Bekijk Volledige Versie : zone crash
rubentjuhh
06-12-12, 12:56
Ik krijg na het loading-screen de foutmelding de zoneserver is gecrasht en dan stuur hij me terug naar de homepage.
Bonavontuur
11-12-12, 14:01
Hallo, Rubentjuhh,
Dit is wel heel erg vervelend.
Sinds de crash probeer ik je iedere dag te bereiken, maar het probleem blijkt nog steeds niet opgelost.
Ik heb vorige week ook een melding gemaakt van het probleem maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad.
Als je dit leest, laat dan iets weten. Ik zal hier regelmatig eens een kijkje komen nemen.
rubentjuhh
19-12-12, 09:29
Hallo Bonavontuur,
Het is nog steeds niet opgelost nee. heel erg jammer want ik kan nu al ruim 2 weken geen Settlers spelen. (toch best slecht voor een spel waar mensen voor betalen....) Maar ik hoop dat het snel word opgelost en dan hopelijk tot gauw!
Ruben
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem staat ook Serverzone gecrasht, is bij elke computer waar ik probeer kan al paar weken niet meer spelen erg jammer.
Hopelijk nu er weer wat meer het probleem hebben komt er haast achter. Succes met oplossen hoop echt zo snel mogelijk weer te kunnen spelen.
Martijn
Appeltaart
27-12-12, 00:11
Hebben jullie al na de ondersteuning gemailed??? Misschien kan Skelril jullie hierin na de juiste plek brengen want niet spelen een paar weken is irritant natuurlijk.
Al eens geprobeert bij iemand anders in te loggen?
MOD_Mistery
27-12-12, 13:22
zone crash? hm probeer eens een andere browser, heeft er iemand met een ander account ingelogd?
Heb al 10x heen en weer gemaild met support ze zijn er mee bezig zeggen ze al 2 weken.
Ook als een vriend op mijn eiland wil kijken wordt hij er ook uitgezet door servercrash.
Hoop dat ik dit jaar nog even kan spelen.
Groet,
Martijn
Als je nog niet een enorm hoge level hebt dan kan je overwegen om je account te laten verwijderen en daarna weer een nieuwe aanmaken. Ik ga bij deze methode er dan dus vanuit dat de fout in je account zit.
Alvorens kan je idd de hele bups uitvoeren, zoals cache legen, diverse browsers proberen (chrome gaat super hier) etc etc.
Niet ideaal misschien, maar level 20 ben je sneller dan dat je een week moet wachten als t moet.
Heb al veel van die dingen geprobeerd, en support zegt er van te weten en ze zijn er mee bezig al 3weken lang.
3weken geleden was ik lvl44, en met heel veel waardevolle spullen.
mjah dat is wel de moeite om op te wachten idd.
sinds vandaag hier hetzelfde zone crash daar gaan me lvl 5 goudmijnen :( en wie wat nog meer? 2 veteraans waren onderweg naar het thuis eiland
balkellende
13-01-13, 20:33
potverdomme hoe lang duurt het voor deze problemen zijn opgelost
word het een beetje zat om elke keer weer in de bugs terecht te komen
mensen jullie worden er voor betaald doe je werk
MOD_Mistery
13-01-13, 20:42
tuurlijk het is weekend ook voor de dev's en die zijn er dus niet jullie zullen dus moeten wachten tot morgen
Is t bij jullie beide dat je in een avontuur zit/zat?
Vermoed sowieso dat die laatste flashupdate ook meer kwaad dan goed heeft gedaan als ik zo s op de w-chat voorbij zie komen.
Oit vertelde jemma eens dat je eigenlijk t beste terugkan naar flash 10 ofzo.
mijn idee lig er gewoon een server uit ( zal er wel meer zijn als 1 zeker) of een zone ervan dat is de melding tenslotte, mijn gilde leider is net zo vaak online als ik, zo niet meer en ook altijd vroeg
en is in geen velden of wegen te bekennen, mijn neef 5 kilometer verderop krijgt de zelfde melding als die mijn land bezoekt
terwijl zijn eigenland geen probleem oplevert.
evengoed ik hoop dat het gauw weer werkt en dat alles nog aanwezig uit, wat geklapt is bouw ik wel weer terug
het blijft tenslotte apparatuur wat kan falen :P
balkellende
14-01-13, 18:50
[QUOTE=kili;5123]Is t bij jullie beide dat je in een avontuur zit/zat?
Vermoed sowieso dat die laatste flashupdate ook meer kwaad dan goed heeft gedaan als ik zo s op de w-chat voorbij zie komen.
Oit vertelde jemma eens dat je eigenlijk t beste terugkan naar flash 10 ofzo.[/QUOT
ja klopt ik zat in een avontuur maar vind het vreemd dat het het spel er uit klapt
en het is maandag dus zeg t maar
een dood gewone werkdag
balkellende
15-01-13, 15:38
yes ik heb weer verbinding
en kan weer inloggen
kan alleen zeggen toppie dat het geregeld is
en dat de afkick verschijnselen erger zijn dan ik dacht
dit had ik niet verwacht
hulde