PDA

Bekijk Volledige Versie : extra handelschat

daggie
30-11-12, 09:14
Waarom word er geen extra handelschat bijgemaakt
ik vind het erg lastig om steeds te switchen van wereld en handel
en je ziet heel erg veel handel op de wereld chat en dan moeten de MODS weer iemand op de vingers tikken van :geen handel op de wereldchat
en ik denk dat vele ook niet weten hoe ze naar die handelchat moeten

groetjes Daggie

Frisqy
12-12-12, 01:41
Word een keer tijd dat hier werk van word gemaakt Skellril. Iedereen word er gek van om maar gebanned to worden en mensen te verwijzen naar global 3. Die handelstab had er allang moeten zijn! Heb het idee dat dit onderwerp ook ontweken word aangezien ik nog nergens een reactie op heb gezien.

Olibav
12-12-12, 02:05
helemaal mee eens frisqy en daggie zker nu we sneller aan evt. grondstoffen meoten komen door samenwerking dan is wereldchat sneller dan de handel. willen ze dit niet op de wereldchat dan moet er een handelstab komen.

kili
12-12-12, 12:18
/signed
Gebruikersgemak neemt er ontzettend door toe waardoor het veel toegankelijker wordt en meer pegi7 vriendelijk is imo.
Mooie bijkomstigheid is dat de chat niet gelijk is opgeschoond voor je als je ff switcht.

Halandinh
12-12-12, 15:55
Nee, de handelschat moet er niet komen en de mods moeten strenger optreden bij het handelen op de chat. Dit werkt oneerlijke concurrentie in de hand. Er zijn tal van gebruikers die niet komen chatten en die kunnen dan benadeeld worden. We hebben een handelshuis, waar je kunt gaan kijken of er iets te koop is. En je hebt de kans dat het via de chat goedkoper wordt verkocht, omdat het vriendjes zijn. Wellicht is het nog een beter idee om wanneer je iets wil gaan kopen, dat je de naam van de koper niet ziet.

Appeltaart
12-12-12, 20:04
Jep wordt zeker tijd zo moeilijk moet het toch niet zijn om een extra tabblad te maken.

Zou zelfs zo ver gaan om het te kopieren van Age of Empires online waar je zelf kan selecteren welke tabs je wilt zien en dat je zelf ook tabs kan aanleggen.

Roodstaart
13-12-12, 20:55
Eens; zou mooi zijn een extra tab voor handel; dit is echter al +/- een jaar geleden op de UK server voorgesteld; dus vrees het ergste.... maar ben er nog steeds voor; zal veel schelen op de wereld chat!!

IndianOutlaw
14-12-12, 13:36
sowieso , de ene mod laat wat meer toe dan de andere , en dan is de handel voor edt toegestaan op global 1 en dan wordt je nog geband

KingBoa_NL
23-12-12, 13:41
handels tab zou geen overbodige luxe zijn idd, dit is trouwens het eerste online spel waar ik zie dat er geen één is.

Appeltaart
23-12-12, 14:03
desnoods verwijder je de hulp chat en maak je daar handelschat van :)

Poegel
23-12-12, 17:10
Het heeft weinig zin om een extra handelstab toe te voegen als je 24 uur moet wachten om te handelen ;D.
Ik heb vaak dat ik iets afspreek om te handelen en dat iemand anders dan snel die handel accepteerd.

Die twee dingen zullen dus beide aangepakt moeten worden.

Jepper
28-12-12, 11:32
Een extra handels chat tabblad zou ideaal zijn zelfs. Dan hoeven al die mensen die naar het zo oerdomme, en lastig te komen, vervelende "global-3" worden gestuurd, maar op 1 tabje te klikken. voordelen: Je bent af van het eeuwige gezeik dat mensen naar global-3 moeten van de zogenaamde mods en andere spelers. Nadelen: de zogenaamde mods, en andere spelers kunnen niet meer zeiken dat die mensen naar global-3 moeten :)

Ik zeg voor!

Snarf
28-12-12, 23:39
Als men zaken gescheiden wilt houden, moet men er een faciliteit voor maken welke eenvoudig beschikbaar is voor iedereen, zonder enige vorm van (MIRC-achtgige) kennis.
Dus ofwel de handel is/word gewoon toegestaan in de huidige aanwezige kanalen (bestaande tabbladen: wereld/hulp chat), of er moet een apart tabblad komen specifiek voor handelsdoeleinden.
Indien handmatig invoeren van commando's voor het wisselen van chat kanalen 'de' manier word, zorg er dan tenminste voor dat dit helder en duidelijk voor iedereen toegankelijk is inclusief een overzicht + jip&janneke beschrijving hoe dit moet met eventuele gevolgen (gewone chat tijdelijk kwijt, etc).

Mijn voorkeur gaat echter uit naar een extra tabblad opdat je simultaan kunt handelen en kunt blijven kletsen over van alles wat.