Bekijk Volledige Versie : Missie 'grote bogen' stopt niet
Hoi hoi,
Zoals de titel al zegt, krijg ik steeds weer deze missie (bezit minstens 50 grote bogen) als voltooid te zien. Ik kan op 'beloning ophalen' klikken wat ik wil... Maar elke keer als ik inlog krijg ik weer dat scherm.
M'n pc is inmiddels al meerdere keren opgeschoond, maar dat helpt niks.
What to do?
gerwinbond1
07-12-12, 10:57
hier heb ik dus ook last van, iemand een oplossing want na een week word het wel storend
Bollekebeer
07-12-12, 14:12
Heb jullie dit de techniesche ondersteuning gemeld....
voerendaal
07-12-12, 18:36
Ik heb ook dit probleem is behoorlijk storend, deze krijg ik niet alleen na het inloggen maar ook diverse keren in het spel.
Heb jullie dit de techniesche ondersteuning gemeld....
Ik neem aan als je hier een probleem meld dat technische ondersteuning deze onderwerpen leest en probeert op te lossen.
Dat doen ze inderdaad.
Maar de specifieke problemen kun je beter via ''support'' aangeven op de homepagina.
Zij zullen dan ook vragen om bijvoorbeeld een screenshot.
Ik heb hetzelfde nu met een andere missie :') (bezit een groteboogmaker)
Dit schiet niet op natuurlijk...
Heb precies hetzelfde met de groteboogmaker. Support gemaild en te horen gekregen dat je de browser cache moet leegmaken. Heb ik gedaan maar probleem blijft. Zelfde met de 50 grote bogen (hoewel die nu weg lijkt te zijn...) en ik heb het kerstavontuur (met Jeremieer 2 x gespeeld, kon zelfs een derde keer maar ik heb deze er maar uitgegooid, heb liever andere avonturen. Hoop dat support dit ook leest, lijkt toch een klein bugje?
voerendaal
30-12-12, 21:23
Jammer dat het support het forum totaal niet leest, zo wordt hier een bug melden natuurlijk nutteloos (en kan het forum net zo goed gesloten worden). Is nu al 2 of 3 maanden geleden dat ik dit probleem hier al gepost heb.
Probleem is er dus nog steeds met die grote boogmaker.
Wanneer word dit nu eens opgelost? Best wel irritant, daar ik verder geen dagelijkse missies meer krijg.
je kan m ook annuleren zodat je weer nieuwe dagelijkse missies krijgt.
Is nu al 2 of 3 maanden geleden dat ik dit probleem hier al gepost heb.
LOL
2 posts hier en de datums en tijden:
07-12-12 18:36
30-12-12 21:23
dus die 2 of 3 maanden vallen wel mee :)
ik denk dat je weken bedoelde???
maar inderdaad, een reactie was op zijn plaats geweest...
voerendaal
13-01-13, 19:07
dat gaat niet, kan beloning ophalen (die je niet krijgt) of sluiten.
FarmerBruce
19-01-13, 21:37
Zijn er al mensen die erachter zijn hoe je dit op kunt lossen? Ik heb dat bericht nu al een maand denk ik. Cache legen heeft geen zin.
gerwinbond1
26-01-13, 09:55
het is gewoon een grote klerezooi met die missie van grote boog maker. ik krijg deze missie dagelijks een keer of 8 terwijl deze allang voltooid is. dit speelt nu vanaf december. ik heb gemaild naar het supportteam en het enige dat ik krijg is dat ze van het probleem afweten en dat er wat aan gedaan word. nu is het zo sinds deze week word het alleen maar erger. kortom het word nu echt een klein beetje heel erg vervelend.
Speel vandaag net een uur en krijg de "bezit een grote boogmaker missie" nu al 6x op me scherm.
Vervelend is het niet meer, maar super irritant.
Jammer, al een keer of zo de server onderhouden, maar niet dit probleem aangepakt.
Hier heb ik na het onderhoudt nog steeds last van de terug kerende missie grotebogen.
http://imageshack.com/scaled/large/837/ag9h.png
Nog meer mensen die hier last van hebben.
volgens support is deze op gelost namelijk
ik heb hem met de minimaal 3 keer die ik vandaag ben ingelogd nog niet gezien... *klopt af*
Ik krijg hem ook nog steeds.
Niet enkel bij het inloggen, maar ook gewoon tijdens het spelen.
Zijn er nog mensen met dit probleem.
