Bekijk Volledige Versie : [Verzoek] Een Appeltje voor de Dorst!
Appeltaart
12-12-12, 19:57
Ik dacht ik begin mijn post maar even met het feit dat dit een pegi7 spel is. (wordt er in de wc chat er vaak op aangesproken dank u daarvoor LadyGx :P).
Nou zat ik te denken we hebben in onze mega mooie settlers wereld al de volgende versnaperingen.
- Brood.
- Vlees
- Godendrank (in de volksmond bier maar das ook weer niet pegi7)
maar er ontbreekt nog een ding en dat is fruit!!!!
Dus mijn voorstel is om een Appelboomgaard te introduceren die Appels produceert. (mag ook andere fruit soort zijn maar gezien mijn naam ligt dit meer voor de hand :P).
Je zou bijvoorbeeld met Appels , buffs of settlers kunnen maken. Of een ander soort buff dat je soldaten doordat ze fit zijn van de vitamine C wat extra gezondheid hebben! :)
Verder zou je dit idee nog verder kunnen uitbreiden door jah hier komt die in je bakkerij Appeltaarten te bakken :)
Want er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten :) .
Groetjes Appeltaart.
Gilde Meester van To Much Appels.
Appeltaart
12-12-12, 20:12
Lady...ik val van mijn stoel nog maar 8 posts hier :) en dan al eervol vermeld in een topic :)
Appelvlaai
12-12-12, 20:18
I support the great Appel!
helemaal mee eens, vooral de extra boost op je leger/generaal zou wel een leuke toevoeging zijn.
Appelvlaai
12-12-12, 20:24
ja en dan ook dat als je een appel uit je boomgaarde haalt... tijd vermindering dat hij dood is?
Wat denk je van een sneller paard bij de aanval enz enz
Er zit wat in. Met appeltaarten, meer moraal, dus beter vechten.
Wel moet je de taarten gaan gebruiken voor de legers.... anders zou je het niet nodig hoeven hebben.
- Tijdelijk (x-aantal uren) kan je gewone generaal meer eenheden meenemen. Dus kan hij zich voordoen als een vet.gen.
- Tijdelijk (x-aantal uren) kan je (any) generaal sterker vechten, bijvoorbeeld 10% sterker.
- Eenmalig kan je generaal sneller reizen naar je avontuur.
óf, je maakt een nieuwe bakker, of je huidige bakker maakt of een taart of een brood.
Appeltaart
23-12-12, 10:01
Nu nog wachten tot het uitgevoerd wordt :)
Appeltaart
05-01-13, 09:58
Skeril deze mist nog in je suggestie lijst :)
Zo te zien niet, want dit is de eerste keer dat dit idee wordt geopperd. Je bent hem nu aan het bouncen.
Appeltaart
07-02-16, 09:27
Ik dacht ik begin mijn post maar even met het feit dat dit een pegi7 spel is. (wordt er in de wc chat er vaak op aangesproken dank u daarvoor LadyGx :P).
Nou zat ik te denken we hebben in onze mega mooie settlers wereld al de volgende versnaperingen.
- Brood.
- Vlees
- Godendrank (in de volksmond bier maar das ook weer niet pegi7)
maar er ontbreekt nog een ding en dat is fruit!!!!
Dus mijn voorstel is om een Appelboomgaard te introduceren die Appels produceert. (mag ook andere fruit soort zijn maar gezien mijn naam ligt dit meer voor de hand :P).
Je zou bijvoorbeeld met Appels , buffs of settlers kunnen maken. Of een ander soort buff dat je soldaten doordat ze fit zijn van de vitamine C wat extra gezondheid hebben! :)
Verder zou je dit idee nog verder kunnen uitbreiden door jah hier komt die in je bakkerij Appeltaarten te bakken :)
Want er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten :) .
Groetjes Appeltaart.
Gilde Meester van To Much Appels.
4 Jaar geleden het beste idee ooit gehad en er wordt nog steeds niets mee gedaan :) mensen support mij strijd voor meer appels en gezonder leven op TSO :P
KingofLeon
07-02-16, 17:57
liever kokosnoten?
TheDutchman
07-02-16, 20:16
Druiven voor een wijngaard :)
Appeltaart
04-04-17, 19:23
Op verzoek van MOD Alba een voorstel dat zeker de aandacht moet krijgen :)
zijn de kersenbomen niet fruitig genoeg?
KingofLeon
07-04-17, 21:08
ik denk toch dat een perenboom ook leuk kan zijn
Beide is misschien nog wel het leukste, dan kunnen we ook ingame appels met peren vergelijken :D
Appeltaart
25-04-18, 20:57
4 Jaar geleden het beste idee ooit gehad en er wordt nog steeds niets mee gedaan :) mensen support mij strijd voor meer appels en gezonder leven op TSO :P
Ik wacht nog steeds op implementatie van dit geweldige idee :)
Beginnen met appelbomen en fruit zo snel mogelijk ))
Uitbreiden kan later nog altijd ..
Jubileum had mooi moment geweest voor basis voor deze vernieuwing.
Iemand had hem ook in de wereld design dag meegenomen had ik gezien.
Appeltaart
25-01-20, 09:25
Naar jaren met teleurstelling dat dit nog niet geïmplementeerd is doe ik toch weer een beroep! Ik wil een appel productie lijn. ->> Appelboomgaarde , Appeltaart , Appelcider, Fruitmandje...