Bekijk Volledige Versie : Starters Pakket
Beste Skelril,
Heb je enig idee of er in Nederland ook een starterspakket uitkomt?
groet Olibav
Appeltaart
16-12-12, 18:43
Zo jah ik koop hem direct!!!
BB_Skelril
16-12-12, 20:35
Er zal voorlopig helaas geen starterspakket uitkomen in Nederland.
- BB_Skelril
Appeltaart
17-12-12, 20:47
Waarom niet want ik geloof dat het aantal gebruikers daarvoor fors zal verhogen!
op .DE is er wel een pakket uitgebracht op 6 -12 waarom wij het hier niet krijgen ???
http://siedler-vision.de/2012/11/neue-boxen-braucht-das-land/#more-1965
Waarom hoor ik in de landen om ons heen niets als leuke en interessante acties vanuit BB en gebeurt er hier in NL helemaal niets... Misschien dat ik toch maar weer een ander spel ga geven. Oplichters!
Waarom hoor ik in de landen om ons heen niets als leuke en interessante acties vanuit BB en gebeurt er hier in NL helemaal niets... Misschien dat ik toch maar weer een ander spel ga geven. Oplichters!
Ik snap de achterliggende gedachte idd ook niet helemaal. Slechte marketing imo gezien dit echt wel potentiele investeerders aan t wegjagen is.
BB_Skelril
19-12-12, 11:57
Helaas is de keuze om het Starters Pakket naar Nederland te halen niet aan mij, en kan ik enkel jullie klachten doorgeven en duidelijk maken wat wij graag op de Nederlandse server willen zien.
- BB_Skelril
Roodstaart
19-12-12, 17:40
Helaas is de keuze om het Starters Pakket naar Nederland te halen niet aan mij, en kan ik enkel jullie klachten doorgeven en duidelijk maken wat wij graag op de Nederlandse server willen zien.
- BB_Skelril
Sorry hoor Skelril; maar het is wel erg veel en vaak hetzelfde antwoord....
Ik en met mij waarschijnlijk meerdere spelers krijgen steeds meer het gevoel aan het lijntje gehouden te worden
Opsomming issues:
- Nog steeds geen feedback omtrent avonturen issues; en compensaties voor verloren troepen etc. etc.
- Einde der tijden calculatie (oudere servers vs. jongere servers)
- Einde der tijden 100% acties voor gratis edelstenen op andere servers
- Nog steeds geregeld lag issues... (om maar te zwijgen van de verliezen die dat oplevert)
Met het continu aangeven dat je het doorgeeft; maar nooit concrete feedback hebben lijkt het erop dat voor BB de NL server een blok aan het been aan het worden is.... mocht dit inderdaad zo zijn geef dit dan gewoon aan... (of droogt er dan een inkomsten-bron op van pappen en nat houden....)
BB_Skelril
19-12-12, 17:44
Roodstaart,
Mensen die hun avonturen zijn kwijt geraakt door de problemen van een aantal weken geleden hebben gewoon contact op kunnen nemen met het ondersteuning team.
Ik hoop jullie verdere informatie zo snel mogelijk te kunnen geven.
- BB_Skelril
thunderg00d
19-12-12, 18:03
waarom niet gewoon het nederlands settler gebeuren sluiten ? per direct als het al die kant lijkt op te gaan ?
inplaats van onze tijd er nog even goed in te laten steken , maar goed er zullen nog steeds blijkbaar veel edelstenen verkocht worden.
Gegegroet ,
BB_Skelril
19-12-12, 18:06
Dit is niet alleen een probleem op de Nederlandse wereld, dit is iets wat we in het algemeen zullen verbeteren in de toekomst.
- BB_Skelril
and I believe in fairytale skelril. Jij ook waarschijnlijk.
Weet je, ik heb de ondersteuning nu al zo vaak aangeschreven en krijg iedere keer het zelfde antwoord. "we porberen het op te lossen, MAAR leeg even je cache geheugen.
Weet je, VOOR ik ondersteuning mail doe ik dit al, defragmentatie erover heen, schijf opruiming, scanners mee laten draaien, heb modem al gereset, heb zelfs UPC al gebeld of ik mss een kink in de kabel het zitten, waardoor niet alles goed door komt (absurt, want mijn hubby draait op pc naast me en heeft geen last. Zoon lief werkt op deze laptop en heeft geen last. maar alles al uitgesloten. MAAR ondersteuning kan of niet lezen of ze begrijpen geen Nederlands als je zegt wat je al gedaan heb. Ze hadden nooit die update van Helloween erin moeten gooien. Daarna is het een doffe ellende geworden. Na iedere onderhoudsbeurt of upgrade, worden een paar bugs gefixt en komen er weer een aantal bij. Gezellig hoor, houd je wel scherp, maar de zin in het spel gaat er wel een beetje uit.
Als ik het zo allemaal hoor de afgelopen weken, wat voor ergenissen er zijn vergeleken met onze oosterburen zeg ik idd sluiten deze server.
Ondanks de bugs en dingen die een stuk beter kunnen zijn er nog genoeg die veel plezier aan settlers hebben op een Nederlandse server lekker in onze eigen taal.
Sluiten die server is wel erg kort door de bocht..
