Bekijk Volledige Versie : 100% edelstenen actie !!!!
Dit staat op de inlogpagina van UK server.
Dear Settlers,
The Happy Hour is back for a very short period only!
Incredible +100% extra gems! Click here to check the store now!
This promotion will start today: Sunday the 9th of December at 18:00h and will end at 22:00h GMT (UK time)
Enjoy,
The TSO Team
Waarom hebben we die hier niet :confused: zou wel zo netjes zijn als die actie hier ook kwam.
Idd, waar blijft die actie hier dannnnn?:D
Mjah, hier worden we weer eens afgescheept met 20%... meh.
Uk heeft ook de 20% edelstenen actie , maar de 100% edelstenen actie is gewoon een extra actie tussendoor op UK
Tja, geeft ze een vliegende start voor het eind der tijden. Zullen best mensen zijn die omwille het evenement nu daar zoiets hebben gehad van hmm...wordt je hier toch echt zwaar benadeeld.
Begrijp niet zo goed waarom er op dit vlak verschil wordt gemaakt tussen de servers.
Kleppelekker
10-12-12, 09:21
De NL server wordt flink benadeeld zo, een actie op de NL server met 100% extra edelstenen en zullen denk ik veel veteranen worden gekocht, die weer voor het maya avontuur een groot voordeel zouden opleveren....
En wat hoor ik nu weer :(
Spelers op server.DE hebben in hun mailbox een kerstboom gekregen klopt dit ????????????????????, leuk voor hun :o (mis gun het hun niet begrijp me niet verkeerd)
Maar dit is weer iets wat niet gelijk is aan ALLE SERVERS wordt er nu wel aardig beu van intussen :mad: , krijgen wij die kerstboom nu als server beloning zoals vermeld op de inlog pagina of hoe zit dit ????
Wat is dit :confused:
tactiek die domme Hollanders trappen er wel in en dokken wel (we zijn toch hopelijk niet de pluk pot/ melk koe voor BB/ubisoft zoals we zijn ook zijn voor (de noem geen namen) eu landen?)
Voel me intussen aardig beet genomen (ik denk intussen vele met mij) door vele of andere actie's (denk aan de 2x 100% actie's die op UK en DE zijn geweest en wij kunnen kopen voor 20% extra) en giften(kerstboom op .DE) op de andere servers wat wij dus niet krijgen.
Oke we hebben een sinterklaas cadeau gehad , maar dat heeft uk ook gehad ( dus dat is ook geen compensatie voor het dagen geen avonturen kunnen doen door de zone restrictie die ingevoerd is ) UK kent geen sinterklaasfeest ( waarom is die dan wel gelijk getrokken aan NL ???)
Server update is nu aan de gang dus kom niet aan met hun(.DE Met de kerstboom) krijgen dit als beloning voor nr 1 of 2 zijn bij EDT , want dat wordt nu pas afgesloten.
Overstappen zal ik maar helemaal niet over praten of de reatailpacks al helemaal niet wat daarvoor terug geboden werd in juni(dingen die niet vergoed werden enz enz waar wel RL geld in zit/zat) toen we konden overgaan naar de NL server.
Oke dat wij hebben/ willen er zelf geld insteken dat is onze keuze , maar een fair trade en gelijke behandeling op alle servers zou wel zo leuk zijn voor het spel en hun spelers.
dus BB/ubisoft doe er eens iets aan en hou het correct voor alle servers
oh net als het retailpack op .DE wat uit kwam op 6-12-2012
waarom hier niet ?????
meer uitleg zie deze link
http://siedler-vision.de/2012/11/neue-boxen-braucht-das-land/#more-1965
Fijn dat BB de moeite heeft genomen om ook op dit onderwerp weer een inhoudelijk sterke reactie te geven. NOT!!!!
BB_Skelril
19-12-12, 11:55
Zoals op het scorebord te zien is, heeft de Happy Hour op de Engelse servers niet veel nut gehad om hun vooruit te helpen.
Verder heb ik op het moment nog geen nieuws over een Happy Hour, maar zoals gewoonlijk blijf ik dit altijd door geven, in de hoop dat ook jullie binnenkort kunnen genieten van een Happy Hour!
- BB_Skelril
Wanneer geef je nou eens echt een eigen antwoord skelrill ?? en niet zo'n voorgeschreven antwoord vanuit BB ??
BB_Skelril
19-12-12, 16:31
Wanneer geef je nou eens echt een eigen antwoord skelrill ?? en niet zo'n voorgeschreven antwoord vanuit BB ??
Het marketing team gaat over de Happy Hours en ik ben hier verder niet bij betrokken. Ik heb hier dus helaas ook geen informatie over.
- BB_Skelril
Ik had inderdaad op de Duitse server een kerstboom gekregen zomaar gratis en voor niets....
Denk dat er vergeten wordt dat mensen op meerdere servers actief zijn (geweest).
Mag af en toe wel eens op de Duitse server inloggen en vind het oneerlijk dat daar gratis spullen we worden gegeven en wij gewoon niets krijgen.. Ja we krijgen hetzelfde als de rest van de servers met dat sint cadeau...
Doe dan ook eens een leuke actie voor deze server of geef iedere server exact hetzelfde.... Niet de ene server allerlei extra's geven en andere server niets omdat deze nog jong zijn...En minder geld in het laatje brengen..
