PDA

Bekijk Volledige Versie : Level 50 missie`s *spoiler*

Roodstaart
06-01-13, 17:34
Ondanks dat ik heel happy ben inmiddels level 50 te zijn wil ik jullie *mede-spelers* vast waarschuwen voor de volgende missie:

De missie heet: *Heel veel wapens*

Het is de bedoeling dat je de volgende minimale productie waardes haalt voor je wapens:

Bronzen zwaarden: 3600 per 12 uur (zou in principe geen probleem mogen opleveren)
Ijzeren zwaarden: 1200 per 12 uur (zou in principe geen probleem mogen opleveren)
Stalen zwaarden: 300 per 12 uur (zou in principe geen probleem mogen opleveren)

Nu echter de uitdagingen:
Damascenes Zwaarden: 48 per 12 uur (met een standaard productie tijd van meer dan een uur per 1........ minimaal een gebufte level 4)
Kruisbogen: 120 per 12 uur (met 36 minuten per KB (ex loopafstand); minimaal een gebufte level 4 nodig)
Kanonnen: 60 per 12 uur (met 1 uur prod. per kanon (ex loopafstand); minimaal een gebufte level 3 nodig)

Aangezien je al deze gebouwen reeds voor eerder missies hebt neergezet; en je mogelijk deze missie zou willen halen; LATEN STAAN dus.

Beloning opzich is wel leuk: 500 edelstenen + 50 kruisbogen + 50 kanonnen
Hiermee voltooi je de hoofdmissie: Heerser in de strijd wat je tevens 2x verbeterd trainings plan en 2x 50 soldaten oplevert

Wees dus goed voorbereid voor deze missie!!

kili
06-01-13, 18:29
feli en thanks for the headsup! (bedankt voor de info dus :P)

ZoreanderNL
06-01-13, 22:06
Ik ben inmiddels 200K verwijderd van lvl 50, Een gildelid is inmiddels al lvl 50....enig nieuws op nieuwe levels? Waarom telt je ep niet gewoon door, dit haalt toch de motivatie om nog adventures te spelen weg?

ZoreanderNL
14-01-13, 19:41
Intussen zijn er meerdere mensen lvl 50 ...Bij ons in het gilde al 2 man...en de volgende zal ook geen weken meer duren. Wanneer denkt BB de level Cap te verhogen ? Moet toch niet zo moeilijk zijn om de teller weer door te laten lopen. Wat is het nut van 'maximaal niveau bereikt' ?
Intussen krijg je wel missies om vooral adventures te gaan doen....maar de verdiende ep krijg je dus nooit.

kili
14-01-13, 20:17
mjah die vraag hebben ze op .com en .de al langer dan een jaar zoreandernl. Vermoedt dat nu 1 en ander flink getest wordt gezien er meer nieuwe features bijkomen, ook avonturen! Geef mij de update maar een maand later en goed, dan 1 week eerder en halfbakken. Ok ben nog geen level 50 misschien, maar zelfs op 50 kan je denk ik nog genoeg aan je eiland doen denk ik...

Roodstaart
14-01-13, 22:33
het eind komt hier anders aardig in zicht Kili :)

kili
14-01-13, 23:47
Mjah maar heb zo'n vermoeden dat jij onder 1 van de uitzonderingen valt Roodstaart ;)

ZoreanderNL
15-01-13, 18:14
Ik ben bang dat iedereen op lvl 50 wel tegen het eind aanloopt van zijn eiland... Als je alles lvl 5 hebt ( nog niet, maar scheelt niet veel ), je tarwe en water hebt ondervangen met watermolens en silo's, je stermenu vol hebt staan met settlers en je pakhuizen ( Cap 200K ) vol hebt zitten, raken de mogelijkheden een beetje uitgeput.

Zubatsu
18-01-13, 19:29
allereerst cheers op lvl 50

duurt voor mij nog ff tot lvl 50... maar goed :D thnx

wittenagel
27-01-13, 02:18
Bedankt voor de info rood. :-)

wee_man
29-01-13, 14:39
Er zitten leuke missies bij op lvl 50, met de 2500 edelstenen van lvl 50 behalen kom je op totaal 5k edelstenen uit mocht je alle missies kunnen voltooien.
De lastige zijmissie met 200k munten verkrijgen(bezitten) vind ik te magertjes met de beloning en een compact tarweveld voor 1 hoofdmissie kan ook wel beter :)

Roodstaart
29-01-13, 18:56
hmm die van 200k munten bezitten ben ik niet tegengekomen... maximale te bezitten munten was 50.000 bij mij (wat nog best goed te doen was)

ghosttown6
24-11-13, 21:59
Er zitten leuke missies bij op lvl 50, met de 2500 edelstenen van lvl 50 behalen kom je op totaal 5k edelstenen uit mocht je alle missies kunnen voltooien.
De lastige zijmissie met 200k munten verkrijgen(bezitten) vind ik te magertjes met de beloning en een compact tarweveld voor 1 hoofdmissie kan ook wel beter :)

weet niet of ze hier bedoelen bezitten want toen ik bij wijze van test 30000 munten leende van een maatje uit de gilde gebeurde er niets met de schuifbalk.
ook heb ik meer munten vermeld staan in die zijmissie dan dat ik goud op voorraad heb

gekewe
28-11-13, 08:35
Nog 2 missies waar je niets aan hebt als je lv 50 bent
Produceer 500 kanonnen - kost veel tijd en grondstoffen om dat te maken : beloning 400 damzw en 400 trph = ok, maar de (magere) ervaringspunten van 1220 wordt niet omgezet in stermunten.
De missie vind 10.000 munten tijdens epische avo's met een beloning van 24.800 ervaringspunten is bij mij nog niet voltooid, maar ik vrees dat ook deze ervp niet omgezet worden naar stermunten.
Iemand die dit al zeker weet?

