PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen met avonturen (update)



BB_Skelril
26-11-12, 14:34
Plaats hier je comments over het topic: Problemen met avonturen (update) (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15747)

Graag netjes houden, geen vingers wijzen e.d.

Bugs/problemen melden behoort nog steeds in het hiervoor aangewezen forum te worden gedaan.

- BB_Skelril

Chris89
26-11-12, 14:44
Bedankt voor de update. Krijgen we ook een compensatie voor het avontuur dat we aan het spelen waren? Bijvoorbeeld hetzelfde avontuur, zodat we dit weer opnieuw kunnen starten? Groeten!

Qwerty
26-11-12, 14:48
Ha, een officieel topic:). Aangezien ik tegenstrijdige antwoorden kreeg op mijn vraag in een andere thread dan nog maar eens voor een officieel antwoord:
ik heb geen avontuur openstaan, m'n generaals zijn niet zoek ,net zo min als m'n troepen. Kan ik nu wel of niet zonder problemen een nieuw adventure starten?

BB_Skelril
26-11-12, 14:49
Zoals ik in de update al heb aangegeven hoeft niemand zich druk te maken en zullen we uiteraard met een goeie oplossing komen voor alle gedupeerde Settlers.

- BB_Skelril

ckees
26-11-12, 14:54
bij ons in de gilde zijn er spelers die na vrijdag 18:00 een avontuur zijn begonnen die dus geen problemen zouden hebben volgens sommige
die toch nog vast zijn gelopen op een avontuur ik zelf heb vrijdag ook nog zonder probleem een avontuur gedaan en ben zaterdag alsnog vast gelopen
daar in tegen zijn er ook die zaterdag nog gewoon avonturen hebben gedaan en zondag vast zijn gelopen ook op avonturen die eerst wel konden
en er zijn ook spelers die helemaal geen probleem hebben gehad
dus ik neem het risico niet om een avontuur te starten nu mn vorige is verlopen en mn generaals gewoon op mijn eiland zijn
is geen officieel antwoord maar hoop dat je er wat aan hebt

dondar
26-11-12, 14:55
Hmm het zijn niet alleen problemen met avonturen he. Ik kan niet eens inloggen.

vlaflip
26-11-12, 14:59
tnx voor deze update, had mijzelf ook niet zo druk gemaakt :P
verveelde me alleen maar vanaf vrijdag...geen avontuur en dagmissies ;)

cecile
26-11-12, 15:21
bedankt voor de moeite BB_Skelril
nu weten we iets meer,
kunnen dus niet anders dan afwachten.
en hopen dat het snel verholpen word.

gr Cécile

hobbeldebobbel
26-11-12, 15:38
Bedankt voor je uitleg BB_Skelril.
Ik had ook wel verwacht dat jullie er voor zouden zorgen dat de "mia-troops" zullen terugkeren.
Is alleen vervelend (en saai) dat je nu niks kan doen en hoop dat het niet al te lang gaat duren.

grtz
Hobbel

Tuttebel
26-11-12, 15:45
als jullie nog testen willen skelril met een 'lopend avontuur', hier duurt het nog 3 dagen voor het echt over is.. ik wil me er wel voor opofferen :)

Roman_Wiley
26-11-12, 15:53
BB_Skelril, bedankt.

We wachten af.

toompie
26-11-12, 15:56
vraagje, ik zit midden in een avontuur, die bijna afloopt. Is het beter te laten aflopen, of annuleren ?

Beittil
26-11-12, 16:21
Dat heeft doorgaans hetzelfde effect, zou niet uit mogen maken dus.

Ponjee
26-11-12, 16:34
mja, me generalen komen al 3 dagen niet terug. Hoe lang duurt het oplossen van een bug?

BB_Skelril
26-11-12, 16:37
Helaas kan het soms tijd nemen om technische gebreken te verhelpen.

Ik wil jullie bedanken voor jullie geduld.

- BB_Skelril

ZoreanderNL
26-11-12, 16:45
Mjah, dat is niet anders...Had ik dit Vrijdag geweten dan had ik mijn barak en prov huisje gelijk naar lvl 5 gebracht whahaha

Beetlejuice
26-11-12, 16:51
Helaas kan het soms tijd nemen om technische gebreken te verhelpen.

Ik wil jullie bedanken voor jullie geduld.

- BB_Skelril

ik heb helemaal geen geduld, ik heb gewoon geen keus lol

dondar
26-11-12, 16:56
skeril, komt er ook een aparte tegemoetkoming voor mensen die helemaal niet op de server konden?

BB_Skelril
26-11-12, 17:07
skeril, komt er ook een aparte tegemoetkoming voor mensen die helemaal niet op de server konden?