BB_Skelril
20-12-12, 14:27
Het gaat hierbij om een actie;
http://static4.diesiedleronline.de/sites/default/files/194x244_red.png
Welke dus op de Duitse server is. Men krijgt dus geen gratis kerstboom, alleen als je deze actie gebruikt.
- BB_Skelril
heb geen actie gebruikt... geen edelstenen gekocht daar of iets... kreeg gewoon een kerstboom skelril
Heb namelijk geen cent uitgegeven om de Duitse server.
Zoals op het scorebord te zien is, heeft de Happy Hour op de Engelse servers niet veel nut gehad om hun vooruit te helpen.
Verder heb ik op het moment nog geen nieuws over een Happy Hour, maar zoals gewoonlijk blijf ik dit altijd door geven, in de hoop dat ook jullie binnenkort kunnen genieten van een Happy Hour!
- BB_Skelril
Gaat er niet om of de Engelse server of welke server dan ook voordeel hebben gehad door die 100% extra edelstenen actie vlak voor het einde der tijden event.
Het gaat erom dat de actie van 100% extra edelstenen nu al 2x op op UK is langs geweest sinds de NL server ook draait en wij een actie krijgen van 20% extra (die hun nu ook hebben trouwens).
Wij willen ook graag goedkoper een veteraan - silo- watermolen - verkenners- recylers of wat ook maar kopen.
Waarom niet de 100% actie op elke server gelijk houden zo komen er ook geen scheve gezichten (over de gift nog maar te zwijgen van de kerstboom)
Appeltaart
21-12-12, 16:36
Skelril ik denk dat het punt is dat wij ook gewoon graag zo'n actief willen :)
BB_Skelril
21-12-12, 20:50
Ik snap dat jullie het hier ook graag willen, en stiekem wil ik er ook wel graag een (;-)) enkel is dit niet mijn departement. Natuurlijk maak ik mij er altijd hard voor, omdat ik uiteindelijk jullie graag tevreden zie!
Heb dus nog even geduld, en hopelijk hebben wij binnenkort ook een Happy Hour!
- BB_Skelril
Appeltaart
22-12-12, 10:01
haalt zijn credit card alvast uit zijn zak :) ....ik zit klaar Skelril :)
Ik geef geen geld meer uit in ieder geval, als ze het doen is het toch al te laat.
Ga hier in dit account pas geld stoppen als de acties gelijk lopen aan de acties in UK, met alles is het hier moeilijker, starterpakketten(heb mijn pakketten gelukkig kunnen gebruiken op UK), bonus acties en ga zo maar door. Zit nogal een verschil in 20% of 100%
,
Hmm zat ook te twijfelen :) of ik zou kopen maar 100% :P tov 20% dat is idd wel heel groot
Idd 5800 edelstenen of in UK 9600 edelstenen voor hetzelfde bedrag 24,99 euro
het schijnt dat ze een 100% actie gedaan hebben handig van BB om niets tezeggen hier over.
het schijnt dat ze een 100% actie gedaan hebben handig van BB om niets tezeggen hier over.
Die worden nergens ver vantevoren aangekondigd hoor, iig niet op UK. Het goeie nieuws is dat die geweest is en dus wellicht vaker gaat komen. Regelmatig (zeker dagelijks) ff inloggen dan
Appeltaart
29-12-12, 20:16
van mij kunnen al deze post nu op slot wij hebben ons evenement gehad nu.
Bedankt !
Yep gister was er een happyhour een kwartier nadat ik daarvoor edelstenen had gekocht om ff een vetraan generaal te kopen... weer naast de boot gevist gvd
Houw een happyhour op 26-12 om 18:00 tot 23:00 leuk hoor iedereen is uit eten en niet thuis..
gewoon BB-FAIL
Appeltaart je bent een gebakkie zet je zelf op slot en reageer niet.
Heb t gelukkig nog wel kunnen doen met de 100% actie, maar vind het wel jammer hoe jullie dit van te voren aangeven kwam er zelf maar net op tijd achter ( 22.50). Daardoor hebben een hoop spelers naast de boot gevist.
Het was op donderdag 27 december... woensdag was fout vermeld... dussss
Ik ben superblij met de 100% actie blij dat ook wij hem nu hebben.
Tip voor de volgende keer = vermeld de juiste dag ;)
Correctie het was vrijdag 28 december.
En natuurlijk melden ze dit niet van te voren, want het is hun inkomen.
Goed idee om zo'n actie niet aan te kondigen (NOT) zo weet haast niemand dat de actie plaats vindt. Misschien handig om zoiets een paar dagen van te voren aan te kondigen vooral als het maar voor een paar uur is en niet voor bijvoorbeeld 1 dag.
Gemiste kans voor BB
Bij een aantal spellen die ik online gespeeld heb is er een maandelijkse aanbieding. bv 1 weekend in de maand kun je goedkoper investeren in het spel omdat je bv 20% korting krijgt. Is dat bij dit spel ook zo?
20% komt met enige regelmaat voor, niet in korting maar in extra stenen. Onlangs ook een happy hour waarbij je 100% extra stenen kreeg. Valt allemaal in dit topic terug te lezen.
nu op UK 100% actie , hier geen actie helaas tot nu toe.
waarom wordt het toch niet gelijk gehouden :confused:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-COXDWHWN.jpg