BB_Skelril
20-12-12, 10:36
Serenity,
Het is jammer dat je problemen ondervindt met Settlers Online. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar ik beloof niets.
- BB_Skelril
Grijpvogel
30-12-12, 18:05
Ik ben inderdaad ook teleurgesteld in sommige opzichten. Het wegblijven van de starterspakketten uit Nederland, de 100% edel deals in andere landen. En toen ik vroeger een keer een starterspakket had bemachtigt ben je uren in discussie met support om het om te kunnen zetten. Het is dat het via de mail gaat anders ben je een kapitaal aan telefoonkosten kwijt.
Komt er afgelopen vrijdag voor een paar uurtjes een dubbele edelstenenacties, waarom slechts voor een paar uurtjes? Sommige mensen werken, hebben andere plannen laat op de vrijdagavond. Helaas Helaas, als je zo'n actie uitbrengt doe het minimaal voor 1 dag tot een weekendje zodat mensen rustig even de tijd krijgen om het aan te schaffen.
Het is een leuk online spel, vermaak me altijd zeer goed door middel van het spelen. Maar als in de omringende landen acties gehouden worden en bij ons niet is dit natuurlijk krom en vooral niet logisch. Ik ben bereid voor een spelletje te betalen, ook voor een online-game aangezien je normaal het spel al aanschaft in de winkel. maar dan moeten de prijzen wel realistisch zijn ten opzichte van andere servers.
Met vriendelijke groet,
Grijpvogel
is het niet eens tijd voor een nieuwe edelstenen deal ? is best al weer lang geleden en ook wel leuk als het wat regelmatiger langs komt. inverhouding is de premium ten opzichte van andere online spelen erg duur.
Dus af en toe een aktie kan geen kwaad lijkt me.
Mensen, als jullie je eens minder ergeren aan de dingen die je niet bevallen en je eens meer concentreert op de dingen die je wel leuk vindt! Op deze manier krijg je nog een hartkwaal. En als het je niet bevalt dan probeer je toch gewoon een ander spel waarmee steeds maar wordt gedreigd? Wordt het hier direct een stuk gezelliger.
Er zijn echt geen spellen die geen problemen hebben of waar support beter is. Management werkt bij alle commerciƫle instellingen exact hetzelfde.
Het is natuurlijk ook mogelijk om een digitale starterpack aan te bieden.
Er zullen zeker een aantal webwinkels zijn die dit ook uit handen willen nemen. Natuurlijk kunnen jullie het ook via de Ubishop streamen.
Win-win situatie lijkt me!
Sorry hoor Skelril; maar het is wel erg veel en vaak hetzelfde antwoord....
Ik en met mij waarschijnlijk meerdere spelers krijgen steeds meer het gevoel aan het lijntje gehouden te worden
Opsomming issues:
- Nog steeds geen feedback omtrent avonturen issues; en compensaties voor verloren troepen etc. etc.
- Einde der tijden calculatie (oudere servers vs. jongere servers)
- Einde der tijden 100% acties voor gratis edelstenen op andere servers
- Nog steeds geregeld lag issues... (om maar te zwijgen van de verliezen die dat oplevert)
Met het continu aangeven dat je het doorgeeft; maar nooit concrete feedback hebben lijkt het erop dat voor BB de NL server een blok aan het been aan het worden is.... mocht dit inderdaad zo zijn geef dit dan gewoon aan... (of droogt er dan een inkomsten-bron op van pappen en nat houden....)
Nou nou, Skelril probeert je alleen maar te helpen neem ik aan. Hij/zij is een doorgeefluik van informatie en ik neem aan geen lid van het Management Team met beslissingsbevoegdheid over de inhoud en ontwikkeling van het spel. Val deze supporters er dan ook op aan als iets in het spel je niet bevalt. Don't shoot the messenger ;)
Nou nou, Skelril probeert je alleen maar te helpen neem ik aan. Hij/zij is een doorgeefluik van informatie en ik neem aan geen lid van het Management Team met beslissingsbevoegdheid over de inhoud en ontwikkeling van het spel. Val deze supporters er dan ook op aan als iets in het spel je niet bevalt. Don't shoot the messenger ;)
je reageert op een post uit 2012, dus erg recent (en misschien ook niet meer relevant) is die post van Roodstaart niet meer... (madorcia heeft deze oude thread gisteren weer tot leven gewekt, alle posts daarvoor stammen uit 2012)
verder ben ik het niet helemaal met je eens... Skelril is de community manager, dus hij vertegenwoordigt BB hier, dus als er iets is wat je niet bevalt (of juist wel) dan moet je juist bij Skelril terecht, tenslotte vertegenwoordigt hij BB :)
je reageert op een post uit 2012, dus erg recent (en misschien ook niet meer relevant) is die post van Roodstaart niet meer... (madorcia heeft deze oude thread gisteren weer tot leven gewekt, alle posts daarvoor stammen uit 2012)
verder ben ik het niet helemaal met je eens... Skelril is de community manager, dus hij vertegenwoordigt BB hier, dus als er iets is wat je niet bevalt (of juist wel) dan moet je juist bij Skelril terecht, tenslotte vertegenwoordigt hij BB :)
Oh ideaal, zit ik op oude meuk te reageren -.-