PDA

Bekijk Volledige Versie : Speelveld freezed

BossR
06-12-12, 12:54
Zodra ik op het envelopje van de berichten klik freezed het speelveld. De 'HUD' werkt nog wel, ik kan dus nog uitloggen en naar het forum en de vriendenbalk bedienen. Hetzelfde gebeurd als ik in het handelshuis op de refreshknop klik en daarnaast kan ik geen vrienden toevoegen. Vriendenverzoeken die ik stuur komen aan, maar ik krijg geen berichten van anderen binnen. Of in elk geval kan i dat niet checken want dan freezed alles.

Imagedream
06-12-12, 14:19
Zodra ik op het envelopje van de berichten klik freezed het speelveld. De 'HUD' werkt nog wel, ik kan dus nog uitloggen en naar het forum en de vriendenbalk bedienen. Hetzelfde gebeurd als ik in het handelshuis op de refreshknop klik en daarnaast kan ik geen vrienden toevoegen. Vriendenverzoeken die ik stuur komen aan, maar ik krijg geen berichten van anderen binnen. Of in elk geval kan i dat niet checken want dan freezed alles.

Ik heb precies hetzelfde probleem!!

BossR
07-12-12, 09:04
Ik heb nog even verder getest. Mijn vrouw heeft er met haar account ook last van. Het doet zich sowieso voor met Firefox onder Windows 7 en linux (Iceweasel) en Chromium onder linux. Lijkt mij dus niet echt aan OS/browser te liggen. Ik hoop dat dit snel gefixed wordt want ik kan nu de missies waarbij je moet handelen niet uitvoeren. En daardoor niet verder levelen en komen er geen nieuwe missies. Spel is dus onspeelbaar...

aRPeaR
07-12-12, 18:10
Probeer het eens met internet explorer of google chrome en controleer dan of je adobe flash player, adobe shockwave player en java up-to-date zijn.