Voor problemen met het inloggen kun je terecht bij het ondersteuning team via de website; http://www.thesettlersonline.nl/nl/hulp-en-ondersteuning

- BB_Skelril

dondar
26-11-12, 17:46
Voor problemen met het inloggen kun je terecht bij het ondersteuning team via de website; http://www.thesettlersonline.nl/nl/hul-en-ondersteuning

- BB_Skelril

Volgens mij valt mijn probleem ook onder dit probleem. Het is namelijk ook sinds vrijdag. Ik heb op verschillende pc's ingelogd en kreeg overal de melding dat de server gecrasht was, of dat het te druk was.

BB_Skelril
26-11-12, 17:50
Dondar,

Dat heeft te maken met de queue die sinds vrijdag is ingesteld, zoals eerder die dag ook was aangegeven op de website & het forum.
Je kan de gehele post hier lezen: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15691-Informatie-over-missend-avontuur-prestatie-updates

- BB_Skelril

BB_Skelril
26-11-12, 18:31
dondar,

Je probleem lijkt wel degelijk te verschillen met die van de andere gebruikers, gezien de rest gewoon kon inloggen op het spel. Ik wil je toch vragen om met je probleem naar het ondersteuning team te gaan, hun zullen je hier beter mee van dienst kunnen zijn.

- BB_Skelril

peterus
26-11-12, 18:56
Ik weet niet wat er allemaal op dit forum staat maar ik kan:
- niet inloggen bij de settlers;
- ik kan de laatste pagina van dit forum niet zien;
- ik kan niet op het reguliere forum.
En dat allemaal sinds vandaag.
Dus ik plaats maar een snelle reactie in de hoop dat jullie dit kunnen lezen.

Peterus

kaaskop89
26-11-12, 22:32
Hier t zelfde als Peterus, kom al met moeite op de site en dan loopt t halve forum ook nog eens vast... en tot slot kan ik ook niet inloggen:) al iets meer over bekend, want lees er verder

kaaskop89
26-11-12, 22:33
kan ook niet inloggen en kom met moeite op de site en op het forum!!!

cecile
26-11-12, 23:47
ook hier, vanmiddag ging nog alles goed maar vanaf een uur of 8 vanavond begon het, heb er anderhalf uur met tussenpozen over gedaan op erop te komen
idem dito voor het forum .
krijg of de melding server overbezet, of er is een algemene fout opgetreden ververs de pagina en probeer later nog eens .

SirGoldalot
27-11-12, 00:02
Als mijn avontuur straks afloopt zonder dat ik er in kan, zou ik graag wel een nieuwe krijgen. Ik neem aan dat dat een rerecht verzoek is?
Ik had een Duistere Priesters

Hurri2008
27-11-12, 07:33
Helaas kan het soms tijd nemen om technische gebreken te verhelpen.

Ik wil jullie bedanken voor jullie geduld.

- BB_Skelril

Skelril, je wil ons bedanken voor ons geduld.

Maar de support team laat je gewoon zitten.

Ik heb er alwel geld ingestoken, maar op deze manier dus nooit meer he..

Vanaf de update kan ik niks meer doen omdat mijn 6 generaals en de merendeel van mijn troepen nog op het pirateneiland zijn, die ondertussen allang afgelopen is.

Even een stukje uit onderstaande email die ik heb gekregen.

We zullen geen ontbrekende grondstoffen of generalen terug geven totdat we de problemen hebben opgelost.

Is toch te gek voor woorden, dat ik (en denk ook wel anderen) moeten opdraaien voor de problemen.

Zonder avonturen te spelen krijg ik geen graniet, zonder graniet nou ja je snapt mijn punt ... ik sta STOP

Dus skelril praat eens met support en laat ze ons onze generaal en troepen weergeven en laat ze dan lekker op hun gemak de andere dingen fixen.

Er zijn genoeg avonturen beschikbaar die het wel doen..

De avonturen de het niet doen tijdelijk even blokkeren om te kunnen starten, om nieuwkomers niet in de zelfde situatie te drukken..

Met vr gr Hurri



Hallo Hurri2008,

Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.

Op het moment zijn onze technici hard aan het werk om een oplossing te vinden voor de problemen met de avonturen.

We hopen de problemen zo snel mogelijk te hebben opgelost. Hou vooral de website & het forum in de gaten voor nieuwe updates.

Zie link:
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15747-Problemen-met-avonturen-(update)
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15691-Informatie-over-missend-avontuur-prestatie-updates

Ondertussen kan u alstublieft uw browser cache legen, en ervoor zorgen dat uw de laatste versie van uw Flash heeft, om eventuele log in problemen e.d. te voorkomen. We zullen geen ontbrekende grondstoffen of generalen terug geven totdat we de problemen hebben opgelost.

Bedankt voor uw geduld, en onze excuses voor eventuele problemen en frustraties veroorzaakt door deze kwestie.


