PDA

Bekijk Volledige Versie : Avontuur Annuleren - herpositioneren

Avicenna
10-01-13, 22:01
Het is me nu al 4x bijna en 1x helemaal gebeurd dat ik een avontuur annuleer doordat je muis meteen op de "Avontuur annuleren" knop zit als je op je Avontuur icoon klikt. Een per ongeluk dubbel-klik brengt je meteen naar het "Avontuur annuleren" scherm. Kunnen jullie die pop-up wat verplaatsen zodat je muis op de optie "Bezoeken" komt te staan. Dat is:
a) De meest gebruikte
b) Heeft het minste effect als je er per ongeluk op klikt

De keuze die je nu in het annuleer scherm krijgt is:
- Ok
- Annuleren
Slaat de optie annuleren nu op dat je het werkelijk wil annuleren of wil je het annuleren annuleren (het laatste blijkt het geval). Maak dat even wat duidelijker. Bijvoorbeeld: Wil je echt annuleren: Ja/Nee.

Paul06
10-01-13, 22:07
Mee eens! Heb nog niet zoveel avonturen gespeeld, maar toch is het me al een paar keer bijna overkomen.

Roodstaart
10-01-13, 23:07
Gewoon opletten waar je op klikt.... heb 300+ avonturen gespeeld op deze server en er nog nooit last van gehad...!?

kili
10-01-13, 23:50
Nou moet toegeven dat t me ook weleens bijna is overkomen, zeker als t een beetje 'laggie' was. Tegenwoordig wacht ik dan ook maar iets geduldiger met klikken, maar snap m wel.

Appeltaart
11-01-13, 15:56
Is mij nog niet overkomen maar is inderdaad irritant vooral als je bijna het avontuur klaar hebt.

Zou misschien een extra pop-up met zou je echt het avontuur willen annuleren handig zijn.