De support is ook niet echt behulpzaam.
*hidden bump :p *
Het is gewoon frustrerend 15 keer op een dag "missie voltooid" moeten wegklikken. :'(
ik heb er geen last van maar dat ligt mss aan het level waar je op zit ???
Had dat probleem wel, maar is inmiddels opgelost (bij mij toch).
Eerst wilde die missie namelijk helemaal niet unlocken en toen dat gefixed was, kon ik hem doen en kwam ie niet terug.
als het goed is (ik steek er mijn hand niet voor in het vuur) is hij na vannacht opgelost volgens het ontwikkellaarsdagboek...
Die is bij mij nog altijd niet opgelost.
Vandaag is hij al 2 keer opnieuw gekomen.
:mad:
vanmorgen was het dan eindelijk de 16e twee weken geleden werd mij al gemaild dat de 16e deze bug op gelost zou worden.
Groot was mijn blijdschap dat ik in het log scherm las bugfix missie grote bogen.
Deze blijdschap duurde ongeveer 10 seconden.
http://imageshack.com/scaled/800x600/856/f1kh.png
Ik weet niet meer wat ik er mee moet boosworden kan ik niet meer, spelen ook niet meer,...... nou ja en op lossen .............................
Ik weet niet maar wat ik moet er mee boosworden kan ik niet meer na alle weken maanden spelen ook niet meer,...... nou ja en op lossen .............................
Wut?
hij word er gek van zegt ie
hij word er gek van zegt ie
ah :D
Missie popt om de 10 sec op, spel wordt daardoor dus eigenlijk onspeelbaar.
als het goed is (ik steek er mijn hand niet voor in het vuur) is hij na vannacht opgelost volgens het ontwikkellaarsdagboek...
pffff, ben ik blij dat ik mijn hand niet in het vuur had gestoken ;)
pffff, ben ik blij dat ik mijn hand niet in het vuur had gestoken ;)
Ik ben ook blij voor support dat ze dat niet doen 3e graads brandwonden anders voor de derde keer :P
Goed we zijn weer een onderhoudt verder.
We hebben nog steeds de bug.
We hebben nog steeds geen antwoord van support '
Echt helemaal top support, bedankt voor het verpesten van het spel en event
Ik heb in me leven toch heel wat spellen gespeeld maar echt voor deze handelswijze heb ik geen eens woorden spijt meer.
BB_Skelril
23-10-13, 14:45
S-andman,
Zoals al meerdere keren is aangegeven zijn onze ontwikkelaars nog steeds bezig het met vinden van een bug. Je kunt begrijpen dat met de golem bug de ontwikkelaars hier uiteraard druk mee bezig moesten en ze waarschijnlijk geen tijd hebben gehad deze week om de missie bug verder te bekijken. Zoals het ondersteuningsteam ook heeft aangegeven zul je meer informatie krijgen zodra deze informatie beschikbaar is.
Houd er rekening mee dat het ondersteuningsteam niets aan bugs kunnen doen, enkel onze ontwikkelaars kunnen technische problemen verhelpen.
BB_Skelril
Skelril.
Meerdere keren is in dit geval 1x door u persoontje zelf via een fluister die overigens gewaardeerd werd.
Wat ik post gaat dan ook niet over BB.
Ik weet dat je door zou geven ze mij op de hoogte houden.
Helaas blijjkt dan dat ze jouw persoontje net zo serieus nemen als mij.
maar fijn.
BB_Skelril
23-10-13, 15:03
S-andman,
Er is momenteel geen verdere informatie over het probleem, het ondersteuningsteam heeft dus ook niets te melden op het moment. Zodra ze meer informatie hebben dan zullen ze dit, zoals ik je eerder al heb verteld, gewoon op de hoogte houden. Enkel is dit onmogelijk als er geen informatie is.
BB_Skelril
Belachelijk dat ze zoiets niet kunnen oplossen, het speelt nu al een hele tijd, Zo jagen ze veel mensen weg met het geweldige support met de standaard antwoorden. Respect voor je sand dat je elke dag nog inlogt met zo'n bug, 99% van de andere mensen zouden allang weg gelopen zijn.
Update: na al die tijd nog steeds geen oplossing. Dit loopt al langer dan 2 maanden!!!
Wat mij betreft toch wel een groot falen van TSO.
Update: na al die tijd nog steeds geen oplossing. Dit loopt al langer dan 2 maanden!!!
