PDA

Bekijk Volledige Versie : @ "foute" missie beschrijvingen

Geerius
11-12-12, 03:17
Ik kwam toevallig twee dagen achter elkaar een fout tegen in de omschrijving van een missie.

www.geerius.nl/tso/fout1.png
www.geerius.nl/tso/fout2.png

Bij beide missie staat erbij "bijvoorbeeld" echter is de missie alleen te halen als je de genoemde verbeteringen gebruikt. Visschotels werken bijvoorbeeld niet.

Geerius
11-12-12, 16:27
Bij de tweede versie werkt het strooien van manden dus ook niet. Wordt weer leuk om het avontuur tot een einde te brengen...

aRPeaR
11-12-12, 17:44
Als je te snel bij je vriend/vriendin weg gaat kunnen ze wel eens niet werken, blijf op het eiland van vriend of vriendin tot dat je alle gebouwen die je gedaan hebt ziet glinsteren.

Geerius
11-12-12, 17:49
Heb ik gedaan.
Bij fout 1 heb ik eerst schotels gedaan aangezien er bij staat bijvoorbeeld. Daarna de missie wel kunnen voltooien toen ik de broodjes heb gestrooid.
Bij fout 2 ben ik maar direct mandjes gaan strooien. Echter missie niet voltooid. Daarna geprobeerd met schotels maar geen resultaat. Nu dus maar wat extra broodjes gemaakt. Broodjes ook geen effect...

wee_man
15-12-12, 12:23
Mandjes werken wel alleen met vertraging heb ik gemerkt.
Het woord "bijvoorbeeld" is verkeerd gekozen in deze kerstmissie want de andere verbeteringen worden niet geteld.