Bekijk Volledige Versie : Verschillende missies die niet 'unlocken'
Waarschijnlijk heeft het met de bug te maken die in februari wordt aangepakt, maar toch even een paar missies op een rijtje die niet ontgrendelen of afsluiten:
- Ga het leger in
- De militie
- Tacticus
Ik voldoe wel aan de level eisen.
Bedankt alvast
De Militie en de tacticus ontgrendelen bij mij ook niet terwijl ik al level ben
20 februari wordt dit met een update opgelost.
thendermen
17-02-13, 13:48
Ik hoop dat het na 20 februari de missie boek problemen met het niet unlocken en steeds terug kerende missie klaar is opgelost.
heb er nog steedslast van. is niet opgelost bij mij bij missie miltie!
De update is een week uitgesteld en zal deze week plaatsvinden.. dit staat ook op de homepage...
BB_Skelril
26-02-13, 21:05
Dit probleem zal zijn opgelost na het onderhoud van vannacht.
Informatie over de update is >>hier<< (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16364) te vinden.
- BB_Skelril
Hallo ik ben in level 34 ik krijg vandaag een nieuwe missie ..Tacticus ,maar ik heb geen vijandelijke kampen op mijn eiland ..dus kan deze missie niet voltooien!
ik heb hetzelfde ik krijg missies van het beginuur om precies te zijn :de militia en tactius.
hierbij moet ik een kamp verslaan op mijn thuiseiland helaas heb ik allang alles verslagen.
de missie de militia is nu wel open maar staan geen kampen meer op mijn eiland om te verslaan en die missie kan ik ook niet weg halen .
Hoofdmissie: "het gevecht", submissie "ga het leger in" is niet unlocked
Missie: "de Militie" wel unlocked maar niet te voltooien doordat er geen kampjes meer op mijn eiland staan :-)
Bij mij hetzelfde. Tacticus kan ik nooit meer voltooien, omdat de bandieten op mijn hoofdeiland al lang verslagen zijn.
ook hier hetzelfde probleem met tacticus
Fartmaster
28-02-13, 08:28
Ook ik kan "De militie" niet voltooien omdat alle kampen al verslagen zijn. Wachten maar weer op de volgende update :)
QueenMiekie
28-02-13, 09:01
Zelfde probleem hier met Tacticus. Is hier al een oplossing voor bedacht?
Als beginner heb ik:
- Eerste eenheden - verbeter je barak
- Bondgenoten - 1 of meer vrienden en
- een nieuwe baan - verkrijg 100 vissen of meer
voltooid, maar nada noppes de beloning ontvangen?
Ik zit ook nog altijd met die militie missie, kamp verslaan op men eiland terwijl er geen kampen meer over zijn.
was hier al een oplossing voor op komst? ik vind er precies niets van terug.
De missie ''Een verdachte vreemdeling (lev 23) wil niet openen. Ben inmiddels lev36 . Bovendien heeft een missie popup , die ik al lang gedaan heb nl''bezit een grote boog maker'' de onhebbelijkheid steeds op te duiken tot wel 2 maal per minuut. Dit is zeer irritand!!
Nu zijn alle updates wel gedaan, maar gezien de reakties niet goed. Bij mij is er niets veranderd.
BB_Skelril
05-03-13, 21:33
Ik heb helaas nog geen informatie over een mogelijke oplossing voor deze problemen. Onze ontwikkelaars zijn op de hoogte en werken hard aan een oplossing. Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen we dit melden.
- BB_Skelril
missie het gevecht )ga het leger in) is nog steeds niet opgelost. Dit duurt al maanden ..
wanneer wordt het opgelost. ben nu al in level 31 .
Toch maar even melden hoewel het een known error is: missie "nieuwe baan' (100 vissen) unlocked niet. (level 31)
Toch maar even melden hoewel het een known error is: missie "nieuwe baan' (100 vissen) unlocked niet. (level 31)
Vandaag unlocked de volgende missie ook niet : Een nieuwe schat' bezit minstens 10 kaartstukken'
Weer 10 muntjes door mijn neus geboord :-)
De missie ''Een verdachte vreemdeling (lev 23) wil niet openen. Ben inmiddels lev36 . Bovendien heeft een missie popup , die ik al lang gedaan heb nl''bezit een grote boog maker'' de onhebbelijkheid steeds op te duiken tot wel 2 maal per minuut. Dit is zeer irritand!!
Nu zijn alle updates wel gedaan, maar gezien de reakties niet goed. Bij mij is er niets veranderd.
Heb ook een probleem met de missie: 'Voltooi de missie: Grote Bogen" - vereist spelersniveau:25, Gebouwen in thuisgebied:Groteboogmaker. Voldoe aan beide eisen, maar de missie unlocked niet.
Missie: Dorpsverdediging unlocked niet. Dit is de derd emissie op rij die bij mij niet locked. Begint irritant te worden. Staat elke dag wel een unlocked missie bij de wachtende missies. Ik voldoe aan alle eien, de balken zijn groen. En de beloning weer door mijn neus geboord. (lev 32)
Nou dat is ook wat, weer een wachtende missie. "Nieuwe settlers'. Dat is de vierde op een rij die niet unlocked. Nondeju.
hehehe ik ben eruit. Via de chat begreep ik dat 'wachtende missies' pas unlocken als de dagelijkse missie is bereikt. Ook weer opgelost. Hoewel ik wel vind dat het onduidelijk wordt gesteld/gedefinieerd in het spel. Enfin. Case closed.