PDA

Bekijk Volledige Versie : Missie plaats grote boogmaker en de nieuwe schoorsteenmantel doen het niet

Rebeltje
09-12-12, 22:18
Al een week lang kan ik mijn beloning voot bezit minstens 1 grote boogmaker niet innen. Hij blijft iedere keer maar terug komen maar komt geen verandering in.

Verder kan ik de opdracht van de nieuwe schoorsteen mantel ook niet af maken terwijl ik netjes aan de opdracht heb voldaan.

Ik zou graag een oplossing hiervoor willen

Groetjes Rebeltje

hanspy
11-12-12, 10:24
Hallo Forum mods? Dit topic is al van Okt , maar het probleem blijft zich voordoen. Grote boog
maker blijft op poppen maar afronden schijnt niet te lukken. Begint na zo lange tijd beetje irritand te worden, vooral omdat het op de meest onwaarschijnlijke tijden gewoon terug komt, en dit 25 maal per dag en vaker.
Zou het wel beleefd vinden en netjes om te reargeren op fouten die gemeld worden door spelers!!
Groeten Hans

Rebeltje
11-12-12, 21:55
Ja jammer dat er geen reactie komt, nu kan ik ook al 2 dagen de dagelijkse kerstmissies niet innen, gewoonweg omdat er geen knop beloning ophalen te zien is, jammer al 20 kadootjes mis gelopen.

hanspy
12-12-12, 13:54
Tja. wat zal ik zeggen.Las dat er na de update vanmorgen GEEN vervelende popups meer zouden komen van missies.lol. Heb nu alweer deze ochtend zeker 50 maal grote boog missie beeindigd.lol.
Wel Forum master?? Dit is een zeer vervelende popup.!!!!!
En Leest een werknemer deze berichten wel eens?