PDA

Bekijk Volledige Versie : nog steeds inlogproblemen

imagic
10-12-12, 08:17
Er was zo'n goede hoop dat na de update de inlogproblemen ook eens opgelost zouden zijn, helaas is niets minder waar. Om de haverklap kan je wel in het beginscherm komen maar als je vervolgens op "nu spelen" drukt gebeurt er dus helemaal niets. Bij mij is dit probleem ná de update nog erger geworden dan ervoor.

Ik heb zojuist geprobeerd in te loggen via google chrome, opera én internet explorer, en nergens kom je er in, dus aan cookies zal het in ieder geval niet liggen.

Beste mods, links en rechts hoor ik dit vaker voorkomen, wanneer word er wat aan dit probleem gedaan ?

Gany62
10-12-12, 08:21
Iedereen heeft hier mee te maken. Einde der Tijden zou met 10 minuten zijn geïmplementeerd, maar nu al bijna 2 uur geen verbinding mogelijk.

imagic
10-12-12, 08:28
het is niet alleen vandaag,,, ook buiten "onderhoud" blijft dit probleem zich voordoen.

welldone1
10-12-12, 08:30
Beste Forum lezers en de makers van Settlers
Ik vind dit wel jammer dat steeds meer problemen voordoen

Ik ben namelijk met een avontuur bezig veel legers ingezet en verloren
Was gisteren tot de laatste kamp gekomen en vannacht weer een leger bouwen om lekker vanochtend het laatste kamp te kunnen veroveren
maar zoals het probleem dus voortduurt kan ik naar mijn avontuur verloren leger en grondstoffen en ep fluiten omdat het avontuur over 2 eindigt

Er was aangekondigd dat de server om 12:20 pas offline zou gaan en niet om 7:00 uur

Ik hoor graag een reactie terug van de maker van het spel
Gegroet
Welldone1

nttppstk
10-12-12, 08:41
Heren van BB.. Dit begint nu toch echt vervelend te worden.. Veel begrip gehad en moeten hebben de laatste weken, maar Get your act together!

daspruit
10-12-12, 08:46
Beste forumlezer,

Moet er nog echt uitgelegd worden wat een BETA versie is?

Mvg,
Blue Byte

Snorro
10-12-12, 08:47
Dat er problemen zijn is alom bekend,en dat r oplossingen zijn tjaah,wat zal ik zeggen......

De eerste grote ERROR UPDATE....

Wat hebben we daar van geleerd,NIETS.....

En dan de zogenaamde oplossing,als je elke keer problemen hebt met inloggen(bij je eigen gilde)
Iets typen bij notitie.....Ik weet niet hoeveel,maar vanaf die mega super Update van jullie moet ik dus elke x wat invullen.....
Ik denk dat het een bestseller gaat worden.......

Dan de aankondiging ....een AANFLUITER!!!.....

Ubisoft ziet kwartaalomzet dalen>>>>> goh verrassend.....hoe zou dat nou komen......Bezuiniging op personeel,misschien dat dat helpt!!!

De Franse game-uitgever Ubisoft heeft in het eerste kwartaal van zijn boekjaar 2011-12 103 miljoen euro omzet behaald. Dat is minder dan over dezelfde periode een jaar geleden, maar meer dan Ubisoft aanvankelijk voor dit kwartaal verwachtte.

Jongens Omzet..!!....Ik wou dat ze het inderdaad gingen omzetten,in goed werk leveren......

Bron:http://tweakers.net/nieuws/75746/ubisoft-ziet-kwartaalomzet-dalen.html

Sanriet
10-12-12, 08:52
Toevallig was ik vanochtend om 06:00 online. Ik kreeg toen een melding dat om 06:30 een paar minuten onderhoud zou worden uitgevoerd 'zoals aangekondigd'. Dat resetten was pas om 12:20 aangekondigd, dus dit was wel rijkelijk vroeg.
Ik ben dan ook stomverbaasd dat we nu (nog?) niet blijken te kunnen inloggen.

Ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn.

Gany62
10-12-12, 08:57
Beste forumlezer,

Mvg,
Blue Byte

Ik weet heel goed wat een BETA is, maar voor de meeste beta's wordt geen geld gevraagd. BB incasseerd echter wel echt geld voor edelstenen, en geen klein beetje ook. Daar mag best een stukje dienstverlening tegenover staan vind ik. De communicatie van BB naar de spelers is op zijn zachtst gezegd abominabel.

kili
10-12-12, 09:03
Beste forumlezer,

Mvg,
Blue Byte
Onzin, dat is gewoon een juridisch truckje om makkelijker zonder problemen van spelers veranderingen te kunnen doorvoeren. Deze game zit al 3 jaar en beta en komt er nooit uit. MMO's blijven altijd veranderen...

imagic
10-12-12, 09:03
beste daspruit,

op het moment dat er voor betaald word ( wat ik ook gedaan heb om jullie te ondersteunen dit spel verder te ontwikkelen ! ) mag je aannemen dat een spel ook werkt. Een betaalde game is geen beta meer in mijn ogen ( en in die van ongeveer 3/4 van de wereld denk ik ) Dus beste daspruit, moeten wij U gaan uitleggen wat een beta is ? en als u het zo goed weet hoe lang blijft iets een beta ? makkelijk om je achter beta te verschuilen als de programmeurs en de communicatie én de probleemoplossing blijkbaar gewoon niet goed genoeg zijn .

Alsjeblieft, verzin volgende keer iets beters dan dat beta gemekker.

overigens sinds wanneer spreek jij voor blue byte ? aangezien dit je eerste bericht is hier

Gany62
10-12-12, 09:13
Het forum wordt ook steeds trager, iedereen wil weten wat er aan de hand is, maar BB is angstvallig stil :D

Rativo
10-12-12, 09:13
NL server doet het weer

imagic
10-12-12, 09:23
voor nu... maar dit ging meer over dat het zo vaak gebeurt ook als er géén updates of andere dingen zijn. dáár moet een oplossing voor komen, niet dat die "programmeurs" niet eens kunnen zeggen hoe lang updates duren ( vreemd dat in andere spellen ze het bijna op de minuut kunnen zeggen trouwens en hier niet )

Snorro
10-12-12, 10:15
Gany62

Denk dat het forum en de chat serfer wel sneller worden!!!

Ieder 1 die klaagt wordt geband.....!!

Wel jammer dat dat dan wel blijft werken....:confused::confused:

channie
10-12-12, 11:59
Ik ben vandaag voor de 7e keer ingelogd en zou dus edelstenen moeten krijgen. Maar 2 uur later heb ik nog niks. NIks in de brievenbus, stermenu of wat dan ook. Heb ook al opnieuw ingelogd

Enkidoe
10-12-12, 15:10
belachelijke reactie mbt de opmerkingen over het beta zijn van dit spel. Dit spel komt de beta fase niet uit. Tevens heb ik genoeg geld gespendeerd, ik mag nu toch wel eindelijk resultaat verwachten.

Het moet eens afgelopen zijn met het feit dat wij als proefkonijn gebruikt worden.