PDA

Bekijk Volledige Versie : Keuze van marmermijn en stats bij avontuur...

Danielson187
11-12-12, 19:11
Het zou mij handig lijken om ooit de volgende twee functies in TSO te zien:

1. Kunnen kiezen uit welke marmermijn de marmerhouwer zijn marmer haalt, dit geld natuur ook voor steen.

2. Aan het eind van het avontuur een overzichtje met statistieken te krijgen met daarin de gebruikte en verloren troepen.

:rolleyes:

Geerius
11-12-12, 21:03
Met punt twee ben ik het volledig eens. (Nu doe ik dat zelf in een excel bestand bijhouden...).

Ik snap niet waarom je wilt aangeven in welke afzetting je houwers moeten gaan werken. Normaal gezien draait het om zo snel mogelijk grondstoffen te krijgen dus bij de dichtstbijzijnde afzetting. Waarom zou je dan een andere willen gebruiken?

Halandinh
11-12-12, 21:13
Suggestie 2 is inderdaad handig. En ook als je er een stukje geschiedenis op kan nahouden ook.

Frisqy
12-12-12, 02:30
Ik snap niet waarom je wilt aangeven in welke afzetting je houwers moeten gaan werken. Normaal gezien draait het om zo snel mogelijk grondstoffen te krijgen dus bij de dichtstbijzijnde afzetting. Waarom zou je dan een andere willen gebruiken?

Ik snap het wel. Soms wil ik dat een bepaalde locatie wat sneller leeg gaat dan de andere omdat je dan nog kan zoeken voordat je weg gaat of wat dan ook. Zoals als nu verlies ik over 10 minuten al mijn marmer mijnen. Als ik kon bepalen waar mijn marmer gehaald kon worden had ik nog 4 geologen op pad kunnen sturen om in ieder geval nog 4 verse erbij te kunnen hebben maar nu staat zo alles droog als ik morgen online kom en daarmee verlies ik dus 1200+ marmer die ik in de tussentijd had kunnen binnenhalen :)

Geerius
12-12-12, 15:16
Zo had ik het nog niet bedacht, maar ik heb meestal toch ruim genoeg afzettingen open dat mijn marmerhouwers vrijwel nooit stil komen te liggen. Maar dat kan een reden zijn om ze handmatig over de zetten.

Danielson187
12-12-12, 15:54
Ik snap het wel. Soms wil ik dat een bepaalde locatie wat sneller leeg gaat dan de andere omdat je dan nog kan zoeken voordat je weg gaat of wat dan ook. Zoals als nu verlies ik over 10 minuten al mijn marmer mijnen. Als ik kon bepalen waar mijn marmer gehaald kon worden had ik nog 4 geologen op pad kunnen sturen om in ieder geval nog 4 verse erbij te kunnen hebben maar nu staat zo alles droog als ik morgen online kom en daarmee verlies ik dus 1200+ marmer die ik in de tussentijd had kunnen binnenhalen :)

Dit is inderdaad wat ik bedoel!

Appeltaart
12-12-12, 20:00
Ik ben voor beide ...waarbij onderdeel 2 mijn voorkeur heeft! :)

ben trouwens beetje door de voorstellen aan het gaan maar ik mis best bij veel topics het antwoord van onze BB vriend:)

Appelvlaai
12-12-12, 20:21
I support the great Appel

salah1998
05-01-13, 09:36
Das een goeie geerius

Grijpvogel
10-01-13, 19:36
Ik vind de eerste ook zeker geen slecht idee, zeker als je nadenkt over de boederijen in combinatie met de graansilo's. Nu heb ik soms dat ik een graansilo een langere looptijd moet geven omdat die naar mijn inziens anders het verkeerde veld aan het bijvullen is. Dus ik vind het zeker geen slecht idee