01-13, 16:12
Inderdaad Poegel, dat bedoel ik eigenlijk met het overzicht.
Ik ben momenteel zelf een lijst in Excel aan het maken omdat ik het gevoel heb dat de bouwvergunningen nogal 'eigenaardig' doen.
Nogal omslachtig echter om up-to-date te houden...
Inderdaad Poegel, dat bedoel ik eigenlijk met het overzicht.
Ik ben momenteel zelf een lijst in Excel aan het maken omdat ik het gevoel heb dat de bouwvergunningen nogal 'eigenaardig' doen.
Nogal omslachtig echter om up-to-date te houden...
janus, heb je het toen helemaal nageteld? en klopte het?
ik heb namelijk het vermoeden dat ik ook heel wat vrije bouwvergunningen mis namelijk,
bij grove berekening namelijk 20 missend
Janus heeft hier geen account meer...