PDA

Bekijk Volledige Versie : ForumTechnische problemen word NIET gelezen door mensen die het wel moeten doen

hanspy
13-12-12, 10:54
Het valt mij op dat er dus weinig tot geen reakties zijn van forum master ,developpers en/of anderen die het spel vloeiend moeten laten verlopen.
Dit kan betekenen dat er of niet word gelezen door die personen , wat zeer kwalijk is.
Of die genen die het wel lezen vinden het niet nodig om een reaktie te plaatsen , wat ik persoonlijk ,zwak uitgedrukt, niet netjes vind.
Dit werkt zeer demotiverend en geeft ook weinig vertrouwen in de leiding van dit spel.
Nu maar af vragen of dit wel door iemand gelezen word!!!

BB_Skelril
13-12-12, 11:55
De meeste problemen die worden aangegeven zijn problemen waar in andere topics al op gereageerd is door mij persoonlijk. Ik lees altijd elke forum post, en indien nodig geef ik informatie door aan de ontwikkelaars. Maar ik kan niet op elk bericht een antwoord zetten, dat is niet de bedoeling. Daar hebben we een community voor, een community die kan elkaar helpen en dat is ook de bedoeling van een forum e.d.

Uiteraard zal ik altijd vragen beantwoorden die van belang zijn ;-)

- BB_Skelril

hanspy
13-12-12, 21:02
Ok dan:)
Wanneer verdwijnt de Grote Boogmaker pop up?Heb de missie Meer Schade al lang klaar. Meer mensen hebben er last van.
Vr Gr Hans

PS Is dit van belang?

Poegel
23-12-12, 17:15
Ok dan:)
Wanneer verdwijnt de Grote Boogmaker pop up?Heb de missie Meer Schade al lang klaar. Meer mensen hebben er last van.
Vr Gr Hans

PS Is dit van belang?

Wat Skelril bedoeld is dat je hier problemen kunt delen en hier kunnen andere mensen je mee helpen. Ook Skelril zal je dan proberen te helpen zover hij kan.
Als je echt problemen hebt en niet meer verder kunt, dan moet je even direct naar support mailen via het inlogscherm. Dan wordt je probleem meteen in behandeling genomen.

BB_Skelril
23-12-12, 17:21
De bedoeling van een community is uiteraard dat men elkaar helpt, gezien een groot aantal van de problemen meestal simpel op te lossen zijn en hiervoor geen hulp nodig is van een van onze moderators, of van het ondersteuning team.

Verder heb ik nog geen informatie over de missies die vast zitten ivm. met een te hoog niveau.

Overigens is de communicatie naar jullie toe ook een van de punten waar wij in 2013 hard aan zullen werken om te verbeteren.

- BB_Skelril

Appeltaart
17-07-13, 18:41
klopt ben ik het mee eens Faica ze gebruiken iets te vaak het leegmaken van de cache als standaard antwoord :) gelukkig zelf nog geen problemen gehad.