En ja die missie van 200K munten = bezitten - elke keer als je maar 1 muntje uitgeeft gaat t er vanaf

GEXTE
28-11-13, 13:19
Nog 2 missies waar je niets aan hebt als je lv 50 bent
Produceer 500 kanonnen - kost veel tijd en grondstoffen om dat te maken : beloning 400 damzw en 400 trph = ok, maar de (magere) ervaringspunten van 1220 wordt niet omgezet in stermunten.
De missie vind 10.000 munten tijdens epische avo's met een beloning van 24.800 ervaringspunten is bij mij nog niet voltooid, maar ik vrees dat ook deze ervp niet omgezet worden naar stermunten.
Iemand die dit al zeker weet?

En ja die missie van 200K munten = bezitten - elke keer als je maar 1 muntje uitgeeft gaat t er vanaf

klopt, BB claimt dat vanaf lvl 50 alle EP wordt omgezet naar stermunten, maar dit is helemaal niet zo!!!
die 10k munten vinden tijdens epische avonturen daar krijg je gewoon de ervaringspunten voor, dus gewoon negeren die missie!

Nelleke199
28-11-13, 15:02
Als je op level 50 zit is het onzin om die missie's met ep beloning te doen. Je krijgt er geen stermunten voor.
Ook de ep van het avontuur waarmee je naar level 50 gaat, geeft voor het eventuele restant aan ep geen stermunten.

BB_Skelril
28-11-13, 18:35
GEXTE,

Ervaring punten van missies worden op niveau 50 nooit omgezet naar ster-munten. Dit is in het begin eenmalig gedaan maar ik heb geen idee of dit ook weer zal terugkeren.

BB_Skelril

gekewe
28-11-13, 19:20
GEXTE,

Ervaring punten van missies worden op niveau 50 nooit omgezet naar ster-munten. Dit is in het begin eenmalig gedaan maar ik heb geen idee of dit ook weer zal terugkeren.

BB_Skelril

Dank voor je antwoord.

Maar das zeer jammer dan :( kan ik ze net zo goed weg klikken dus en misschien is het dan een idee om ergens zeer duidelijk kenbaar te maken voor diegene die op t punt staan te levelen naar 50, dat ze eerst hun missies moeten volbrengen voordat ze levelen.

En mijn ontdekreiz heeft een zijmissie meegebracht dat ik VE moet doen en jawel hoor ook daar staan 5000 ervp bij als beloning, beetje jammer

GEXTE
28-11-13, 20:12
GEXTE,

BB_Skelril

het is allemaal een beetje vaag... zo komt het onderstaande uit een ontwikkelaarsdagboek... daar wordt helemaal nix gezegt over EP uit missies... op andere momenten wordt er wel bij vermeld EP uit avonturen wordt omgezet vanaf lvl 50, maar hier is geen enkele melding over missies en dergelijke, dus ik kan de twijfel bij sommigen goed begrijpen aangezien het allemaal vrij vaag is...
zoals anderen ook al zeggen: missies voltooien als je lvl 50 bent om zo een EP bonus/beloning te krijgen heeft dus geen enkele zin, dus gewoon negeren/annuleren die missies...

Hoe zal het precies werken?

Op de hierboven genoemde datum zullen alle EP die spelers hebben verkregen na het bereiken van niveau 50 automatisch worden geconverteerd in "Ster Munten" en zullen direct worden toegevoegd aan je burgemeestershuis. EP uit niet geaccepteerde in-game berichten zullen ook geconverteerd worden en uit de mailbox worden verwijderd.

EP dat geaccepteerd is na het bereiken van niveau 50 zal ook worden geconverteerd in "Ster Munten".
Als een tweede stap zal er een nieuwe winkel categorie worden toegevoegd aan het spel. De nieuwe categorie zal vele aanbiedingen bevatten die kunnen worden verkregen in ruil voor "Ster Munten". De items zijn nog steeds in de balancering fase, meer informatie over wat voor soorten aanbiedingen de winkel categorie zal bevatten zal later worden vrijgegeven, het zelfde geldt voor de implementatie datum.

BB_Skelril
28-11-13, 21:34
Ik snap de verwarring en ik zal deze feedback ook meenemen in mijn besprekingen. Met de update waarmee ster munten zijn geïmplementeerd zijn alle ervaringspunten van niveau 50 spelers geconverteerd naar ster munten, dit was eenmalig en ik heb helaas geen informatie of dit op een later tijdstip nogmaals zal plaatsvinden.

BB_Skelril