PDA

Bekijk Volledige Versie : Inloggen niet mogelijk 18-12

Donnows
18-12-12, 21:54
Hallo,

Is er naast mij nog iemand die problemen ondervind bij het inloggen? wanneer ik op nu spelen druk, kom ik gelijk op de maintenance pagina, en dat terwijl het onderhoud pas over 3 uur hoort te beginnen. momenteel heb ik mijn router al gereset maar hier ligt het niet aan.

SirPiet
19-12-12, 08:13
er is een update gaande.
Tja hij is iets eerder begonnen en.

Start: Woensdag vanaf 01:30 uur
Einde: Woensdag rond 06:00 uur
Houd er rekening mee dat het onderhoud soms enkele minuten kan uitlopen.

- BB_Skelril
inmiddels 08:12uur...enkele minuten! UREN zal je bedoelen.

Op de startpagina staat nu

Beste Settlers,

Vannacht zal er onderhoud worden gepleegd aan de servers. Dit houdt in dat het spel niet bereikbaar zal zijn. Verder zal het Einde der Tijden evenement worden beëindigd, waardoor de server langer onbereikbaar zal zijn als gewoonlijk.

Start: Woensdag nacht vanaf 01:30 uur
Einde: Woensdag middag rond 12:00 uur

Verder zullen alle werelden die mee hebben gedaan aan het evenement een leuke beloning ontvangen!

- BB_Skelril

sigaar2012
19-12-12, 09:18
mooi dan heb ik dat avontuur toch niet voor niks gespeeld

Nightmare-
19-12-12, 10:02
.

wee_man
19-12-12, 11:42
Op de startpagina staat de juiste tijd van onderhoud afgelopen nacht en deze morgen.
Hier op het forum staat die van vorige week.

BB_Skelril
19-12-12, 11:50
Nightmare-,

Vaak zijn de vragen die worden gesteld technische problemen waar ik helaas niet mee kan helpen, daar hebben we namelijk ons ondersteuning team voor.
Verder heb je bij het verkeerde bericht gekeken, gezien die post van vorige week was.

Over het avontuur die je bent misgelopen, kun je hun gewoon vertellen dat dit was door het grote probleem die we enkele weken geleden hadden. Voor zover ik weet hebben ze de rest van de spelers ook gewoon netjes geholpen, dus zullen ze dit bij jou ook doen! :-).

- BB_Skelril

Nightmare-
19-12-12, 12:23
neen sekrill,heb nu 2x een bericht gestuurd,en ik krijg hetzelfde antwoord:

helaas zien wij dat weekend geen probleem,gelieve te bewijzen dat je je avontuur verloren bent of we kunnen je niet helpen....

Nightmare-
19-12-12, 12:27
laat het maar zitten want ik had geen andere oplossing verwacht....

BB_Skelril
19-12-12, 14:05
Nightmare-,

Ik zal doorgeven aan het ondersteuning team om nogmaals een kijkje te nemen naar het verloren avontuur.

- BB_Skelril

Cyberking
19-12-12, 19:07
lol
Beste Settlers,

Vannacht zal er onderhoud worden gepleegd aan de servers. Dit houdt in dat het spel niet bereikbaar zal zijn. Verder zal het Einde der Tijden evenement worden beëindigd, waardoor de server langer onbereikbaar zal zijn als gewoonlijk.

Start: Woensdag nacht vanaf 01:30 uur
Einde: Woensdag middag rond 12:00 uur

Verder zullen alle werelden die mee hebben gedaan aan het evenement een leuke beloning ontvangen!

- BB_Skelril

HET IS IN MIDDELS woensdag 19:05 en nog steeds kunnen wij niet inloggen.

groetjes,

aRPeaR
19-12-12, 19:10
WIJ kunnen wel inloggen, JIJ blijkbaar niet.

Cyberking
19-12-12, 19:16
raar ik krijg een wit scherm en dan gebeurt er helemaal niets meer pagina is geladen haha wit scherm hihi oke iemand suggesties?

aRPeaR
19-12-12, 19:24
Probeer de dingen eens die ik op dit >>topic (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15751-Inlog-problemen-!-Spel-crash-!)<< heb geschreven.

Nightmare-
24-12-12, 13:19
Nightmare-,

Ik zal doorgeven aan het ondersteuning team om nogmaals een kijkje te nemen naar het verloren avontuur.

- BB_Skelril

nog geen nieuws skelrill?????,we zijn weer een paar dagen verder he.....

Poegel
24-12-12, 13:45
Nightmare probeer flash te updaten, alle browsergeschiedenis wissen of een andere browser te gebruiken.

BB_Skelril
25-12-12, 13:22
Nightmare-,

Dat ik aangeef dat ik het ondersteuning team vraag nogmaals te kijken wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk wat zullen vinden. Voor zover ik weet hebben ze geen verloren avonturen kunnen vinden, dus kunnen ze ook geen nieuwe toe sturen.

- BB_Skelril