Met vriendelijke groeten,

"The Settlers Online" Support Team

Kleppelekker
27-11-12, 07:45
ik heb exact de zelfde mail gehad als hierboven

Danielson187
27-11-12, 09:20
Het begint ondertussen toch wel erg lang te duren, zit er al vooruitgang in?

imagic
27-11-12, 11:55
ik begin me zo langzamerhand af te vragen of er deze week uberhaupt een oplossing gaat komen. Blijkbaar hebben ze het bij bb te druk met anno-online of zo ? Of word het daar tijd eens wat nieuwe technici aan te nemen ?

Ik hoop voor skelril dat hij hierna een loonsverhoging gaat krijgen met al dat gezeur van ons dat hij over zich heen krijgt.


wohahaha,,, dacht zal eens bij ubisoft op de site gaan kijken,,, krijg je dit : This website is currently undergoing maintenance.

Julius-Civilis
27-11-12, 12:00
Hou vooral de website & het forum in de gaten voor nieuwe updates.



Dat is nou precies waar het aan schort. Je kunt het forum en de website voortdurend in de gaten houden, tot je er scheel van ziet, maar er zijn en komen geen updates. Dat is het enige wat mij irriteert. :mad: Dat er technische problemen zijn, begrijpt iedereen. Maar zeg dan wat het probleem is en wat men momenteel aan het doen is om het te verhelpen. Dan kom je volgens mij ook net iets geloofwaardiger over, dan steeds te roepen dat "men" er mee bezig is. :(

Kleppelekker
27-11-12, 12:05
Precies! is nu dag5 ondertussen en er komt niks anders dan "men is er mee bezig en wordt aan gewerkt"
en van support krijg je alleen: We zullen geen ontbrekende grondstoffen of generalen terug geven totdat we de problemen hebben opgelost.

Knawie
27-11-12, 12:31
Nou, ik mag toch hopen dat ik ooit m'n generalen terug krijg :-S Heb behoorlijk m'n best gedaan om die magere Hein te krijgen...

ghosttown6
27-11-12, 13:20
dit allemaal omdat er duidelijk een fout gemaakt is met de laatste update ... , gooi de boel plat inclusief tijdloop ingame , herstel de boel en klaar.
maakt nu echt niet meer uit of het 1 dag onbereikbaar is . zolang alle functies weer lopen zoals ze horen.

zoals het nu gaat moeten we maar hopen dat het voor het weekend opgelost is, ik geloof daar niet echt meer in :(

dondar
27-11-12, 13:27
Hmm hier op het forum wordt je ook niet wijzer.
Leuk dat ze zeggen dat ze ons op de hoogte houden, maar ondertussen hebben ze ons hier nog niks verteld dat we nog niet wisten.

T enige wat we te horen gekregen hebben is dat dit door gegeven is aan technische dienst, maar daar is nog niks van vernomen.
Ik weet niet eens of ik moet geloven dat ze hier mee aan het werk zijn.

Beittil
27-11-12, 13:33
Boel platgooien inclusief looptijd? Dat zou echt lame zijn, volgens mij krijg je dan namelijk nog VEEL MEER azijnpissers op het forum hier.

Volgens mij is het aantal mensen met problemen maar een deel van de populatie, d'r zijn ook genoeg mensen die wel door kunnen spelen.

Qwerty
27-11-12, 13:37
Doorspelen? Hoe dan?, ik zit aan de max van m'n settlers, m'n vergunningen zijn op en om nu alles naar lvl 5 te brengen is waanzin. De boel gaat sws elke woensdagnacht plat en ik vermoed dat er tot dan niks opgelost wordt.

Beittil
27-11-12, 13:39
Tja, jij hebt pech dat je generalen vastzitten. Ik niet, ik kan gewoon alles doen wat ik wil. Ben al een goeie 10+ avonturen verder sinds de problemen begonnen en ben nog steeds niet vastgelopen.

BB_Skelril
27-11-12, 13:42
Hurri2008,

Het ondersteuning team moet ook eerst wachten totdat er een oplossing is voor de problemen met de avonturen. Pas zodra er een oplossing is kunnen we gaan kijken hoe we jullie generalen en troepen terug zullen krijgen op jullie thuiseiland. Het kan zijn dat ze na de oplossing direct terug keren.

Ik verwacht in de loop van de middag meer informatie te hebben.

- BB_Skelril

Qwerty
27-11-12, 13:43
Ik heb geen generaals vastzitten, die staan thuis niks te doen, en zolang ik geen garantie krijg van BB dat het goed zal gaan als ik nu een avontuur start ( en die garantie kunnen ze me niet geven) ga ik dat ook niet doen.

