Bekijk Volledige Versie : Verplaatsen van schermen.
Ik vind het vrij irritant, dat je sommige schermen niet kunt verplaatsen in het scherm. Zo vind ik bijvoorbeeld, dat het scherm van je voorraden, op een irritante plek rechtsonderin mijn scherm staat. Ik zou graag willen, dat ik alle schermen die ik oproep, zou kunnen verplaatsen, net zoals ik dat wel kan doen bij het handelsscherm, of de te bouwen gebouwen.
Sterker nog, ik zou willen, dat ik ze zou kunnen geminimaliseerd op mijn scherm kan plaatsen en dan vervolgens ergens in een hoek op mijn scherm kan plaatsen, zodat je er sneller naar toe kunt browsen. Net zoals bij Settlers II.
Ik zou voornamelijk het generaals venster willen verplaatsen. Of niet moeilijk met kleine randjes te moeten kijken of de block wel of niet lukt...
Ben het er totaal mee eens begrijp ook niet hoe ze de popup windows coderen. Simpel als 1 code werkt voor wat je met een window kan doen waarom kan je diezelfde manier niet toepassen en coderen voor alle popup windows? Zou 100 redenen kunnen verzinnen om dingen te verplaatsen en te kunnen vast pinnen op bepaalde plaatsten. Handels window zoals nu en straks met de bugs eruit met deze update zo zou iedere popup windowtje gebruikt moeten kunnen worden!
Appeltaart
12-12-12, 20:01
Mijn stem hebben jullie! :)
Appelvlaai
12-12-12, 20:19
I support the great Appel
daar ben ik het helemaal mee eens dat zou veel makelijker zijn
ik zou ook willen dat je het generaalsvenster kunt verplaatsen.
Geldt m.i. met name voor bevestigings venstertjes: Als ik een lege mijn wil verwijderen linksboven op mijn scherm komt de vraag Verwijderen? altijd rechts onder, en niet direct naast de mijn of muispositie.
Krijg ik krassen van op mijn buro ;-)