PDA

Bekijk Volledige Versie : selectie vasthouden bij foutief klikken

ThomCube
26-12-12, 10:18
Hey allemaal,

Als ik 's morgens toekom op thom's land dien ik best wel wat tarwevelden en waterputten te herplaatsen, wat we allemaal wel doen :)

Nu gebeurt het wel eens dat ik verkeerdelijk mijn tarweveld wil plaatsen terwijl hij dan half op een weg of boerderij staat (volgens de groene selectie).
Wanneer ik dan foutief klik, verdwijnt het tarweveld uit mijn selectie en kan ik niet meteen corrigeren, ik dien dan het tarweveld opnieuw uit het bouwmenu te selecteren en plaatsen.

Zou het niet handig zijn moest een gebouw (of tarweveld) vast blijven zitten aan je selectie tot je het geplaatst hebt (en dus niet verdwijnen als je verkeerd klikt waar het niet gebouwd kan worden), of via 'actie annuleren' annuleert?

Gegroet,
Thomas

EnemyReaverNLD
26-12-12, 11:35
Hele goeie :P
Mag wel bij de volgende update zelfs.

Halandinh
27-12-12, 08:57
Het zal aan mij liggen, maar vind dit niet echt noodzakelijk. Ook ik klik soms verkeerd, maar het spel wordt hierdoor niet echt veel beter en deze verbetering mag van mij een zeer lage prioriteit krijgen. Dus om dit met de eerst volgende update mee te nemen vind ik een beetje overdreven.

esvebe
27-12-12, 09:49
zeer goed idee!! Ik zit er ook zo vaak langs... Graag ontwikkelen :)

kili
27-12-12, 09:52
Je kan t zelfs zo zien dat je op de huidige manier gelijk merkt als t niet gaat ipv dat je tig blijft klikken en dan misschien zelfs nog in de chat komt vragen waarom je je veld niet kan plaatsen.
Vind het persoonlijk prima zoals t is op dit vlak. Ik pin m'n bouwmenu als ik velden en putten ga plaatsen dus een nieuw veld is zo geselecteerd.