Qwerty
27-11-12, 13:47
Hurri2008,

Pas zodra er een oplossing is kunnen we gaan kijken hoe we jullie generalen en troepen terug zullen krijgen op jullie thuiseiland.


- BB_Skelril

Oei, dus het is nog maar de vraag of het ooit goed komt met die arme generaals. Da's niet zo mooi voor ,degenen die ze kwijt zijn.

Beittil
27-11-12, 13:49
Mjah, ik laat me daardoor ook niet tegenhouden :P

Als het misgaat wacht ik net als de rest af tot het opgelost wordt en ik ze weer terug krijg.

BB_Skelril
27-11-12, 13:52
Qwerty,

Mijn bericht kwam een beetje anders over dan ik gehoopt had. Wat ik er mee wil zeggen is dat we eerst het probleem gaan oplossen, de mogelijkheid bestaat dat ze al terug komen simpelweg door de oplossing van het probleem. Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen we kijken wat de beste oplossing is. Maar terug komen zullen ze gegarandeerd doen.

- BB_Skelril

Kleppelekker
27-11-12, 14:12
Skelrill, het geplande onderhoud voor straks is geldt niet voor de bugfix van generaals en avonturen wat ik nu begrijp?
Dit kan dus langer op zich laten wachten?

Rativo
27-11-12, 14:13
yes update: hopen dat het probleem dan verholpen is.

BB_Skelril
27-11-12, 14:19
Het onderhoud is specifiek gericht om de prestaties van de servers te verhogen zodat de lag/log in problemen hopelijk zijn verholpen. Verder zijn we daarnaast nog druk bezig met het vinden van een oplossing voor de niet werkende avonturen.

- BB_Skelril

Kleppelekker
27-11-12, 14:20
Het onderhoud is specifiek gericht om de prestaties van de servers te verhogen zodat de lag/log in problemen hopelijk zijn verholpen. Verder zijn we daarnaast nog druk bezig met het vinden van een oplossing voor de niet werkende avonturen.

- BB_Skelril

Ok, is was er al bang voor :-) we zullen proberen maar weer te wachten al wordt het steeds moeilijker :D

F1R3M4N
27-11-12, 15:05
er mag wel een mega-compensatie tegen over staan...

Kleppelekker
27-11-12, 15:21
er mag wel een mega-compensatie tegen over staan...

Compensatie is altijd lekker, maar heb liever dat het weer werkt en me generaaltje met troepen er zijn :D

Sazija
27-11-12, 16:19
Ik zie momenteel bij mijn specialisten dat mijn generaals op weg terug zijn naar huis. Dat is dan tenminste al een verbetering!

Kleppelekker
27-11-12, 16:21
Hey Skelril, Alles werkt weer met avonturen en generaals! had er niet opgerekend maar werkt weer!

Thnx iig daar aan jou en support :D

Rativo
27-11-12, 16:40
Jippie .........ik kan voor nu weer op mijn avonturen eiland komen;-)
blijf hier maar tot het avontuur gedaan is en zie wel of mijn leger thuis komt straks.

BB_Skelril
27-11-12, 16:55
Iedereen kan met een gerust hart zijn avonturen weer starten. Het onderhoud heeft de problemen met de avonturen verholpen. Je vermiste generaal + leger zullen zich na een korte reis weer op je thuis eiland bevinden.

Ik zal in de loop van de avond met verdere informatie komen.

- BB_Skelril

Kleppelekker
27-11-12, 17:06
Skelril, misschien handig op homepagina vast een bericht te zetten dat er onderhoud is geweest en er avonturen kunnen worden gestart en generaals terug zijn?
en dat oerige problemen zoals gildechat later aan orde komen, bij wekelijks onderhoud.....

scheelt een hoop vragen en antwoorden op wereldchat

ChrisMir72
27-11-12, 17:18
Mooi dat de problemen opgelost lijken. Ook ik kon weer in m'n avontuur, maar 4 uurtjes voor 'Misdadigers' is echt te weinig, dus heb m'n legers maar naar huis gestuurd. Hopenlijk krijg ik het avontuur terug.

ZoreanderNL
27-11-12, 17:47
4 uur is wel te doen, 4 min dat was echter wel te weinig ;) Maar ja Gens en troepen zijn weer terug :)

Musty
27-11-12, 19:19
problemen opgelost? kan nog steeds niet in de het spel komen, geen idee of mijn legers terug zijn, en misdadigers-avontuur vanochtend afgelopen zonder dat ik op het kaart kon komen,,
voorlopig niks opgelost dus.

Purple
27-11-12, 19:19
Ook mijn legers zijn weer op hun terugreis. Ik had ook al een ticket aan laten maken met de vraag of dat ik mijn avontuur ook weer terug zou krijgen. Heb daar nog geen antwoord op gekregen. Iemand anders al wel een avontuur terug gehad?