Wat mij betreft toch wel een groot falen van TSO.
grappig dat je dat zegt :)
2 maanden is lichtelijk overdreven... wat dacht je er van als ik je vertel dat die bug al bijna een jaar bestaat: zie hier (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15834-Missie-grote-bogen-stopt-niet) volgens mij is er toen voor het eerst melding gemaakt (5 december 2012) van deze bug hier op de forums, dus waarschijnlijk bestaat hij zelfs al langer :)
het grappige is ook dat er op/bij dat originele thread nooit een reactie is geweest... al was het maar gewoon een reactie dat de bug bekend is en dat ze er nix om geven en dat je er maar mee moet leren leven :)
een jaar is nix, het oplossen van bugs is ook lastig en gaat nou eenmaal wat tijd in zitten :)
BB maakt liever een nieuwe verzamelobjecten update of iets dergelijks :)
Nog steeds niet opgelost.
Ronduit belachelijk.
Dit is idd nog altijd bezig.
Dit is te zot voor woorden.
Mij moet je niet vertellen dat ze niet kunnen de gebruikers updaten die de missie reeds gedaan hebben.
Of zet de missie voor hee lde server weer open en laat iedereen 40 ep verdienen. :)
BB_Skelril
19-11-13, 17:55
Mochten jullie nog steeds problemen ondervinden met deze missie dan wil ik jullie vragen om hier een nieuw ticket voor aan te maken bij het ondersteuningsteam. Deze data kan het ontwikkelaarsteam gebruiken om het probleem beter te verhelpen.
BB_Skelril
Mochten jullie nog steeds problemen ondervinden met deze missie dan wil ik jullie vragen om hier een nieuw ticket voor aan te maken bij het ondersteuningsteam. Deze data kan het ontwikkelaarsteam gebruiken om het probleem beter te verhelpen.
BB_Skelril
ik snap jouw punt wel, en jij kunt je werkgever niet zomaar afvallen, maar dat dit al een jaar speelt kan toch gewoon niet, je kunt mensen toch niet eindeloos blijven vragen om een ticket te sturen???
BB_Skelril
20-11-13, 08:23
GEXTE,
Het is niet helemaal waar dat het probleem al een jaar speelt. Dit probleem is maanden geleden al opgelost maar is een aantal weken geleden door onbekende redenen teruggekeerd. Inmiddels zijn ook deze problemen voor de meeste spelers opgelost maar zijn er nog een aantal spelers waarbij het probleem blijft terugkeren. Bij een aantal van deze spelers kan dit komen doordat hij/zij gedurende de bug fix niet speelde, maar later wel weer is gaan spelen. Voor een aantal andere spelers is dit niet het geval en bestaat het probleem door andere (voor mij mysterieuze) problemen.
Voor zover ik op de hoogte ben zijn er verschillende redenen voor het zelfde probleem wat het lastiger maakt om het op te lossen voor de groep spelers die hier nog last van hebben. Helaas is het opnieuw implementeren van de bug fix niet zomaar mogelijk gezien hierbij, naast het feit dat het verschillende problemen zijn, ook veel database werk aan te pas komt wat fout kan gaan waardoor er nog grotere problemen kunnen ontstaan.
Ik heb helaas geen verdere informatie over dit probleem maar zal het deze week met een aantal van mijn collega's bespreken.
BB_Skelril
Hier is de bug ook nog steeds aktief.
Het enige wat me hier dan ook niet helemaal waar in lijkt, is dat de bug maanden geleden al is op gelost, gezien die er nog steeds.
BB_Skelril
20-11-13, 11:12
S-andman,
Het is spijtig dat het probleem nog steeds bij een aantal spelers bestaat. Zoals ik in mijn vorige post ook al heb aangegeven verschilt de oorzaak per speler wat het lastig maakt om het probleem te verhelpen. Ik zal proberen deze week wat extra informatie te verkrijgen, maar ik kan niets beloven.
BB_Skelril
-message deleted by Buuffie71-
BB_Skelril
09-12-13, 15:54
Tijdens het onderhoud van 11 december zullen we een script draaien waardoor de problemen met de grote bogen missie zullen worden verholpen. Mochten er na het onderhoud nog spelers zijn die last ondervinden van de bug dan wil ik jullie vragen om er hier melding van te maken.
BB_Skelril
Gezien ik er ook genoeg over geklaagd heb.
Wil ik bij deze ook mijn dank betonen en tevens melden dat die hier inderdaad is op gelost.