PDA

Bekijk Volledige Versie : missie"s ontgroeien...

GhostFighter
28-11-12, 17:50
ik heb in hoofdmissie's de missie: militie - militietraining gedaan. alleen toen ik deze voltooid had was ik al lvl 23. wat blijkt: voor de volgende missie: De militie mag je maximaal lvl 21 zijn. dus dan ben je gwoon de sjaak en kun je die missie niet meer voltooien??

Frank76
30-11-12, 12:13
Dit probleem heb ik ook bij 2 missies! Ik heb reeds een mail gestuurd naar de technische ondersteuning 2 dagen geleden, maar nog geen antwoord hierop... Ik hoop dat dit opgelost kan worden.

Halandinh
30-11-12, 15:24
Ik loop hier ook tegenaan, dat is jammer, zo loop je een aantal dingen mis. Ik vind het jammer, dat een aantal missies voor 21-21 zijn, in plaats van 21 en verder. Nu moet je dus eerst missies gaan voltooien, in plaats van kampen gaan aanvallen, om maar niet in level omhoog te gaan. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Frank76
30-11-12, 17:46
Precies, zo denk ik er ook over! Vreemde gang van zaken... :(
Zal wel een bug zijn, maar hoop wel dat ze hier nog iets aan gaan doen.

Halandinh
30-11-12, 18:12
Ik zie dat doordat ik zo graag mijn eiland wilde veroveren, dat ik daardoor een missie ben ontgroeid, omdat mijn level nu te hoog is. Totaal geen rekening mee gehouden, dat je door level up in problemen kan komen bij een vervolgmissie.

Frank76
30-11-12, 18:32
Ik vind dat dit ook niet moet kunnen... Maar ja! Kijken of ze er iets aan kunnen doen.

Douglas
03-12-12, 23:01
Al iets mee gebeurd? Ik heb hetzelfde probleem, ben level 25. Die milities maken duurt gewoon lang.

nolith
03-12-12, 23:31
Nog iets wat vervelend is aan het ontgroeien van missies is dat wanneer ze actief zijn, je niet kan zien tot welk level je ze kan doen, dus je kan er bewust mee bezig zijn en er in investeren, en ongemerkt de level-eis passeren, waardoor je voor niets hebt geïnvesteerd.

Daarnaast heeft het hebben van een max level voor het kunnen voltooien van die missies weinig toegevoegde waarde, misschien nu omdat ze net geïntroduceerd zijn, omdat je anders overspoelt wordt met missies van lage levels, maar daar is makkelijk door te komen, met eventueel de mogelijkheid ze te kunnen annuleren. Alle nieuwe spelers zullen hier sowieso geen last van hebben, omdat ze de missies geleidelijk krijgen tijdens het levelen, je kan dan zelf kijken wanneer je ze wilt voltooien.

Skyman1955
07-12-12, 08:34
Zelfde probleem hier kan een missie of 18 niet afmaken ze moeten doen van 'bv missie lvl 15 t/m 50 kanje hem altijd maken

Halandinh
10-12-12, 21:07
komt hier nog een oplossing voor? Ben intussen al een missie 4 lvls ontgroeid.

Dretje
12-12-12, 21:13
Ik heb hetzelfde probleem, met missies: 'meer sectoren' , 'stalen zwaarden', 'rekruten onderweg'. bij sommige was ik het level al voorbij toen ze er überhaupt bijkwamen.

gridje
18-12-12, 00:25
Heb hetzelfde voor met het avontuur De Premiejagers. Ik kreeg hem als ik al in level 38 zat en om de missie te voltooien mag je maar tot level 37.
Dus avontuur voltooid maar missie blijft openstaan.
En wat nu ?????????????????????????????????????????????????? ????????????

BB_Skelril
18-12-12, 00:44
We zijn op de hoogte van dit probleem. Ik heb op dit moment geen datum wanneer dit zal worden opgelost.

- BB_Skelril

Halandinh
18-12-12, 13:25
Blij dat er gewerkt wordt aan een oplossing. Hopelijk gaan de plafonds er in de toekomst af. De minimale instaplevels moeten wel blijven. Dat moet een motivatie geven.

sfinkxs
20-12-12, 02:26
Hallo sfinkxs,

Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.

Het probleem is bij ons team bekend en we zijn al bezig met de oplossing. Zodra het probleem is opgelost, vindt u meer informatie hierover op onze website of in het forum.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen of problemen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,

"The Settlers Online" Support Team

thx ik merk het wel grtz sfinkxs

Oanklotertonny
01-01-13, 19:33
Hoe staat het met dit probleem?

Henk192
02-01-13, 00:04
nog steeds niet opgelost????????????

Boindil
16-01-13, 19:23
Hier hetzelfde probleem. Het irritante is nog wel dat hij gewoon blijft staan. Dus je rond ook niks af zonder er wat voor te krijgen. En de lijst met missies is al zo lang.

Exqua
12-02-13, 02:04
Het begint nu echt vervelend te worden. wanneer wordt hier iets aan gedaan?

LadyGx
12-02-13, 13:36
20 Februari komt er een grote update.. wacht dat eens af ;)

Grommmmm
24-02-13, 15:37
En? Zelfde probleem hier nog steeds...

Appeltaart
24-02-13, 17:33
Grommmm de update is uitgesteld dus zal volgende week worden gedaan vermoed ik.

Grommmmm
27-02-13, 12:20
Ok de missies zijn nu unlocked, maar...

"versla een bandietenkamp met 50 militie in je thuisgebied"

Beetje lastig om te voltooien, heb mn hele thuisgebied al veroverd...

LadyGx
27-02-13, 12:25
Mjah... die bevrijd het thuisgebied missie blijkt nog een probleem mee te zijn.,.